Black Friday

Mooi man die black friday. Lekker rossen in de winkel en dan ook nog naar huis gaan met een tosti-ijzer met 20% korting. Verheug mij er nu al op. *O*

Kom je thuis met dat tosti-ijzer, dan gaat ie helemaal achter in de kast waar die voorlopig niet meer uit komt.
Hele goede deal gemaakt!! Maar verder.....Ach, je had 'm eigenlijk toch niet zo nodig.

Loop je een paar maanden later nog eens door de MediaMarkt en verdomd.....Krijg nou wat!!
Staat hetzelfde tosti-ijzer voor een veel lagere prijs als wat jij hebt betaald tijdens de SUPER-AANBIEDING van de Black-Friday.

Mensen willen gewoon belazerd worden. Ze vragen er gewoon om!!
 
Kom je thuis met dat tosti-ijzer, dan gaat ie helemaal achter in de kast waar die voorlopig niet meer uit komt.
Hele goede deal gemaakt!! Maar verder.....Ach, je had 'm eigenlijk toch niet zo nodig.

Loop je een paar maanden later nog eens door de MediaMarkt en verdomd.....Krijg nou wat!!
Staat hetzelfde tosti-ijzer voor een veel lagere prijs als wat jij hebt betaald tijdens de SUPER-AANBIEDING van de Black-Friday.

Mensen willen gewoon belazerd worden. Ze vragen er gewoon om!!

jij belazerd mij niet, jij bent stiekum verzot op tosti ;0
 
Motorbeurs Utrecht voelt zo voor mij.
Het idee dat alles zogenaamd goedkoop is en vervolgens betaal je (naast entree) nog steeds dezelfde prijs als in de winkel...
 
Black friday heeft altijd zo'n Blue monday nasmaak })
 
Laatst bewerkt:
Heb zo en zo erg weinig leuke najaarsacties gezien. RAD had vroeger in november altijd zo'n leuk helmen weekend (25 of 30% korting op alle helmen) nu niets. Vorig jaar zag ik ergens een 2e kledingstuk gratis actie, heb dit jaar niets gezien wat ook maar in de buurt kwam.
 
Eens hoor!

Wij doen het dit jaar wat anders. Geen algemene korting, maar een x aantal producten met een flinke korting. Paar helmpjes, wat dempers etc.

Volgende week en de komende weken meer de focus om de winterspulletjes inderdaad :)


Voor mij is elk dag zwart :PGezien de tijd van het jaar zou je dingen in de aanbieding kunnen gooien die handig zijn voor winterstalling. Hoezen, paddocks, sloten, kettingen, onderhoudsmiddelen etc. Vooropgesteld dat je die artikelen ook verkoopt.

En anders gewoon lekker laten gaan. Mijn ervaring met Nederlandse klanten is dat als ze dingen voor de kerst/feestdagen willen, dat dit altijd op de dag van tevoren om kwart over elf 's avonds wordt besteld. En dat men vervolgens enorm verbolgen is als levering dan toch niet lukt op de drukste tijd van het jaar. Want wie kon toch aan zien komen dat je ging gourmetten met kerst....
 
Geen algemene korting, maar een x aantal producten met een flinke korting. Paar helmpjes, wat dempers etc.

Flinke kortingen ? Als je maar hard roept gaan de mensen het geloven
12 euro eraf van laarsen van 272 euro nou nou wat een korting en bij de rest net zo weinig
 
Laatst bewerkt:
Flinke kortingen ? Als je maar hard roept gaan de mensen het geloven
12 euro eraf van laarsen van 272 euro nou nou wat een korting en bij de rest net zo weinig


Flinke kortingen? En anders volgt de truc van MediaMarkt.............?
In de weken voor de GROTE ACTIE gaan de prijzen beetje bij beetje omhoog.
Dan volgen allemaal reclame-blaadjes met de super-korting. Je betaalt geen BTW of het blijkt ineens Black-Friday of een willekeurige andere onzin-reden tot 'mega-korting'.
De prijzen, na de geweldige korting zijn dan dezelfde als wanneer er helemaal geen actie zou zijn geweest. Volgens mij wordt er voornamelijk veel herrie gemaakt om ieder te laten weten dat ze er nog zijn......................?

En bedenk: Als een korting te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat vaak ook zo! :X
 
Laatst bewerkt:
Toevallig vandaag bij de mediamarkt een nieuwe Xbox One controller gehaald met €25 cashback. Ben nu uiteindelijk minder kwijt dan als k een namaak uit China zou halen. Je moet alleen wel ff paar minuten de tijd nemen om het online formuliertje in te vullen. Maar van tevoren gewoon online kijken wat normale prijzen zijn voordat je aan alle acties gaan meedoen en zooi kopen.
 
Toevallig vandaag bij de mediamarkt een nieuwe Xbox One controller gehaald met €25 cashback. Ben nu uiteindelijk minder kwijt dan als k een namaak uit China zou halen. Je moet alleen wel ff paar minuten de tijd nemen om het online formuliertje in te vullen. Maar van tevoren gewoon online kijken wat normale prijzen zijn voordat je aan alle acties gaan meedoen en zooi kopen.

Juist! Dat is de goede werkwijze.

Als ik denk dat ik een pracht-aanbieding zie, kijk ik ook altijd even op internet of de aanbieding dan werkelijk wel zo prachtig is.
Dat doe ik ook als ik iets duurders wil gaan kopen bij een gewone winkel. Dan weet ik wat het vertrekpunt voor de prijs is. Ik wil best wel in de winkel iets meer betalen, maar als het prijsverschil te groot wordt dan haak ik af. Soms komt de winkelier/ dealer ook nog wel naar je toe, als je meldt dat de internet-prijs beduidend lager is. Kennelijk zit er soms toch wel ruimte in de verkoopprijs, ook van de gewone winkel!
 
Wat voor product zou je kopen als het in de aanbieding was? Ik zit er ook wel eens over na te denken, om hieraan mee te doen. Maar zou iemand olie of remblokken of een kettingset kopen als het op die ene dag afgeprijsd was?

Ik ben helemaal voor zulke acties :Y
Want dan ga ik mooi op maandag, betaal een paar euro meer, maar het is dan wel mooi rustig in de winkel.
 
Zijn altijd de dagen waarop je kan zien hoe hard je normaal genaaid word met prijzen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan