Blade rijder uit A'doorn

Enterfly

Rookie
13 sep 2006
24
0
Apeldoorn
Hallo allemaal!

Ik rijd nu zo'n twee jaar met veel plezier op mijn Blade model 1998, koperkleurig
Als je me tegenkomt, zal dat waarschijnlijk zijn in de omgeving van Apeldoorn.
Pics houden jullie van me tegoed...

Groeten,

Enterfly

 
Laatst bewerkt:
full




Enne check: Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel II
 
Hallo allemaal!

Ik rijd nu zo'n twee jaar met veel plezier op mijn Blade model 1998, koperkleurig
(nee geen oranje B| )
Als je me tegenkomt, zal dat waarschijnlijk zijn in de omgeving van Apeldoorn.
Pics houden jullie van me tegoed...

Groeten,

Enterfly
welkom bladerijder :} ;)

Ben je dinsdagavond al tegen gekomen bij afslag Apeldoorn Zuid onderaan de stoplichten. Had net gefilmd met een aantal op het blad. Je kon me niet herkennen, zat met vriendin in koekblik
 
welkom bladerijder :} ;)

Ben je dinsdagavond al tegen gekomen bij afslag Apeldoorn Zuid onderaan de stoplichten. Had net gefilmd met een aantal op het blad. Je kon me niet herkennen, zat met vriendin in koekblik


Allen bedankt voor 't welkom heten!!

Was er ook een naked bike bij, die stond toen nl. naast me geloof ik. Verder heb al veel motorrijders gezien hier in Apeldoorn.
De Esso lijkt me een verzamelplaats of niet, stonden er vandeweek een stuk of 25 bij elkaar.

Mzzl
 
Laatst bewerkt:
Vast en zeker! Naar welke type motoren moet ik uitkijken, wat rijden jullie zoal?

we hebben wel wat verschillende merken er rijden naast de Honda's :P

Soesjes, Yammies, en een paar leipe tienen. Maar daar hoef je niet lang op te letten. Die zijn zo uit het zicht :+
 
we hebben wel wat verschillende merken er rijden naast de Honda's :P

Soesjes, Yammies, en een paar leipe tienen. Maar daar hoef je niet lang op te letten. Die zijn zo uit het zicht :+

Heb al wat rondgekeken op jullie laatste topic en dus ook de motoren gezien. Ziet er goed uit....vooral die Honda's dan he :P :P :P

Morgen weer even stukkie rijden denk ik, m'n meid is dan naar school en als de zon schijnt kan ik t toch niet laten om niet te gaan..
 
Terug
Bovenaan Onderaan