Bleed sidewinder

Okee,effe wat anders.Heb morgenvroeg nog iemand nodig die even een paar uurtjes in het beton wil helpen.De palen gaan de grond in.Kom er een beetje laat mee aankakken door omstandigheden,weet ik. :X
Hoeft niet voor niks uiteraard. :N
 
Hee Geer goed bezig hoor. Ben benieuwd naar het eind resultaat :Y

Heeft die blade een vfr brug? Ziet er wel leuk uit *D
 
Okee,effe wat anders.Heb morgenvroeg nog iemand nodig die even een paar uurtjes in het beton wil helpen.De palen gaan de grond in.Kom er een beetje laat mee aankakken door omstandigheden,weet ik. :X
Hoeft niet voor niks uiteraard. :N

Als je dat een weekje eerder had gemeld was ik ff komen helpen. Nu moet ik morgen trouwen... Naja samenleveningscontract tekenen maar dat voelt voor mij hetzelfde :')

En ja zo vaak post ik hier niet maar volg alle projectjes op de voet. En voor die fun wil ik best wat terug doen :Y
 
Hee Geer goed bezig hoor. Ben benieuwd naar het eind resultaat :Y

Heeft die blade een vfr brug? Ziet er wel leuk uit *D

Klopt ja.
Het eerste bochtje zit erop.Lekker organisch.
:+
full
 
De collector lijkt me toch wel heel dichtbij de oliefilter te zitten, zou toch zeker 6-8cm afstand ervan houden. Verder zit het er al goed uit :9
 
Ik heb mijn betonmannetje al hoor,is geregelt. :+
 
Mooi!
Succes ermee morgen.
Als je meer hulp nodig hebt is op tijd laten weten wel handig ;)

Bedankt voor het aanbod!(Volgende week betonplaat storten,weet nog niet precies wanneer ;) )Laat het weten. :}
Sterkte morgen en een prettige dag! *O*
 
okee dan zeg ik het wel............

bleeeeeehhhhhhhhh :Z , wat een troep (nu al) |( , geen gezicht, rotzooi :r :r


zo het hoge woord is eruit,als niemand het durft doe ik het wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:+
ik ben wederom stinkend jaloers :Y _O- _O-

Gerard ooit als ik geld heb kom ik langs voor een klusje (vrees alleen dat je dan al 90 bent)
 
Oproep! :+
De palen zitten erin. *O* Nou komt woensdagochtend om 10.00 de beton voor de vloer,zijn er nog liefhebbers die zich geroepen voelen om 1a2 uurtjes te helpen?
Eerst om 09:30 koffie dan effe kruien. O-)
b.v.d. :W
full
 
Oproep! :+
De palen zitten erin. *O* Nou komt woensdagochtend om 10.00 de beton voor de vloer,zijn er nog liefhebbers die zich geroepen voelen om 1a2 uurtjes te helpen?
Eerst om 09:30 koffie dan effe kruien. O-)
b.v.d. :W
[afbeelding]


zeg he , vrolijke vriend ;) voor een ''paar'' knaken meer heb je een pompmixer voor de deur staan :Y , niks geen gekrui .


die blubberd het binnen een uurtje vol
 
Gaat denk ik niet lukken met werk B|

Das het probleem met de meesten zo door de week.Een normaal mens werk dan natuurlijk.(Je hebt wat idioten die ploegendienst draaien die dan vrij hebben ;) _
Bedankt voor het aanbod i.i.g.
:Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan