Blauwe wheelie!!!

Zegt ut maar...waar moet ik op wheelyen? 25kw ZR7 goed? :P Zijn nog pics van als ut goed is....En andere fietsen kan je altijd mee langskomen...neem een cam mee...kan je het zelf vastleggen *D

Dan ben ik toch nieuwsgierig op je een Goldwing op het achterwiel krijgt zoals die Perf.Bikes. ;)

Ik heb trouwens ooit van MF een filmpje gehaalt van een gozer die met een nieuw model Golwing aan het wheelien is. Weet iemand welk filmpje ik bedoel post de link ff.
 
Op een ZZR niet? *D
wheely.jpg


;(

nog even oefenen dus!!

by the way ik heb wel een 250cc was deze??
 
maar euh?

iemand stoppies op een goldwing gemaakt?

lijkt me ook lastig met een fiets die meer weegt als een kleine auto toch!!
 
In de nieuwe fast bikes staat een wheelie met de nieowe goldwing 1800

en nee sorry geen pics want

1. Heb geen scanner
2. FB ligt op mijn werk en ik ben thuis vandaag
 
Ach wheelies blijven leuk. Ook een plaatje ergens gezien met een intruder geloof ik.

Het kan dus ook op een custom, maar daar twijfelde ik al niet aan.
 
Foto van wheelie-agent heeft op de cover van de kicxstart gestaan. Heb trouwens nog ergens filmpjes gezien van wheelies met oa een goldwing geloof ik. Die kan je niet overtrekken, is wel een voordeel ;) Stond geloof ik hierop http://www.sportbikehype.com , maar er wordt aan gewerkt, dus er zijn geen filmpjes meer.
 
Jaja........ Die is vet nep man :) ;) Ze hebben die bike gewoon vertikaal gezet, manneke erop en achtergrond voorbij laten razen. Dat zie je zo :)

toch zie je duidelijk het voorwiel stilstaan en het achterwiel draaien.

maar staat een voorwiel dan wel zo snel stil??

Als je hem omhaaog trekt gaat je voorwiel toch wel even door met draaien of nie??
 
Maximum, heb je ooit een wheelie op een suzuki GS kunnen maken? Volgens mij zijn ze daar namelijk te lomp voor.

GS=luchtgekoelde viercylinder vanaf 1975.

Ik heb nog een GS550 staan... ('78, 210 kg en minder dan 50pk, succes)
 
toch zie je duidelijk het voorwiel stilstaan en het achterwiel draaien.

maar staat een voorwiel dan wel zo snel stil??

Als je hem omhaaog trekt gaat je voorwiel toch wel even door met draaien of nie??
Uhhmz...ik heb ook regelmatig wheelys lang genoeg dat mn voorwiel stopt met draaien hoor....dus das nix bijzonders...

Op dinsdag 07 mei 2002 13:09 schreef jkoehorst het volgende:
Maximum, heb je ooit een wheelie op een suzuki GS kunnen maken? Volgens mij zijn ze daar namelijk te lomp voor.

GS=luchtgekoelde viercylinder vanaf 1975.

Ik heb nog een GS550 staan... ('78, 210 kg en minder dan 50pk, succes)
Volgens mij heb was het Axcellers GS500 waar ik mee heb gewheelyd *D
 
Maximum, heb je ooit een wheelie op een suzuki GS kunnen maken? Volgens mij zijn ze daar namelijk te lomp voor.

GS=luchtgekoelde viercylinder vanaf 1975.

Ik heb nog een GS550 staan... ('78, 210 kg en minder dan 50pk, succes)

GS500e gaat hoor. Zelfs 25kw.
Maarja GS550 is geen GS500e.
 
Op dinsdag 07 mei 2002 13:09 schreef jkoehorst het volgende:
...
Ik heb nog een GS550 staan... ('78, 210 kg en minder dan 50pk, succes)

Om een wheelie te trekken heb je geen PeeKaas nodig maar Koppel!
 
toch zie je duidelijk het voorwiel stilstaan en het achterwiel draaien.

maar staat een voorwiel dan wel zo snel stil??

Als je hem omhaaog trekt gaat je voorwiel toch wel even door met draaien of nie??
Ik hoop dat je begrijpt dat ik een geintje maak. Die wheelie is zo echt als het maar kan. Was er niet iemand die zo'n filmpje onder zijn naam heeft staan. Was met een marlboro yamaha uit de gp500. Toch???
 
Ik vind het maar levensgevaarlijk, wegens artikel 5 gevaarlijk weggedrag een dikke bekeuring of inbeslagname rijbewijs van die bestuurder bovenaan! :(

Oh nee, het is een agent, dan mag het. :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan