Blauwe wheelie!!!

Nick Name

MF veteraan
12 apr 2002
18.708
801
De politie wordt regelmatig afgezeikt, maar toch heb ik veel respect voor de agent die dit voor elkaar kreeg:

a_wheelie.jpg


:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
Ik heb eens een fotootje gezien van iemand die dat met een K1200LT deed...voor de niet-kenners: das dus zoiets...

K1200_LT.jpg


(fotootje van BMW Nederland, www.bmw.nl)
 
Laatst bewerkt:
De politie wordt regelmatig afgezeikt, maar toch heb ik veel respect voor de agent die dit voor elkaar kreeg:

plaatje
Respect omdat het hem lukt een BMW op zijn achterwiel te krijgen :? Of waarvoor :?
Er zijn er hier die dat ook kunnen ( en misschien wel beter.) krijgen die ook jouw respect :?
 
Zegt ut maar...waar moet ik op wheelyen? 25kw ZR7 goed? :P Zijn nog pics van als ut goed is....En andere fietsen kan je altijd mee langskomen...neem een cam mee...kan je het zelf vastleggen *D


Ultimate challenge: "Honda Goldwing"
Als je dat voor elkaar krijgt, laat ik je heilig verklaren door de Pope Himself })
 
Ja nu ben je de lul ! Ga naar de Paus ! :)
Doe het meteen ook ff voor die gek van Performance Bikes met die maffe kop ;)

wheelie2.jpg

Ze hebben wel extra gewicht nodig in de vorm van een passagier, maar wel enorm respect!!!

Ik krijg mn zzr niet eens een cm de lucht in!
Laat staan een goldwing!!!
 
Ja nu ben je de lul ! Ga naar de Paus ! :)
Doe het meteen ook ff voor die gek van Performance Bikes met die maffe kop ;)

wheelie2.jpg

Hmmmmm... ik heb de paus even gebeld en de minimale eisen voor heiligverklaring zeggen dat je ook een wheelie op een chopper moet kunnen. Plus het feit dat je op een Goldwing ook nog eens een "Reverse" hebt moet je de wheelie ook achteruit kunnen.

Sorry, ik maak de regels niet
 
Plus het feit dat je op een Goldwing ook nog eens een "Reverse" hebt moet je de wheelie ook achteruit kunnen.

Sorry, ik maak de regels niet

Hoe wil je een reverse wheelie maken als de aandrijving alleen op het achterwiel zit ? Beetje moeilijk he. Of je moet een stoppie een reverse wheelie noemen ;)

Wheelie op een chopper is ook niet moeilijk als je ervaring hebt. Ik denk dat Maximum dus wel in aanmerking komt voor de heiliging door de paus? :)
 
Hoe wil je een reverse wheelie maken als de aandrijving alleen op het achterwiel zit ? Beetje moeilijk he. Of je moet een stoppie een reverse wheelie noemen ;)

Zei ik ook al tegen de paus maar hij is wat dat betreft heel kinderachtig hoor.

Het zou wel een primeur zijn zeg voor MF. Een heuse heilige in ons midden (ahum ;) )
 
Hij is uit ! :) Maar ik herinner me ook dat jij een wheelie maakte op een BMW of Gold Wing?

Hoe the f*#^ck krijg ik hem weer aan :?
In alle topics ove iconen lees ik er niets over...

...en ja...dat was ik op een Goldwing (alleen en dus zonder duo }) ) en dat plaatje is van de BMW.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan