black prince (rondje parijs met een oude gixxer) m

Nee dit keer niet.
Maar normaal gesproken converteer ik alles naar wmv (mediaplayer 8).
Download en opent stukkuh makkelijker :9
 
Nee dit keer niet.
Maar normaal gesproken converteer ik alles naar wmv (mediaplayer 8).
Download en opent stukkuh makkelijker :9

Hmm, het scheelt een boel, ook aan kwaliteit trouwens, die van mij is echt perfekto wat betreft beeldkwaliteit..........

Ik houd het weer voor gezien vandaag trouwens,
 
Tjeezus!!!! Net dat filmpje van Pascal gezien, moet toegeven dat ik het niet zo verwonderlijk vind dat ie niet meer onder ons is. (Net zo onvermijdelijk als de dood in Texas) Vraag me af hoe iemand zo leip komt/was/kon zijn.

Zwaai zwaai,

Ed :?
 
WAAAAANZIN, dat is het iig wel....

Ik doe het niet na, te zwaar en te langzaam.....
 
Wat een volslagen idioot!!! |( |( |(

Ik kan er absoluut niet mee zitten dat hij zich te pletter heeft gereden... Ergens vind ik het eigenlijk zelfs zijn verdiende loon! Dit filmpje wekt geen greintje bewondering bij me op. Sorry, dat ik zo hard ben maar dit vind ik echt te ver gaan!!!

 
soeptablet
25Kw'er

Geregistreerd: Jun 18, 2001
Berichten: 9
Lokatie: Lely(k)stad
Geplaatst: 2001-06-18 23:18
--------------------------------------------------------------------------------
Wat een volslagen idioot!!!

Sorry, dat ik zo hard ben maar dit vind ik echt te ver gaan!!!

_________________


--------------------------------------------------------------------------------
Ach gutte gut, Nee hoor , dit kan echt niet

Geef eens gas man.
 
Wat een volslagen idioot!!! |( |( |(

Ik kan er absoluut niet mee zitten dat hij zich te pletter heeft gereden... Ergens vind ik het eigenlijk zelfs zijn verdiende loon! Dit filmpje wekt geen greintje bewondering bij me op. Sorry, dat ik zo hard ben maar dit vind ik echt te ver gaan!!!

Het lijkt spectaculairder dan het is... Omdat je iets met een kamera filmt zie je veel minder dan de motorrijder zelf, wat trouwens de prestatie niet minder maakt. Ik vind dat deze "le prince noir" laat zien hoeveel lef hij heeft en hoe goed ie kan rijden. Dat het onverantwoord is dan lijkt me vrij duidelijk. Maar ga er maar gerust van uit dat hij niet de enige was / is })
 
Ach gutte gut, Nee hoor , dit kan echt niet

Geef eens gas man.

Voor de duidelijkheid: het gaat me niet om de snelheid, als iemand 260 wil rijden moet ie dat vooral doen ;) . Maar met 260 tussen twee auto's die 100 rijden, dan heb je lef, beheers je je fiets, oogst je bewondering en: ben je absoluut levensmoe...


 
Met de laatste stelling ben ik het eens, hij kan rijden en is levensmoe.

Maar toch, kwam met pinksteren terug uit Duitsland, van knooppunt Eindhoven (alleen maar files) samen met een ZX7R race gereden, tussen de file door, over de vluchtstrook, gewoon kijken wie het snelste opschoot. Dit heeft het imago van motorijders niet geholpen, maar was wel heel leuk, ongeveer 180km/u.

En ik ben toch niet levensmoe.

Gizzmo
 
Terug
Bovenaan Onderaan