blanke lak

Superlativ

Die hard MF'er
11 jun 2007
339
0
Burgum
Nu heb ik vandaag even fanatiek al mijn onderdelen gespoten, allemaal goed gelukt al zeg ik het zelf, alleen de tank bijna klaar. Laatste laagje blanke lak er op en toen een drup er op. en ja hoor niet meer af te krijgen. Wat kan ik nu het beste doen, wachten tot het helemaal hard is en dan licht opschuren en nieuwe laag blanke lak. of proberen met polijsten het er af te krijgen, of iets anders....??? :? :?
 
als de drup niet al te erg in het zicht zit, zou ik hem, na lang uitharden, wegschuren en de glans terug polijsten. Scheelt een hoop werk, en werkt goed.

Ja ,zo zou ik het ook doen ,met p2000 en een klein recht blokje hout met het schuurpapier erom. Hou de schuurplek zo klein mogelijk en dan met goeie poets de p2000 krasjes weg polijsten.
 
er bestaan van die kleine mesjes die ze in de carroserie gebruiken speciaal om lopers weg te 'krassen'.
eerst je lak volledig laten uitharden en dan met een breekmesje (alleen het mesje dan)
over de loper lichtjes schuren, daarna terug polijsten.
 
Wat dan als je de motor zwart wilt spuiten? O-)
Een 'getinte' motor?

Nou ik heb dus een getinte motor met een doorzichtige lak, maar ja dan kun je ook weer zeggen zwarte motor met blanke lak dan klopt zwart/blank ook wel weer, ach ja whatever.

Maar ik heb het licht opgeschuurd en daarna weer gepolijst en je ziet hem niet meer dus missie geslaagd. iig bedankt voor de tips! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan