blade in originele staat maar met naked stuur?

Flo Amsterdam

MF veteraan
26 jan 2003
4.885
25
Amsterdam
hallo,

is het mogelijk een naked stuur te monteren op een fireblade zonder verwijdering of aanpassing van de originele kuipdelen?

ik heb laatst toevallig een blade langs zien komen met naked stuur, maar de blade zelf zag er verder nog origineel uit. met dus topkuip zo ver ik kon zien nog in originele staat.

was van een rijinstructeur, hij had volgens mij een blade uit ergens 96 kleuren volgens mij was dat wit met rood in iedergeval.

bedankt.
 
het kan maar bij die van mij (93) heb ik de stuurkuip moeten aanpassen.

IMG_0234-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb medische problemen. Mn polsen :( en daarom kan ik enkel nog motor rijden op een naked bike, of op een racer met een naked stuur! vandaar. en ja ook ik vind de clips mooier, maar ik kan niet anders.
 
wij hebben onze blade gekocht met een naked stuur, stuurt veel beter en minder last van de polsen. wel een hoger scherm er op laten zetten. we willen nu weer zo iets, een recente blade en met een ander stuur [er oplaten zetten]
 
inmiddels de oplossing gevonden...

http://www.spiegler-bremstechnik.eu/assets/files/superbikeumbau_umbaukits.pdf


een superbike stuur ombouw set zonder aanpassing van de originele kuip delen :)
vrijwel voor elke motor te bestellen :)

pffff, gelukkig de oplossing, nu snel een motor scoren *D


Hangt van het bouwjaar af. bij oude fireblades moet je toch je kuip aanpassen anders kan je het stuur niet volledig omdraaien. Je komt bij het sturen tegen de kuip en/of spiegel aan
 
Terug
Bovenaan Onderaan