Blijf met je poten van mijn motor af!!!

Pheatus

Die hard MF'er
13 mrt 2004
820
0
Gisteravond toen ik in mijn bed lag rook ik ineens een vreemde lucht. Dus na een rondje rondlopen in huis ben ik even buiten gaan kijken.

Ligt er dus een plas benzine onder mijn motor. Een paar van die teringlijers hebben dus de benzineleiding van mijn filter afgetrokken. Aangezien mijn benzinekraantje gewoon openstaat is dat ding gelijk gaan pissen natuurlijk. Achteraf ben ik daar wel een beetje blij om, anders had ik mooi stilgestaan vanmorgen. :(

Gelijk kattengrit over de benzine gekwakt tegen de stank en troep.

Wat ik wel opvallend vind is dat ze juist de benzineleiding hebben gepakt. Die is toch wel rottig te bereiken als je niet weet waar ie zit. Plus het feit dat het donker was lijkt het bijna op voorbedachte rade..

Ik weet het, ik moet em ergens anders neerzetten maar de tijd en gelegenheid is er nog niet geweest om iets te regelen... Wat er ook gebeurt, dit weekend kan ik em in de schuur zetten :(

Lastig probleem.
Misschien wel een buurtbewoner die vond dat je te hard langs zijn kinderen reed ofzoiets.
Ik zeg niet dat je dat gedaan hebt hoor, maar mensen vinden motoren al snel te hard rijden enzo.

Hij kan niet per ongeluk losgekomen zijn? Ergens achter blijven haken ofzo?
Nee dat kan in principe niet. Aangezien mijn benzinekraantje dicht zat en die draai ik niet dicht namelijk.

Lastig probleem.
Misschien wel een buurtbewoner die vond dat je te hard langs zijn kinderen reed ofzoiets.
Ik zeg niet dat je dat gedaan hebt hoor, maar mensen vinden motoren al snel te hard rijden enzo.
Dat zou op zich kunnen, paar maanden geleden woorden gehad met een buurman die zijn auto op de stoep pleurt. Maar ja, je heb geen bewijs he....

Nee dat kan in principe niet. Aangezien mijn benzinekraantje dicht zat en die draai ik niet dicht namelijk.Dat zou op zich kunnen, paar maanden geleden woorden gehad met een buurman die zijn auto op de stoep pleurt. Maar ja, je heb geen bewijs he....
???? Was het kraantje nu wèl of niet open? Je laat hem zelf open staan, maar hij stond dicht, maar hij lekte wel benzine :? :?

???? Was het kraantje nu wèl of niet open? Je laat hem zelf open staan, maar hij stond dicht, maar hij lekte wel benzine :? :?
Ik laat het kraantje altijd open. Echter het kraantje stond nu dicht dus ik vermoed dat het volgende gebeurt is:

- Kloothommel komt aanlopen en denkt: "He, laat ik eens de benzineleiding eruit rossen"
- Trekt de benzineleiding los en *VLATSJ* zootje benzine over z'n klauwen (hmm, misschien moet ik naar iemand gaan zoeken die naar benzine stinkt)
- Draait snel het benzinekraantje dicht en de tank lekt niet meer.
- [me]Pheatus ligt in bed en begint een vreemde lucht te ruiken
[/me]

en de rest is bekend

Motorhoes is the answer...
(of een beter stallingsplek) ;)
Heb mijn pa al gebeld. Ikzelf ben vanavond weg. Dus hij gaat beslag halen om tegen de schuur te timmeren om er vervolgens een deur van te maken. Dat was het puntje tijd en gelegenheid.

Motorhoes zal de meeste kloothommels ook niet stoppen namelijk

[off-topic}Nee hoor, ik vind dat bv van Harley's helemaal niet :+ [/off-topic]

[offtopic] Hij rijdt tenminste. 8-) ;) [/offtopic]

[nogmeeroftopic] wat is dat "mf" voor je onderschrift? Ik zag dat ook al bij spider. [/nogmeerofftopic]

edit: laat maar ik ben er al achter.
[me]De Highlander was even bang dat nitromax ook moderator geworden was ;) [/me]

Laatst bewerkt:
wat een motherfucker(s) :(
was het niet gewoon een mongool die benzine nodig had en ff jou motor gebruikte :X

wat een motherfucker(s) :(
was het niet gewoon een mongool die benzine nodig had en ff jou motor gebruikte :X
Dat zou ook kunnen.. maar ik heb em afgelopen nacht in de garage van mijn ouders gegooid en met de trapfiets heen en weer te gaan :+ in motorbroek. Gelukkig was het warm genoeg dus hoefde de jas niet aan te doen enzo :)

Vanavond gaan we als het goed is een gat in de schuur zagen en beslag er tegenaan timmeren zodat ie in de schuur kan staan

nou... dat gat in de schuur is gelukt.... Btje jammer dat het nogal een bouwvallig schuurtje is (verrot hout enzo) dus het kost wat meer tijd dan we verwachtte.. Maar morgen moet ie af zijn en kan mijn fietsie lekker overdekt staan.

Zal ze fijn vinden denk ik zo

Mijn buurman heeft trouwens gezien wie het was en hij kan hem zo herkennen.. Volgende keer als hij hem ziet gaat ie em ook even aanspreken

inderdaad... Hij d8 dat het een maat van me was... :? Gelukkig is de benzinevlek goed weggetrokken dankzij de kattengrit

ben benieuwd of ik diegene ook ken.

[me]BasE woont in hetzelfde gat[/me]

Terug
Bovenaan Onderaan