Black Friday 2022 Deals

Kost tussen de 309-360€
Ik zal wel nu en binnen enkele dagen moeten toeslaan, ik heb nog geen Jas en Broek en aangezien ik 7 Dec moet afrijden (ervan uitgaand dat ik slaag) wil ik wel op me motor rijden en niet wachten tot het najaar of de volgende black friday :+
Rijden in me spijkerbroek en normale jas is echt voor schut staan denk ik...en niet veilig natuurlijk
Je kan op de Motorbeurs vaak ook leuke aanbiedingen vinden
 

€ 335,- @ BikerOutfit.
Heb goede ervaringen met die webshop.

En ik zou inderdaad niet in gewone kleding gaan rijden.

Screenshot_20221126_191422_Opera.jpg

Ik ga echt niet wachten tot mei :N
Ook bij andere webwinkels uitverkocht

Je kan op de Motorbeurs vaak ook leuke aanbiedingen vinden

De motorbeurs is iets te ver weg voor mij helaas
 
Nou alsnog ff een BF2022 deal gescoord @ BikerOutfit!

Ik rijd het liefst niet in de regen maar laatst ontkwam ik er niet aan. Was niet een succes in mijn kevlar jeans…
Dus nog toch maar eens geĂŻnvesteerd in degelijke regenkledij. Wellicht komt het ook nog ooit van pas op de gewone fiets of tijdens een wandeling met de hond ofzo.

Plus deze komen in een handige opberg hoes waardoor ze erg weinig ruimte innemen in mijn motor rugzak / bagage.

Rev’It Cyclone 3 H20 regenjas voor € 44,95
43B4CA0D-A06A-4FBE-A525-B1BB30D3FF46.jpeg

Rev’It Acid 3 H20 regenbroek voor € 34,95
61C1210F-C069-4F51-98C3-3BCD088C542C.jpeg
 
Bekijk bijlage 1825980
Ik ga echt niet wachten tot mei :N
Ook bij andere webwinkels uitverkocht



De motorbeurs is iets te ver weg voor mij helaas

Ik volg je ff niet. 🤨

De eerste foto die je plaatste is de zwarte Alpinestars Halo Drystar jacket.
Maar nu post je foto met voorraad informatie van de “Dark Khaki-Sand-Yellow Fluo” variant in de maat XXL.
De zwarte XXL jas is wel op voorraad trouwens.
 
Ik volg je ff niet. 🤨

De eerste foto die je plaatste is de zwarte Alpinestars Halo Drystar jacket.
Maar nu post je foto met voorraad informatie van de “Dark Khaki-Sand-Yellow Fluo” variant in de maat XXL.
De zwarte XXL jas is wel op voorraad trouwens.
Ja klopt ik zat nog in een twijfel fase tussen de 2. wil nu echt de andere hebben, is meer opvallender i.p.v het zwart.. no offense naar jou mooie regenpak toe :t
 
Laatst bewerkt:
Telt niet motor-spul ook? Ik heb net een 27" monitor gekocht bij Mediamarkt voor €249 ipv €300+ normaal.
 
Aangezien ik sowieso hoe dan ook een Jas moest hebben is het wel zo slim om dan nu teminste gebruik te maken van de huidige kortingen.

- Als tijdelijke oplossing de Modeka Clark sport jas 89€ (was 120€)
- Revit Jefferson schoenen 119€ (was 170€)
80€ bespaard

De Halo Drystar jas die ik erg graag wou hebben zal ik later ergens volgend jaar bestellen als deze weer voorradig is en misschien komt er wel wat beters uit
 

Bijlagen

  • 61765gr.jpg
    61765gr.jpg
    25,2 KB · Weergaven: 15
  • 69339gr_20210827144752.jpg
    69339gr_20210827144752.jpg
    22,5 KB · Weergaven: 17
Laatst bewerkt:
Bestelling is inmiddels binnen maar de jas gaat meteen retour........ Krijg de rits niet eens dicht.. XXL besteld maar ik denk dat een 60kg 12 jarige deze jas niet eens gaat passen. Thuis heb ik 2 XXL jassen waarvan de winterjas zelfs iets te groot uitvalt (ben iets afgevallen)

Schoenen zitten gelukkig wel goed en best lekker, maar die jas, man man man 🤦
 
Terug
Bovenaan Onderaan