Trudi Intrutter
Rookie
- 29 feb 2008
- 14
- 0
Hallo,
Allereerst nog bedankt voor iedereen die op mijn vorige topic had gereageert. Mijn lofbetuigingen konden daar niet meer worden geuit omdat er meer dan 14 dagen waren verstreken.
Ondertussen is er een volgend probleem, waar ik niet uitkom:
Heb koelvloeistof vervangen, olie en filter vervangen (allemaal het juiste spul) en heb m vanmiddag laten synchroniseren. Gelijk maar ff een stukkie toeren en bleek dat ie haperde in de lage toeren. Lekker voor in de bochtjes In de hoge toeren was er geen enkel probleem.....
Ben terug gegaan naar de dealer die wat aan het luchtmengsel heeft lopen klieren, nieuwe boegies en boegiedoppen erin en wat bleek reed als een zonnetje.....maar een blauwe rook dat er vanaf kwam, alsof een raket opsteeg. Heb andere topics hierover gelezen maar die wijzen allemaal op een kapotte zuigveer of klepseal, maar ik kan mij dat niet voorstellen aangezien die zelfde middag er nog niks aan de hand was. Een zuigveer slijt toch niet plotseling???
Het oliepeil lijkt wat aan de te hoge kant, maar heb de voorgeschreven hoeveelheid uit het WPHB overgenomen. Maar de rook ruikt niet echt naar olie, dus ik denk aan de benzine, maar ja die dealer heeft m gesynchroniseerd....dus je mag aannemen dat ie weet wat hij doet...
Wat is jullie opinie (zou het ook iets te maken kunnen hebben met mijn vlotterhoogte??)
Dudes help mij af van die blauwe rook, want het lijkt wel een oud brik (dit is die Intruder uit 87 ook, maar zo ziet ie er niet uit
Allereerst nog bedankt voor iedereen die op mijn vorige topic had gereageert. Mijn lofbetuigingen konden daar niet meer worden geuit omdat er meer dan 14 dagen waren verstreken.
Ondertussen is er een volgend probleem, waar ik niet uitkom:
Heb koelvloeistof vervangen, olie en filter vervangen (allemaal het juiste spul) en heb m vanmiddag laten synchroniseren. Gelijk maar ff een stukkie toeren en bleek dat ie haperde in de lage toeren. Lekker voor in de bochtjes In de hoge toeren was er geen enkel probleem.....
Ben terug gegaan naar de dealer die wat aan het luchtmengsel heeft lopen klieren, nieuwe boegies en boegiedoppen erin en wat bleek reed als een zonnetje.....maar een blauwe rook dat er vanaf kwam, alsof een raket opsteeg. Heb andere topics hierover gelezen maar die wijzen allemaal op een kapotte zuigveer of klepseal, maar ik kan mij dat niet voorstellen aangezien die zelfde middag er nog niks aan de hand was. Een zuigveer slijt toch niet plotseling???
Het oliepeil lijkt wat aan de te hoge kant, maar heb de voorgeschreven hoeveelheid uit het WPHB overgenomen. Maar de rook ruikt niet echt naar olie, dus ik denk aan de benzine, maar ja die dealer heeft m gesynchroniseerd....dus je mag aannemen dat ie weet wat hij doet...
Wat is jullie opinie (zou het ook iets te maken kunnen hebben met mijn vlotterhoogte??)
Dudes help mij af van die blauwe rook, want het lijkt wel een oud brik (dit is die Intruder uit 87 ook, maar zo ziet ie er niet uit