Bleed sidewinder

jerryt

MF veteraan
14 aug 2005
23.418
57
Ben effe met een rvs uitlaatsysteempje bezig voor een Blade.Is de bedoeling dat die om het oliefilter heen slingert en dan uitkomt aan de rechterkant van het blok. :+
full
 
gaat er zeker wel gaaf uitzien de buizenmassa zo, maar word het niet wat minder als je al die buizen samenvoegt op 1 moment dat je een dikke bonk rvs krijgt...

:W
 
Gaaf Gerard, dat gaat er volgensmij er stoer uitzien!!!!!!!!!!
zijn die eerste stukjes pijp van rvs orginele bochten zeker???

gr steef
 
@ Gerard,

Kan die liggende pijp onder het oliefilter door niet iets schuin naar boven?? lijkt erg hoekig zo O-) waarschijnlijk loop ik alweer op de zaken vooruit maar beter te vrooeg dan te laat toch?? ;)
 
Gaan we proberen Jos,dat stukje na de bocht gaat er toch nog af,daar komt de collector. :+
 
De collector,had gelukkig nog een trechter liggen.De buisjes gaan er uiteraard af,moesten er even op voor het perswerk.
full
 
We houden de linkpijp maar waterpas toch Jos en niet in lijn met het blok,want die ligt achterover. :?
full
 
PC problemen.......hij moet straks toch maar op de IC Struik. ;)
 
Laatst bewerkt:
word wel geinig zo. :Y en nu lekker klooien om alle bochten dezelfde lengte te krijgen. :P

pijp langs het blok is idd wel mooier zo, anders ziet het er zo afgezakt uit als tie naar beneden afloopt..... '(

waar komt de dempert?
 
word wel geinig zo. :Y en nu lekker klooien om alle bochten dezelfde lengte te krijgen. :P

pijp langs het blok is idd wel mooier zo, anders ziet het er zo afgezakt uit als tie naar beneden afloopt..... '(

waar komt de dempert?

Er kome 2 kleine schuine pijpjes(we gaan het geen dempers noemen _O- ) achter het voetsteuntje.
 
Lijkt me goed Gerard, als dan maar z.s.m. onder het blok verdwijnt, hij lijkt me zo errrrrrg lang namelijk, kan natuurlijk gezichtsbedrog zijn
full
 
En waar laten we de linkpijp dan?Naast de koppelingsdeksel? :?

Okee,smoelt lekker ja. :+ Interactieve bouw weer!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan