Blauwe weg in Drachten? wtf!?

Speciale verf m'n aars! die verf is glad. je hoeft de rem niet eens aan te raken om op je muil tte gaan.

Ik ga idd rijden maar niet over blauwe paden/wegen

Inderdaad, bij Slotemakers op Zandvoort gebruiken ze wegverf juist om een spekgladde slipbaan te maken. Laagje water erop en het is megaglad. Bij regen is het inderdaad een aanrader een andere route te volgen.
 
Ik zeg met zijn allen morgen ff een paar strepen erbij te maken, of als we met genoeg motoren zijn, maken we dat blauw gewoon weer zwart :] :] :] :] 8-) 8-) 8-) 8-)
 
Inderdaad, bij Slotemakers op Zandvoort gebruiken ze wegverf juist om een spekgladde slipbaan te maken. Laagje water erop en het is megaglad. Bij regen is het inderdaad een aanrader een andere route te volgen.

je zou toch aannemen dat men daar over na denkt :S ik bedoel als je zoiets bedenkt ga je toch kijken hoe het zit met het verkeer dat er over heen moet rijden. het blijft tenslotte openbare weg. en waar gaat dat geld anders inzitten ik bedoel zo duur is het toch niet om een weg te verven met standaard wegverf...dan zou een standaard pijl op de weg al 2000 euro moeten kosten :9
 
Er was eens een wethouder in drachten,
die kon met geld uitgeven niet wachten..
Een kunstenaar met een blauw visioen,
mocht voor 75000 euro zijn werkje doen,
waarna het regende van de klachten.

Stelletje ongeloofelijke randmongolen!! Vroeger zeker je krijtjes afgepakt toen je op de stoep aan het tekenen was.. B|

Wat een stelletje uitgedroogde, door uilen uitgekotste en door de regen zwaar beschimmelde braakballen zitten daar.. Ongeloofelijke stinkzwammen, etterende pestbuilen, op klontjes uit zure melk gelijkende smurriehoofden..

smurf! :+

(sorry, moest ff mijn ei kwijt)
 
Ik zou zeggen: Mail die wethouder eens over zijn gedrag misschien leert ie wel zijn lesje. Heeft iemand zijn mailadres? Ben ik benieuwd hoeveel mails hij krijgt. :+
 
Ik zal van de week eens schrijven naar de beste man, benieuwd wat het antwoor zal zijn.
En dan geef ik hem gelijk het resultaat van mijn eerste ontmoeting KLIK '(

Top, misschien ziet hij het dan in dat het een domme set was.
 
Laatst bewerkt:
Wat is hier KUNST aan, en hoe worden die kosten verantwoord..?


Kunnen ze straks in A'dam de wegen roze maken.(bij die homodag)



:?

Denk als je gaat burnen en je word gepakt...............vernieling "kunst" dat
zal een flinke boete worden... :X
 
Laatst bewerkt:
Effe wat fototjes gemaakt:
07042007079.jpg

Mooie burn out streepjes

07042007076.jpg

07042007078.jpg

07042007077.jpg



Alsof de blauwe zelf alleen nog niet glad genoeg is: ze zullen wel denken. " als ze niet over het blauwe onderuit gaan. dan nog maar wat wite verf voor de zekerheid...." :+
alsof dat blauwe nog niet zinloos genoeg was. moest er nog maar iets zinloos wits bij op...
 
Laatst bewerkt:
Ik hoor't al --> die troep kan naast glad ook nog's flink verwarrend zijn, en het slaat idd HELEMAAL nergens op (maar dat moet ook wel, anders is't geen kunst toch?).

En van die 75.000,- euro ... das nog maar't begin '( .
Wat gaat dat verwijderen kosten denk je?
En de schades/letsel die in de tussentijd zullen ontstaan?


Nee, goed bezig zeg ik :N .
Da's het mooie van alles, over 2 jaar wordt alles gesloopt om er weer (sijnt daar vroeger ook zijn geweest) een waterweg aan te leggen.
Dus €75.000,- voor max 2 jaar en mogelijk bij voldoende protest vanwege het verblindende effect of gladheid bij regen al een stuk eerder |( |(
En dan te bedenken dat er mensen zijn die gehandicapt zijn of anderzins hulpbehoevend die geen scootmobiel of een af andere aanpassing is huis waardoor ze zelfstandig kunnen zijn krijgen omdat er geen geld is :(
 
Da's het mooie van alles, over 2 jaar wordt alles gesloopt om er weer (sijnt daar vroeger ook zijn geweest) een waterweg aan te leggen.
Dus €75.000,- voor max 2 jaar en mogelijk bij voldoende protest vanwege het verblindende effect of gladheid bij regen al een stuk eerder |( |(
En dan te bedenken dat er mensen zijn die gehandicapt zijn of anderzins hulpbehoevend die geen scootmobiel of een af andere aanpassing is huis waardoor ze zelfstandig kunnen zijn krijgen omdat er geen geld is :(

volgens jaar beginnen ze al te breken daar.
En ik vind het ook vooral lullig voor de mensen die daar wonen. zo'n lelijke weg voor hun deur.
 
Da's het mooie van alles, over 2 jaar wordt alles gesloopt om er weer (sijnt daar vroeger ook zijn geweest) een waterweg aan te leggen.
Dus €75.000,- voor max 2 jaar en mogelijk bij voldoende protest vanwege het verblindende effect of gladheid bij regen al een stuk eerder |( |(
En dan te bedenken dat er mensen zijn die gehandicapt zijn of anderzins hulpbehoevend die geen scootmobiel of een af andere aanpassing is huis waardoor ze zelfstandig kunnen zijn krijgen omdat er geen geld is :(

En het kost ook nog extra geld, want voor het frezen/opbreken moet eerst de verf weer worden verwijderd.
 
je zou toch aannemen dat men daar over na denkt :S

Assumption is the mother of all fuckups.

ik bedoel als je zoiets bedenkt ga je toch kijken hoe het zit met het verkeer dat er over heen moet rijden. het blijft tenslotte openbare weg. en waar gaat dat geld anders inzitten ik bedoel zo duur is het toch niet om een weg te verven met standaard wegverf...dan zou een standaard pijl op de weg al 2000 euro moeten kosten :9

Ik denk dat je met die schatting aardig in de richting zit, manuren, materiaal, afzettingen, etc.
 
Ik denk dat je met die schatting aardig in de richting zit, manuren, materiaal, afzettingen, etc.

Minder dan 10 m2 aan wegmarkeringen laten zetten kost het minimum bedrag van ongeveer 600 euro excl btw.... Als ik me niet vergis. dat is het bedrag wat één pijl zou kosten, aangezien die minder is als 10 m2. een paar pijlen zou 10 m2 zijn. dus ook 600 euro voor een paar pijlen :+

voor grotere hoeveelheden weet ik zo niet de m2 prijs. (van wegenverf)

Thermoplast is een stuk duurder.
 
Ik vind het echt prachtig! Hulde voor een gemeentebestuur met een beetje lef! :} :}

Ga altijd 1 keer in het jaar met vrienden een Frieslandtour rijden, en dit jaar moeten we zeker hier langs.


:+

En jullie dachten dat ik een grapje maakte?? Nou, ik dacht het niet, ik hou wel van iets aparts...

:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan