Blauwe Kawasaki ZZR 600 1990 -ERG NETJES

VFRbee

MF'er
15 dec 2008
43
0
Kessel
Wegens een tegenvallende financiële situatie, wil ik (hoe erg ik het ook vind!) m'n Kawasaki ZZR 600 uit 1990 verkopen:

zzr%20007.jpg


Inmiddels heeft hij een donker, hoger ruitje gekregen.
Km stand is (ff uit m'n blote hoofd) 54.xxx km
Rijdt prima, erg leuke bike!

Onlangs nog gedaan:
nieuwe achterband
nieuwe kettingset
nieuwe kettingspanners
cabs gesynchroniseerd

enige (minimale!) minpuntjes:
lampje kapot (rechts) in cockpitverlichting, dus 's avonds heb je aan de rechterkant van de cockpit wat minder licht
knopje "PASS" functioneert niet
paar kleine krasjes op de zijkant spiegels

Niets noemenswaardigs, eigenlijk...

Richtprijs: 1500 Euro
 
Laatst bewerkt:
Er mag ook geboden worden, als men de richtprijs te hoog vindt....
Maar believe me...: deze motor ziet er heel erg goed uit en rijdt ook gewoon zoals het hoort. Kun je nog lang plezier van hebben!

Eventueel is een inruil op een HONDA motor ook mogelijk (ik denk dan bv. aan een CBR)
 
Het is niet dat je kweet niet hoever voorover moet buigen... Wel ietsje, maar het is behoorlijk comfortabel....
Ik weet niet of het de verkoop bevordert (haha, geintje) maar hier is ook een filmpje, van de dag dat ik 'm net gekocht had en 'm aan vrouw en dochter heb geshowed (die hadden 'm nog niet gezien)

(en JA we komen uit Limburg!)

Inmiddels, zoals vermeld, een donkere doublebubble ruitje erop en is dat stickertje op het spatbord ook verdwenen (vond het een beetje storend, zo'n sticker daar)
 
Laatst bewerkt:
oh en by the way.... de km-teller heeft de 52.000 nog niet bereikt. De eerder vernoemde km-stand was dus niet juist.
 
Ik weet wel waar Kessel ligt. ;)
Ben op zoek naar een motor waar ik niet plat op hoef te liggen dus hoe rechter hoe beter.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet bij Kawasaki gekeken heb,kwam toevallig op jouw topic.
Mijn rijbewijs heb ik pas een maand,is 100pk dan niet te veel van het goede,heb dus wel interesse.
 
Ik weet niet of iedereen het met mij eens is, maar ik vind dit een perfecte motor om mee te beginnen. Sterker nog, dit is mijn eerste motor. Heb sinds november vorig jaar het rijbewijs en heb deze eerder dit jaar gekocht. Hij bevalt mij echt prima.

Maar ik kan nu wel even wat geld gebruiken en ik rijd in de winter toch niet, dus hij gaat nu de deur uit, om straks door een Honda (ben gewoon Honda-fan) vervangen te worden.

Dus als je echt interesse hebt, kom eens kijken. Je zult er geen spijt van hebben!
 
Ik ben er ook mee begonnen. De motor is heel soepel (handig als je een keer niet ver genoeg terugschakelt. Hij trekt van zo'n 2000 toeren tot 14000 toeren. Blijf je onder de 6 met lekker toeren etc. dan rijdt hij heel rustig.

Als je vol gas en hoog in toeren in 2 of 3 de snelweg optrekt dan gebeurd er echt wat!

Maar dat heb je dus zelf in de hand.

JR
 
In het begin was ik erg voorzichtig met 'm... Je merkt dat hij wel wat in z'n mars heeft. Dat wil zeggen, voor een beginnende rijder zoals ik. Maar al vrij snel wen je aan 'm en rij je gewoon met een smile op je gezicht rond.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag even proef gezeten op zo'n bike bij een motorzaak die er 1 had staan,de zit valt me niet tegen maar heb daarna op een naked gereden en deze rechte zit bevalt me toch beter.Ik ga me toch daar op richten.
Veel succes met de verkoop en inderdaad nu ik er 1 heb gezien vindt ik het een erg mooie fiets.
 
Jawel hoor! Enkel het knopje PASS doet het niet en de dashboard (achtergrond)verlichting aan de rechterkant niet, maar dat is gewoon een kwestie van een ander lampje er in zetten.
 
Ik dacht eerst dat, als je de knop PASS induwt, dat dan je knipperlicht een paar keer moest gaan knipperen voor het inhalen... maar geloof dat je groot licht aan moet gaan of zoiets? haha.... leuk...
 
Nou... als niemand 'm wil... gaat hij volgend jaar gewoon weer door mijzelf gebruikt worden...
 
Eenmaal, andermaal? Laatste kans.... bij geen interesse blijft-ie bij mij... en sluit ik dit topic over een paar dagen
 
SLUITEN maar... bij helaas te weinig interesse zal ik 'm maar warm houden voor de komende koude dagen en gaan we, als het weer lekker weer wordt, gewoon weer met 'm toeren!
 
Terug
Bovenaan Onderaan