blasted bij Opel.......

AlexR!

MF veteraan
8 dec 2003
1.068
0
Maassluis
zondag, 14 november, waarschijnlijk 1 van de laatste aardige dagen van het jaar, nog even de yamaha uit het vet getrokken om even te gaan toeren door de polder.

De weg blijkt niet erg geschikt voor het beter stuur en bochten werk, ofwel de weg droogt niet meer op. Ach jah, maakt niet uit toch?
dan maar wat meer gas op het rechte stuk dan in de bocht. Ofwel, op naar de maasvlakte: lees kilometers recht strak asfalt, weinig verkeer

al even de roll-ons van de R1 versus ´01 blade uitgetest. Op de terugweg kwamen we nog 2 gasten tegen met een zx7 en gsxr7,50

na een flauwe bocht even er serieus voor gaan zitten. Gas tot de stuit, kin op de tank, eerst auto voorbij, dan zx7 voorbij, dan achter blade aan....
250, 260, 270....

kijk je in je spiegel, shit!

auto, :X

politie :? ,

afzakken naar 200 op rechterbaan, komt er een opel kadett voorbij!!!! WTF...


toch maar hayabusa kopen..... B|
 
Ik heb in een tv reclame gezien dat ouwe Opels maar 230 lopen volgens hun bestuurder, dus................ :?
 
Kadet GSi? standaard al 150 pk dus als je er een paar leuke spulletjes op schroeft....
 
Denkt een van jullie er wel is overna dat mensen in zulke koekblikken een sneller blok erin gooien om mensen te misleiden ??

=).. ik stond een keer naast een oude kadet (nu heb ik maar 25kw) maar trok rustig weg, toen hoorde ik al dat er iets anders was aan die auto, dus ik trek op en hij rijd er vandoor. hij vond zich geweldig, mjah hij kon niet weten dak maar 25kw had =D


maar zulke kadetjes enzo bevatten dus wel eens een sneller blok =P
 
Er staat me iets van bij dat een kadett helemaal niet zo slecht was aerodynamisch gezien.

Je hebt helemaal gelijk.

full


:+
 
Whahhhaha, no way dat een Kadettilac MIJ voorbij was gekomen, en al helemaal niet bij snelheden tegen de toerenbegrenzer 8-)

Tipje, wanneer je bij 250 km/h iets dichter bij ziet komen, gan dan NIET van het gas af, maar blijf rijden. Je bent immers TOCH al de lul. Dan maak je nog een KANS dat de achtervolger zijn strijd opgeeft omdat ie 275 toch wel erg hard vind gaan (en ik ben ervan overtuigd dat de politie geen middelen heeft om 275 km/h bij te houden :X , mits ze de heli inzetten en dat duurt effe :+ )

Maar eh ...foei!! ;)
 
zondag, 14 november, waarschijnlijk 1 van de laatste aardige dagen van het jaar, nog even de yamaha uit het vet getrokken om even te gaan toeren door de polder.

De weg blijkt niet erg geschikt voor het beter stuur en bochten werk, ofwel de weg droogt niet meer op. Ach jah, maakt niet uit toch?
dan maar wat meer gas op het rechte stuk dan in de bocht. Ofwel, op naar de maasvlakte: lees kilometers recht strak asfalt, weinig verkeer

al even de roll-ons van de R1 versus ´01 blade uitgetest. Op de terugweg kwamen we nog 2 gasten tegen met een zx7 en gsxr7,50

na een flauwe bocht even er serieus voor gaan zitten. Gas tot de stuit, kin op de tank, eerst auto voorbij, dan zx7 voorbij, dan achter blade aan....
250, 260, 270....

kijk je in je spiegel, shit!

auto, :X

politie :? ,

afzakken naar 200 op rechterbaan, komt er een opel kadett voorbij!!!! WTF...


toch maar hayabusa kopen..... B|

Je hoeft echt geen Haya te kopen, gewoon effe meeloten op

Post van Mark TT in topic 'BINGO op Motor-forum , hoofdprijs GSXR1000'

En je snelheidszorgen zijn verleden tijd ;)
 
Er zijn er maar weinig.. maar er zijn er een paar in NL die tegen de 300 rijden..

Was het een oranje toevallig :?
 
een vriendje van me had vreogâh een mazda 323 met een rover V8 blok erin gelepeld. Was errrruuuuggg geinig.
 
Yeah right :X

Heb een Astra GSI gehad, level 4 tuning van Mantzell er in, een 220 pk; en ik kon op top een M3 bijhouden zolang ik in zijn slipstream reed (das een 240 er achter en 230 zoiets echte km's)

Tuning kostte alleen bijna evenveel als een autotje :X
 
Opel kadett

2.0 liter GSI 16 klepper.

Met Chiptuning, katvervanger, sportuilaat, Gekoelde luchtinlaat,

Met deze vier dingen kun je al +/-220 PK uit je kadet halen.

Als je er dan ook nog een turbo op zet schiet je vermogen ook drastisch omhoog.
Dat samen met een andere versnellingsbak en je hebt een kanon.

Bovendien is een Kadet relatief ligt van gewicht en daarmee
is de 250 echte kilometers per uur zeker mogelijk!!!

Ga maar eens de GTI tuning en design lezen.

Motorisch worden er echt achtelijke vermogens uit dat blokje gehaald.

ja als je een tellerafwijking meeneemt met je motor heb je misschien 240 Echte kilometers gehaald.


Edit:

VW Golf 2.0 GTI wolfsburg edition haalt standaard 230 op de teller???
En dat voor een vierkante doos.

Dat zijn auto's uit het echte GTI tijdperk


Voor de rest vind ik het afgeragde ranzige wagens waar ik zelf
niet in gezien wil worden maarrr als je er 1 voor de grap mag vermoorden
omdat ie toch naar de sloop moet is dat wel heel erg leuk.
 
Wat er zo allemaal in een kadett schijnt te kunnen inbouwen :

1.6, 1.8 en 2.0 liter OHC en DOHC blokken
2.2 en 2.4 liter CIH blokken
3.0 en 4.0 liter DOHC blokken
V8 blokken
3.6 liter bi-turbo blokken (uit de Lotus Omega)

Met dat lotus omega blok (377 pk en over de 400 koppel) moet het wel lukken denk ik zo,..
 
Huh?!?

Zijn die oranje sneller dan de blauwe dan ?

het was een licht blauwe opel.....

een maat van mij heeft een :
full


deze was dus ook op de maasvlakte aan het spelen en werd er door deze jongeman genadeloos uit gereden.
blijkbaar is dat z´n speelterrein en wacht hij iedereen op, om hem op z´n klote te geven...
 
Opel kadett

2.0 liter GSI 16 klepper.

Met Chiptuning, katvervanger, sportuilaat, Gekoelde luchtinlaat,

Met deze vier dingen kun je al +/-220 PK uit je kadet halen.

Als je er dan ook nog een turbo op zet schiet je vermogen ook drastisch omhoog.
Dat samen met een andere versnellingsbak en je hebt een kanon.


Yeah right 70 pk winnen met wat ijzerwerk :?

Voor die 200pk moet je er ofwel een turbo opzetten ofwel zowat heel het blok aanpassen (nokkenassen, zuigers bewerken, vliegwiel, kat er af, uitlaat, open luchtfilter, chip, de combinatie van de twee is zo goed als onmogelijk omdat het blok het niet aankan, op de turbos vervangen ze normaal enkel de nokkenassen, naar een steviger exemplaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan