Bleed sidewinder

Kan je niet links van het filter de collector doen (en dan bedoel ik dus verticaal) en daar , links dus , dan ook onder het blokdoor weg met die pijp?
 
Hele goede optie denk ik heren dank daarvoor :} denk dat Gerard het morgen even bekijkt of dat gaat foto's blijven lastig
Edit; de pijp mag niet recht naar achter lopen maar met een knik zie mijn design tekening _O-
 
Laatst bewerkt:
Kan je niet links van het filter de collector doen (en dan bedoel ik dus verticaal) en daar , links dus , dan ook onder het blokdoor weg met die pijp?

Kunnen we dat effe soepen misschien.Ben maar een simpele Fries. :+
 
Kun je die voor mij net zo maken, dit bevalt mij wel...

Heb het dan uiteraard over de bochtenset en dan los staande van de besproken demper.

Ziet er lekker uit Geer... :Y
 
Kan je niet links van het filter de collector doen (en dan bedoel ik dus verticaal) en daar , links dus , dan ook onder het blokdoor weg met die pijp?

Was dit trouwens?!Jozef59?!Broer van? :+
 
Kun je die voor mij net zo maken, dit bevalt mij wel...

Heb het dan uiteraard over de bochtenset en dan los staande van de besproken demper.

Ziet er lekker uit Geer... :Y

Het is nog niet eens klaar?!Kan wel geen porum worden! _O-
 
Kan je niet links van het filter de collector doen (en dan bedoel ik dus verticaal) en daar , links dus , dan ook onder het blokdoor weg met die pijp?

We bedoelen dus dat de collector een kwartslag omhoog moet? :?
 
Nieuw jerryt projectje *O*

Is het geen optie om de loop en lengte van de bochten te bepalen met een viertal flexibele slangen? In elk geval leuk voor de beeldvorming voor de lezers *D



X4, ik denk steeds als ik vlug naar beneden scroll: zoveel had ik toch niet gepost??
 
Laatst bewerkt:
Nieuw jerryt projectje *O*

Is het geen optie om de loop en lengte van de bochten te bepalen met een viertal flexibele slangen? In elk geval leuk voor de beeldvorming voor de lezers *D



X4, ik denk steeds als ik vlug naar beneden scroll: zoveel had ik toch niet gepost??

Dat ben ik toch niet...nee dat ben ik niet...toevallig, maar kan ook niet anders met zoveel leden.

Ik heb de avatar van een avatar website af en stond daar als populair, nu dat blijkt dus wel... _O-

Maar we gaan weer ONTOPIC...
 
Was dit trouwens?!Jozef59?!Broer van? :+

Dat is Poel.
Maat van me (die met die Bandit-Harley).
Die zat hier vanmiddag en moest ff iets opzoeken.
Maar dat ie vergeten was uit te loggen zag ik pas vanavond toen ik de reply gemaakt én gepost had.
Toen dacht ik nl ...................... huh 59?
Ach , gewoon nog 'n alter ego erbij kan geen kwaad , denken wij. _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Dat is Poel.
Maat van me (die met die Bandit-Harley).
Die zat hier vanmiddag en moest ff iets opzoeken.
Maar dat ie vergeten was uit te loggen zag ik pas vanavond toen ik de reply gemaakt én gepost had.
Toen dacht ik nl ...................... huh 59?
Ach , gewoon nog 'n alter ego erbij kan geen kwaad , denken wij. _O- _O-

Okee,is dat mysterie ook weer opgelost. ;) Eigenwijs ding trouwens die Bandit Harley. :Y
Alter ego......nog zo'n grijsaard erbij. _O- :W
Mooi we gaan weer met de Bleed bezig.
 
Okee,de collector staande links(al je er dus tegen aan kijkt) naast het oliefilter word niks.Veel te weinig ruimte.Kan ik mijn bochten niet kwijt.Hij zou wel hier kunnen maar dan zit er nog wel wat verschil in bochtlengte. :? Hoe erg is dat,kwa koppel/vermogen.
full
 
Hallo, Ik ben een Fighterfan die hier regelmatig leest en dan vaak het toetsenbord moet afdrogen :9~ :9~ :9~

Maar waarom ik ff reageer is het niet mogelijk om er een 4-2-1 systeem van te maken?
Lijkt ook wel mooi, de buisjes naastelkaar.

Zoiets:
de7f59fa0c3557caa1a2e0ed9327e1bd
 
De input is weer goed hier! :}
Ziet er zeker ook goed uit zo,we gaan straks (met de tamtam O-) )overleggen hoe we het echt gaan doen.
 
Dit gaat weer een affentietngeilesauspuff worden!!! Zijn die RVS bochies en pijpjes gesponserd door de baas? O-)
 
Dit gaat weer een affentietngeilesauspuff worden!!! Zijn die RVS bochies en pijpjes gesponserd door de baas? O-)

Klopt helemaal,dat van de baas. O-) Als die hem voor de eerste keer start ruik je de koffielucht nog. _O-
 
OKee,net met de baas gebelt en we gaan het zo doen (het idee)als de onderste pic.En dan wat meer gestroomlijnt zeg maar. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan