Blanke lak?

Bettieboe

Die hard MF'er
25 okt 2003
567
0
Tussen R'dam & Z'meer
Hallo,

Ik wil een kleine lak beschadiging aan mijn onderkuip wegwerken. Nu heb ik daarvoor lak besteld en bij de dealer kreeg ik 2 lakstiften in mijn handen gedrukt :? . 1 is de originele kleur (Yamaha DPBMC) en de 2e is een blanke lak. Welke moet ik nu als eerste aanbrengen en waarom is dat?

Ik hoor graag van jullie! Alvast bedankt... :}
 
Hallo,

Ik wil een kleine lak beschadiging aan mijn onderkuip wegwerken. Nu heb ik daarvoor lak besteld en bij de dealer kreeg ik 2 lakstiften in mijn handen gedrukt :? . 1 is de originele kleur (Yamaha DPBMC) en de 2e is een blanke lak. Welke moet ik nu als eerste aanbrengen en waarom is dat?

Ik hoor graag van jullie! Alvast bedankt... :}
Eerst de orginele kleur en als die geheel is opgedroogd de blanke lak om de kleur te beschermen ;)

Friek was net eerder ;)
 
Lara en freak, bedankt voor de reactie! Ga ik lekker morgen aan de slag.. ;)
Fijne dag verder!!

Lara kun je alweer rijden met je hand? Laatst las ik dat het nog niet ging..Vandaag is wel een mooie dag om te gaan rijden, tenminste hier in R'dam schijnt een heerlijk zonnetje.. 8-)
 
Lara en freak, bedankt voor de reactie! Ga ik lekker morgen aan de slag.. ;)
Fijne dag verder!!

Lara kun je alweer rijden met je hand? Laatst las ik dat het nog niet ging..Vandaag is wel een mooie dag om te gaan rijden, tenminste hier in R'dam schijnt een heerlijk zonnetje.. 8-)

Ja hier in Nijkerk schijnt het zonnetje ook.
En nee ik kan/mag nog niet rijden, als het meezit van de zomer '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan