blackbird eigenaar met erg veel pech!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Japser

MF veteraan
23 nov 2005
2.687
0
Vlissingen
Link naar BOC-Forum met topic + foto's

In het kort Motorrijder valt, hij komt er redelijk van af en de motor wordt meegenomen door een bergings bedrijf, rechter kant is gehavend

Bergings bedrijf laat de motor van vrachtwagen vallen motor, linker kant en boven kant gehavend!!

Vervolgens staat hij dan bij een bedrijf om de motor te laten repareren!!! Gaat die in vlammen op!!!
weg motor!! :(
 
Sneu....

Maar gedeelde smart is halve smart. Moet je n's kijken wat voor ellende de verzekeringsmannen ermee zullen krijgen......

EDIT: lees net het onderstaande, geslaagde grap als afsluiter in een shit situatie _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Link naar BOC-Forum met topic + foto's

In het kort Motorrijder valt, hij komt er redelijk van af en de motor wordt meegenomen door een bergings bedrijf, rechter kant is gehavend

Bergings bedrijf laat de motor van vrachtwagen vallen motor, linker kant en boven kant gehavend!!

Vervolgens staat hij dan bij een bedrijf om de motor te laten repareren!!! Gaat die in vlammen op!!!
weg motor!! :(



:o Lijkt wel een Horror scenario :/
 
PostPosted: Thu May 22, 2008 6:34 pm Post subject: Reply with quote
Hee Birdies ..... Allereerst wil ik iedereen bedanken voor zijn reactie dat waardeer ik enorm ....

Gisteravond bedacht ik de brandgrap ....Als eerste reageerde Dirko en ik heb hem gebeld ........toen hij zich realiseerde dat het een grap was hebben we er hartelijk om gelachen ....ik zo veel dat mijn ribben pijn deden ........ maar dat deerde niet ....... de een zal wel denken wat een stomme grap maar ik heb ondanks dat mijn BB in puin ligt vandaag enorm naar mijn zin gehad achter mijn PCtje en daar wil ik jullie ook voor bedanken... de meeste die gereageert heeft op de brandgrap heb ik gebeld en uitgelegt na uitleg konden ze der wel om lachen Laughing

Maar om te voorkomen dat het uit de hand loopt en mensen echt boos worden kom ik bij deze uit de kast --->

Ik hoop dat jullie deze RK humor heb kunnen waarderen want het was alweer en tijdje geleden dat ik jullie te pakken had Wink Wink

MvG RK

Maja alsnog klote van dat vallen ;)
 
tsja, leuke grap (van die fik dan), maar om die nu op M-F dunnetjes over te doen ??

slotje
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan