Blauwe weg in Drachten? wtf!?

niemand wat oude verfpotten staan?

een MF actie zou hier wel niet misstaan, lekker ff met alle kleuren heel die weg besmeuren :-)

trekt 't nergens meer op en moete ze 'm lekker origineel maken :)

wat een kutzooi |(

kunst _O- :W
 
Ik vind het echt prachtig! Hulde voor een gemeentebestuur met een beetje lef! :} :}

Ga altijd 1 keer in het jaar met vrienden een Frieslandtour rijden, en dit jaar moeten we zeker hier langs.


:+

En jullie dachten dat ik een grapje maakte?? Nou, ik dacht het niet, ik hou wel van iets aparts...

:]


Als het goed (fout) gaat moet je kijken hoe apart/kunstig je motor er uit ziet ;)
 
Als het goed (fout) gaat moet je kijken hoe apart/kunstig je motor er uit ziet ;)


Ach welnee, dan doe je toch een beetje voorzichtig? Het lijkt me dat je niet kunt volhouden dat je niet gezien hebt dat er iets met de weg aan de hand was....
Ik vind al die reacties over het geweldige gevaar dat is ontstaan een beetje gezeur van ouwe wijven. Met een beetje motorbeheersing heb je totaal geen last, dan scheur je maar een stukkie niet.

:} :}
 
verf-moleneind-mini.jpg
_O- |(
 
Laatst bewerkt:
Ach welnee, dan doe je toch een beetje voorzichtig? Het lijkt me dat je niet kunt volhouden dat je niet gezien hebt dat er iets met de weg aan de hand was....
Ik vind al die reacties over het geweldige gevaar dat is ontstaan een beetje gezeur van ouwe wijven. Met een beetje motorbeheersing heb je totaal geen last, dan scheur je maar een stukkie niet.

:} :}
Ga jij al die topics maar eens doorlezen over motorrijers, die heel voorzichtig over verf rijdend toch onderuit gingen. Een auto laat een drupje olie vallen, big deal toch want het trekt wel weg in het wegdek. Hmm jammer verf sluit de ondergrond weg en hup gladde plek. Zullen we afspreken, dat jij de familie inlicht als er op zo'n weg iemand verongelijkt ??
Kijken of jij dan nog zo nonchalant en luchtig doet. B|



De MAG is i.i.g. op de hoogte gesteld en houdt de situatie in de gaten. :}
 
Ik zeg: niet lullen, maar er veel gaan rijden en mooie zwarte streepjes achterlaten!

Over twee jaar is het weer een sloot (net als vroegah) en is er weer een weg minder om te rijden! :]
 
Ach welnee, dan doe je toch een beetje voorzichtig? Het lijkt me dat je niet kunt volhouden dat je niet gezien hebt dat er iets met de weg aan de hand was....
Ik vind al die reacties over het geweldige gevaar dat is ontstaan een beetje gezeur van ouwe wijven. Met een beetje motorbeheersing heb je totaal geen last, dan scheur je maar een stukkie niet.

:} :}


ik ben vorig jaar onderuit gegaan op die rode troep waarmee ze kruizingen/fietspaden mee markeren. ik reed gewoon rechtdoor met een gangetje van 50/60 en voor ik ook maar iets door had lag ik op de grond!

die troep is als het nat is ontzettend glad!!!
 
Ach welnee, dan doe je toch een beetje voorzichtig? Het lijkt me dat je niet kunt volhouden dat je niet gezien hebt dat er iets met de weg aan de hand was....
Ik vind al die reacties over het geweldige gevaar dat is ontstaan een beetje gezeur van ouwe wijven. Met een beetje motorbeheersing heb je totaal geen last, dan scheur je maar een stukkie niet.

:} :}

Ik begrijp je reactie ook wel , maar mijn eigen ervaring spreekt tegen. Heeft ook niets met scheuren/jakkeren en of beheersing te maken. Het geweldige gevaar schuilt hierin dat je het totaal niet verwacht of aan voelt komen dat het gebeurt. Oude wijven zeuren alleen in bejaarde tehuizen over het feit dat de reuma van harry de laatste tijd verergert is en dat de man van beppe het niet meer lang maakt van wege kanker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan