Blauwe weg in Drachten? wtf!?

Als dat dezelfde zooi is als die groene meuk die hier en daar aanwezig is... Dan is een mailtje naar de MAG misschien wel de moeite waard? :?
 
Laatst bewerkt:
Hoop dat ze het met dat "fietspad grind" doen...
Anders lijkt het me ook niet echt veilig nee...
 
Ik heb op het artikel in het dagblad gereageerd en zal bij de MAG informeren of er iets over dit project bekend is.
 
Ik ben er net geweest. Putdeksels zijn bijna niet te zien en bovendien ljkt het me wel glad. Dit zal met de regen wel helemaal kut zijn.
Ook leidt het heel erg af. Het is heel raar om over een blauw wegdek te rijden. Ik vind dit erg nadeling voro de verkeersveiligheid. maar dat lijkt ze niks uittemaken, maar er meoten wel een aantal flitpalen staan hier. Nogal krom.

De bedenker zei op televise dat google earth over een jaar misschien wel nieuwe foto's heeft gemaakt, maar over een jaar zouden ze bezig gaan met "de vaart" op "de blauwestraat", dus dan is het verf ookalweer weg en dus niet te zien op de foto's.
 
Laatst bewerkt:
dit zijn echt van die dingen waar van je denkt :?
een kunstwerk hoort niet op straat |( dat hoort in de berm te staan en niet te bestaan uit verf :z zou me al rot schikken als ik er aan kwam rijden en ineens op iets blauws rij :9
 
Dit is echt iets totaal nutteloos en verspilling van geld.


nee een cable barrier vervangen voor een motor vriendelijke vangrail. dat is pas zonde van het geld! misschien gaan ze wel rustiger rijden door die eiersnijer... :X :X :X
 
Dit slaat weer nergens op, echt zonde van het geld! Netzoals dat hele drachtstervaart project maarja... Drachten is weer lekker bezig |(

Maar een groene streep in t midden van het wegdek betekend dat je er 100 mag toch! Wat betekend een blauw wegdek dan, 120?? }) :+
 
Laatst bewerkt:
Zo heb je het over Friezen zo heb je het over dooien ?


Raak je rem daar goed aan op die laan aan en je snapt me :+
 
Laatst bewerkt:
Dit slaat weer nergens op, echt zonde van het geld! Netzoals dat hele drachtstervaart project maarja... Drachten is weer lekker bezig |(

Maar een groene streep in t midden van het wegdek betekend dat je er 100 mag toch! Wat betekend een blauw wegdek dan, 120?? }) :+

Laat dit nou precies de hele weg zijn.. :z

Dat betekend dus Vmax=ONEINDIG!! *O*
 
Ondanks dat we nu met z'n allen wel bekend zijn met de totale krankzinnigheid van onze (lokale) bestuurders en de daaraan gekoppelde spilzucht, valt nu toch mijn bek weer open! Mijn God, wat een onbenullen. Aan het gevolg voor de verkeersveiligheid wordt volkomen voorbijgegaan, en het mag wat kosten. Was ik maar kunstenaar geworden. Die moet zich toch echt een breuk lachen!
 
die 75000 euro valt nog wel mee, tis namenlijk KUNST!!!(zoiets zag ik op omrop fryslan)|(

er worden wel vaker bizarre dingen langs de weg gezet onder het kopje "kunst" maar om dit te verzinnen moet je wel een heel erg achterlijke randdebiel zijn geloof ik.....
 
Ondanks dat we nu met z'n allen wel bekend zijn met de totale krankzinnigheid van onze (lokale) bestuurders en de daaraan gekoppelde spilzucht, valt nu toch mijn bek weer open! Mijn God, wat een onbenullen. Aan het gevolg voor de verkeersveiligheid wordt volkomen voorbijgegaan, en het mag wat kosten. Was ik maar kunstenaar geworden. Die moet zich toch echt een breuk lachen!
Voor wat ze ervoor betaalt hebben wel! Allemachtig wat een bedrag voor een paar potjes verf. Dan zijn die kunstenaars toch gewoon eigenlijk gehaaide zakenmensen (met een grappig kapsel).

Toch is het wel belachelijk dat je een weg blauw verft en het kunst noemt. Als ik een pot groene verf over mijn buurman zijn auto knikker wordt ik een vandaal, crimineel, en van alles en nog wat genoemt, maar nooit en te nimmer een kunstenaar.
Zijn knikkeren een pot blauwe verf over een weg en het is 75 mille waard!

Soms, heel soms, is het wel om te huilen '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan