Blauwe R6 gestolen in Groningen !

Zdenek

MF'er
19 aug 2004
247
0
Groningen
Ik kom er zojuist achter dat mijn blauwe R6 vanacht is gestolen uit de tuin.

Het kenteken: MP-FG-81

Bijzonderheden: De handgrepen voor de passagier en de Bos oval Carbon zonder db-killer erin.

Foto's:

members.home.nl/zdenek/Zdenek%20R6/Zdenek%20R6%201.JPG

members.home.nl/zdenek/Zdenek%20R6/Zdenek%20R6%205.JPG

1 pluspuntje, ben wel tegen diefstal verzekerd.

ps. heeft iemand ervaring met diefstal van zijn motor en indien hij verzekerd was tegen diefstal, de schadevergoeding om weer een motor te kunnen kopen?
als de motor na 20 dagen nog niet is gevonden krijg ik een vergoeding en ik wil wel een vergelijkbare motor kunnen kopen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou maar even aangifte doen en kijken of braaksporen van tuin hek oid?

Het hangt van je polisvoorwaarden af hoe lang het duurt voordat je een vergoeding krijgt.

Succes iig ermee en sterkte natuurlijk
 
Wat een geouwehoer weer . Politie Groningen heeft nog geen maand geleden nog een motor van een MF-er terug gevonden, dus misschien krijg je em nog weer (hopelijk relatief onbeschadigd). Verzekeringskwesties kunnen ook erg tijdrovend zijn. Sterkte in ieder geval
 
Wat een geouwehoer weer . Politie Groningen heeft nog geen maand geleden nog een motor van een MF-er terug gevonden, dus misschien krijg je em nog weer (hopelijk relatief onbeschadigd). Verzekeringskwesties kunnen ook erg tijdrovend zijn. Sterkte in ieder geval
geouwehoer omdat hij er net achterkomt dat zn motor is gejat en dat logischer wijs aan de verzekering en de politie doorgeeft :?
 
Je zal bezoek krijgen van een expertise figuur die de waarde van je motor onderschat en je keldert in je bonus/no-claim, m.a.w it's sucks -O-

Inderdaad, sterkte met je afhandeling
 
gok geouwehoer, feit dat iemand moto jat.

maar succes man! kutzooi... lekker wakker worden.. |(
(de wekker is al erg genoeg....)

-O-
 
ja klote, maar heb het al aangifte gedaan en het aan de verzekering doorgegeven.
als hij niet binnen 20 dagen wordt gevonden gaan ze uitbetalen.
even geduld nog.
 
Klote man ! Ik zal mijn ogen open houden hiero.
Ik weet hoe het is......mijn FZR is ook gejat voor mijn huis (Oosterpoort) ik was WA casco verzekerd. IK heb mijn geld terug gekregen van de verz. nadat een schade expert langs was gekomen. Ging allemaal best snel, ik had binnen een maand mijn geld terug. je krijgt natuurlijk gewoon de dagwaarde dus je schiet er altijd bij in....

Suc6 met de afhandeling in ieder geval !
 
hoe wordt de dagwaarde dan vastgesteld? elke motor is anders en de motor zelf kunnen ze niet bekijken want die is gejat
 
dagwaarde is vastegesteld aan catalogusprijs... kan je gewoon opvragen bij je verzekering.

mijn CBR600F(2)R is nog 5700 waard (1997 maart)

Meer dan ik er voor betaald heb! :9~
 
Das mooi köt!!
Ik zal ook opletten of ik m zie....
succes met afhandelen!! (en wie weet zie krijg je 'm inderdaad nog intact terug)
 
@ Alias, ik bedoelde eigenlijk dat zijn motor gejat is en het werk dat je er vervolgens zelf van hebt om alles te regelen. Waarom kunnen mensen niet met hun poten van andermans spullen afblijven B| .
 
Ik zal mn ogen openhouden voor je hier in de buurt.. alleen denk ik niet dat we deze hier in groningen nog rond zullen zien rijden, dat zou wel erg dom zijn van die kneusjes.
 
@ Alias, ik bedoelde eigenlijk dat zijn motor gejat is en het werk dat je er vervolgens zelf van hebt om alles te regelen. Waarom kunnen mensen niet met hun poten van andermans spullen afblijven B| .
owkee *D


ik dacht al :P :W
 
dat meen je niet.
ze zijn lekker bezig in de wijk
dat is nummer 3 al in 3 week

ik hoop voor je dat hij terug komt.
of dat je verzekering goed uitkeerd

je hebt niet lang plezier gehad van je motor.

je zult een dagwaarde van je motor weer krijgen als hij niet word weer gevonden.
en dat is uiteraard te weinig om net zo'n motor weer te kopen


 
Laatst bewerkt:
Mail me maar even voor info met betrekking tot verzekering..
Ik heb in mei hetzelfde aan het handje gehad maar ga dat niet uitgebreid hier vertellen hoe dat traject is gelopen.

Als je belang hebt bij goede info zie ik je mail wel verschijnen..
Kiek moar in 't profiel veur 't imeeladres..
 
hmmmzzz... balen zeg!!

ik ga mn verzekering ook maar ff veranderen van WA naar WA+diefstal denk ik...

hoop voor je dat t zo snel mogelijk afgehandeld wordt... succes!
 
Zijn 'ze' overgestapt van Leeuwarden Gixxers naar Groningen en R's :?

Btw die greepjes achterop is dat ook een bijzonderheid :? Dacht dak ze niet vaker heb zien zitten maar kan aan mij liggen ;) .
Iig sterkte met dit tragische verlies '( en suc6 met de jacht }) .
 
tsja, ik heb er maar 2 weken op kunnen rijden/van kunnen genieten.

en ja die handgrepen, die heb ik ook nog nooit eerder gezien, ze zaten er al op. ze zijn ideaal voor passagiers in het stadsverkeer.
 
Moi Zdenek,

Ze zijn lekker bezig hier in Groningen:s. Mijn motor is gejat in de nacht van 14 op 15 Oktober in Paddepoel, gsx r 600 srad. Hoorde vorige week op t bureau nog dat ze een aantal motoren hadden teruggevonden waaronder een r6...Was ff benieuwd of ze die van jou terug hadden gevonden eigenlijk! Verder hebben ze hier vh weekend in leeuwenborg een tl 1000 gestolen. Zoiezo opvallend dat er zoveel suzuki's gestolen worden in Grunn, kijk maar es op www.gestolenitems.nl
Anyways, mooi kut allemaal en wees gewaarschuwd!

Jeroen
 
Mooie klotezooi!

Zat even naar de foto's te kijken en volgens mij zijn je spiegels oko wel een speciaals iets te noemen, die zijn standaard niet blauw volgens mij... Is zeker een puntje dat opvalt! mij wel i.i.g
 
ja klopt, mijn spiegels waren ook R6 blauw en natuurlijk de handvaten voor de passagier.

Ze zijn wel bezig ja, die rode TL1000 is van hierachter!
Jammer dat ik de dieven niet heb betrapt...
 
Balen man!... Ik zal het in de gaten houden.. Maar aangezien er zo veel gestolen worden zullen ze wel naar het buitenland gaan of in onderdelen verkocht worden, denk niet dat ze compleet in nederland verhandeld zullen worden.. :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan