Blauwe weg in Drachten? wtf!?

Jammer dat ik vroegah niet bedacht heb dat asfalt zwart moet zijn en dat het kunst was, dan was ik nu binnen geweest........ :+

Wat een onzin project en geldverspilling :r :( '( -O-
 
Hier een foto

blauwblauw_270119c.jpg


Bron


Dit lijkt wel erg veel op een fotoshop...


Maar hoeveel mensen kijken niet raar/verschrikt op als ze over deze weg rijden, dit komt ook neit echt te goede van de verkeersveiligheid lijkt me...
 
Hier een foto

[afbeelding]

Bron


Dit lijkt wel erg veel op een fotoshop...


Maar hoeveel mensen kijken niet raar/verschrikt op als ze over deze weg rijden, dit komt ook neit echt te goede van de verkeersveiligheid lijkt me...

is ook idd fotosoep want de strepen zijn weg.

Edit: Het zebra pad ligt er nog, maar voor de rest geen strepen...
 
Laatst bewerkt:
Maak eens een foto.

Wat een actie weer zeg :N
 
Hier een foto

[afbeelding]

Bron


Dit lijkt wel erg veel op een fotoshop...


Maar hoeveel mensen kijken niet raar/verschrikt op als ze over deze weg rijden, dit komt ook neit echt te goede van de verkeersveiligheid lijkt me...
Doh... dit is ook niet het eindresultaat. Deze foto is gesoept om het artikel lekker te maken. Het artikel is van 29.03.2007. De man is pas op 02.04.2007 begonnen. Daarnaast komen er ook nog eens enorme witte letters in *O*.... B| mensen denken niet meer na geloof ik. MAG informeren i.d.d.
 
rij ik daar met mn blauwe trx....... geen hond die me nog ziet B|
 
motorrijders zijn wel ontzettende huilies hoor :N mischien valt het allemaal wel mee en is er geen slipgevaar bij een nat wegdek weet jij veel!
zou best kunnen dat het zo veel kost omdat ze speciale verf gebruiken die niet glad word ,waarom altijd uitgaan van het ergste :X

dat geklaag van jullie altijd, de zon schijnt verdomme ga rijden :]
 
wat een absolute waanzin! soms denk ik echt dat we in dit land te veel geld en te veel tijd hebben! 75.000 euro ook nog? ze zijn van de pot gerukt!
 
motorrijders zijn wel ontzettende huilies hoor :N mischien valt het allemaal wel mee en is er geen slipgevaar bij een nat wegdek weet jij veel!
zou best kunnen dat het zo veel kost omdat ze speciale verf gebruiken die niet glad word ,waarom altijd uitgaan van het ergste :X

dat geklaag van jullie altijd, de zon schijnt verdomme ga rijden :]
Verraaier!! Infiltrant!!






:+
 
Ik hoor't al --> die troep kan naast glad ook nog's flink verwarrend zijn, en het slaat idd HELEMAAL nergens op (maar dat moet ook wel, anders is't geen kunst toch?).

En van die 75.000,- euro ... das nog maar't begin '( .
Wat gaat dat verwijderen kosten denk je?
En de schades/letsel die in de tussentijd zullen ontstaan?


Nee, goed bezig zeg ik :N .
 
DE plek voor een vette burnout }) haha misschien een ideetje?

Is GEEN grap. Ik ben er eergister ff overheen gereden! die zwarte burnout strepen zijn wel erg mooi!

Maar tegen de zon in.... :N dat hoef je niet te proberen. zo fel aan de ogen!!!

In de zon krijgen ook de voetgangers en fietsers een soort blauwe waas over zich heen. :r


maar: hier de weg:

full

de andere helft is ook nog gedaan :)
 
Laatst bewerkt:
motorrijders zijn wel ontzettende huilies hoor :N mischien valt het allemaal wel mee en is er geen slipgevaar bij een nat wegdek weet jij veel!
zou best kunnen dat het zo veel kost omdat ze speciale verf gebruiken die niet glad word ,waarom altijd uitgaan van het ergste :X

dat geklaag van jullie altijd, de zon schijnt verdomme ga rijden :]


Speciale verf m'n aars! die verf is glad. je hoeft de rem niet eens aan te raken om op je muil tte gaan.

Ik ga idd rijden maar niet over blauwe paden/wegen
 
ik ben benieuwd hoe die weg is als het NAT is....


tsja... drachten en "gedeelde ruimte" :r
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat er al meerdere op dat idee zijn gekomen te zien aan de sporen op de verf.
Ik neem aan dat een persoonlijk geschoten plaatje niet meer hoeft?
(ik hoop het niet want ik heb er geen en dan moet ik er een gaan maken :P)
 
Terug
Bovenaan Onderaan