Blauwe envelop....

Heeeej!

Heb jij toevallig een MF sticker? En een "... parking only" aan de muur hangen?
Woon je in de buurt van kruising touwlaan/kasteellaan (zal geen gedetailleerd adres opgeven)?

Zo ja, dan "ken" ik je... ik loop regelmatig met m'n hond bij jou door de straat, naar het parkje en verder!

Klopt!!

Volgende keer effe aanbellen he! :+
 
" Uit mijn gegevens is gebleken dat het motorrijtuig met het kenteken...... binnenkort voldoet aan de voorwaarden voor vrijstelling van motorrijtuigenbelasting voor een motorrijtuig van 25 jaar of ouder.......

Ik verleen de vrijstelling met ingang van 1 juli 2010


Dit, mijne vrinden, is een feestje waard!

Zaterdag 29, en zondag 30 mei hier in Ijsselstein koffie met gebak.. :+

Graag een aankomstbevestiging,zodat ik de catering kan inlichten.

Gefeliciteerd! *D

Ik verwacht ook zo'n brief in Augustus *O*
 
Hey leuk! Gefeliciteerd! Ik kom oorspronkelijk uit IJsselstein (Achtersloot/Dissel) en wil er nog wel eens doorheen brommen op de motor... kan zo maar zijn dat ik dat weekend ook in de buurt ben. :P

Mooie motor ook...
 
Laatst bewerkt:
gefeliciteerd :)
ben benieuwt of de mijne dat ook gaat halen,nog 11 jaar :+

Dat kun je schudden de regering gaat die regeling uit gooien (omdat iedereen de zogenaamde "oldtimers" steeds meer voor woon-werk gaat gebruiken) -O-

Als je motorvoertuig op 1 januari 2011, 25 jaar of ouder is krijg je nog vrijstelling van de wegenbelasting.
Alles daarna krijgt wel korting maar blijft toch een bedragje wegenbelasting betalen

Sorry voor het slechte nieuws :X
 
Dat kun je schudden de regering gaat die regeling uit gooien (omdat iedereen de zogenaamde "oldtimers" steeds meer voor woon-werk gaat gebruiken) -O-

Als je motorvoertuig op 1 januari 2011, 25 jaar of ouder is krijg je nog vrijstelling van de wegenbelasting.
Alles daarna krijgt wel korting maar blijft toch een bedragje wegenbelasting betalen

Sorry voor het slechte nieuws :X
sta er niet eens meer van te kijken dat er weer een voordeeltje weg is :Z
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan