Blik genaait

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik snap niet waarom 33% van de lui in dit topic gaan lopen zaneken over dat hij als motorrijder die vent in de CRX een oor aan naait. CRX rijd te hard CRX is de Lul. Volgens mij zijn er hier meer CRX liefhebbers dan Motorfanaaten..

[me]Roadk!ll vindt het wel een leuke situatie.. helaas voor hem kan hij fluiten naar zijn rijbewijs. Tevens een tijdje naar zijn CRX. eigen schuld dikke buld[/me]
 
Vind het een beetje overdreven om de topic starter hier de schuld van te geven...die gozer in die CRX wil sporten en de motorrijder geeft aan dat hij er wel zin in heeft :z en rijd toch echt zelf te hard...

Hoor altijd iedereen roepen, rij je te hard en moet je lappen, dan ook niet zeiken!

Tuurlijk had je hem misschien kunnen waarschuwen, maar 160 waar je 80 mag terwijl je ehhh tegenstander 75 rijd |(

In sommige opzichten lijkt het er wel op alsof het express is gedaan, maar ik denk dat ik stiekem ook wel zou lachen als iemand mij uitdaagt, vervolgens te hard rijd en aangehouden wordt...

En iemand een oor aannaaien, omdat hij jou zit te sarren...ach, moet hij maar beter opletten...hij rijd toch zelf weer te hard...

En nadenken voor de gevolgen bij zo'n soort actie |( |( voor andere motorrijders :?
 
Vind het een beetje overdreven om de topic starter hier de schuld van te geven...die gozer in die CRX wil sporten en rijd toch echt zelf te hard...

Hoor altijd iedereen roepen, rij je te hard en moet je lappen, dan ook niet zeiken!

Tuurlijk had je hem misschien kunnen waarschuwen, maar 160 waar je 80 mag terwijl je ehhh tegenstander 75 rijd |(

In sommige opzichten lijkt het er wel op alsof het express is gedaan, maar ik denk dat ik stiekem ook wel zou lachen als iemand mij uitdaagt, vervolgens te hard rijd en aangehouden wordt...

En iemand een oor aannaaien, omdat hij jou zit te sarren...ach, moet hij maar beter opletten...hij rijd toch zelf weer te hard...

En nadenken voor de gevolgen bij zo'n soort actie |( |( voor andere motorrijders :?
:^
 
@ Péétje Brik: dan nog rijd hij ZELF 2x te hard! Als je samen weg trekt en de ander houd in dan ben je er snel langs...moet je hem dan door trekken tot de 160??? ben je met je CRX toch wel ff mee bezig...
 
Het gaat erom dat TS een motorrijder wel gewaarschuwd zou hebben en een automobilist dus niet. Terwijl hij wist dat deze kerel wilde sporten. Met andere woorden "bewust iemand verneuken". :(
 
Het gaat erom dat TS er nogal van geniet dat iemand een dikke bon krijgt...

Beetje jammer.

Het is verder uiteraard wel de schuld van de CRX, maar om er nou zo blij van te worden, vind ik persoonlijke nogal sneu...
 
Dit is de laatste keer dat ik me vedrdig in deze draad, maar LEZEN mensen, LEZEN


MAzzel,

Roland


LEZEN LEZEN LEZEN Heb ik gedaan druiloor. Jij als motorrijder hebt een passie voor vrijheid snelheid blablabla ga zo maar door. Net als die gozer in die crx deel je de passie voor snelheid, en t ( race ) gevoel wat t ook moge zijn. Je had m kunnen waarschuwen door simpel met je hand te gebaren rustig aan te doen. Nee ipv dat geef je ook nog eens gas door m lekker aan te moedigen. Dat is wat ik ZIELIG vind, en ik m`n mening over geef.

Anders zou t verhaal zijn als hij je iets had aangedaan, bumperkleven afsnijden en ga zo maar door, dan zou t een mooie daad van wraak geweest zijn omdat hij met jouw leven speelt.

Maar in deze situatie ben je gewoon kinderachtig bezig, en hoop je dat iemand zo hard gaat dat de gevolgen niet meer grappig zijn. Zeer hoge boete`s of misschien wel invordering rijbewijs. B|

Dus hou maar op met je LEZEN LEZEN Want je bent voor mij gewoon een druiloor. :(
 
Met andere woorden "bewust iemand verneuken". :(

full
 
Is wel IETS voor te zeggen, maar iemand "bewust verneuken"...nee

[edit] sjezus..hou het niet meer bij *D was dus voor luigibernau[/edit]

 
Laatst bewerkt:
pff, wat een reacties zeg. Ik vind het een strakke actie. Als zo'n hersenloos petje-sletje-kadettje figuur zich zo laat naaien dan heb ik ook schik. En als zo'n figuur mij zo kan naaien dan lacht-ie zich ook kapot.

Eigen schuld, dikke bult.
 
pff, wat een reacties zeg. Ik vind het een strakke actie. Als zo'n hersenloos petje-sletje-kadettje figuur zich zo laat naaien dan heb ik ook schik. En als zo'n figuur mij zo kan naaien dan lacht-ie zich ook kapot.

Eigen schuld, dikke bult.

Totdat jezelf genaait word door een koekblik.

Moet je iedereen hier dan weer horen koekblik dit koekblik dat. B|
Zolang het maar in ons straatje past :r


Als iedereen nou eens elkaar waarschuwt voor de knechten van spee maar nee... we gaan elkaar lekker uitlachen en spee lacht het hardst |(
 
LEZEN LEZEN LEZEN Heb ik gedaan druiloor. Jij als motorrijder hebt een passie voor vrijheid snelheid blablabla ga zo maar door. Net als die gozer in die crx deel je de passie voor snelheid, en t ( race ) gevoel wat t ook moge zijn. Je had m kunnen waarschuwen door simpel met je hand te gebaren rustig aan te doen. Nee ipv dat geef je ook nog eens gas door m lekker aan te moedigen. Dat is wat ik ZIELIG vind, en ik m`n mening over geef.

Anders zou t verhaal zijn als hij je iets had aangedaan, bumperkleven afsnijden en ga zo maar door, dan zou t een mooie daad van wraak geweest zijn omdat hij met jouw leven speelt.

Maar in deze situatie ben je gewoon kinderachtig bezig, en hoop je dat iemand zo hard gaat dat de gevolgen niet meer grappig zijn. Zeer hoge boete`s of misschien wel invordering rijbewijs. B|

Dus hou maar op met je LEZEN LEZEN Want je bent voor mij gewoon een druiloor. :(


Zucht...........Ik wilde niet meer reageren maar ... maarrr...

Kijk andere verkeersdeelnemers afstraffen/terugpakken met alle gevolgen van dien als ik denk dat ze mij iets aangedaan hebben, eigen rechtertje spelen...dát is pas gevaarlijk en bedenkelijk gedrag. En dát doe ik dan weer niet. Dát kan ik kennelijk van deze druiloor verwachten.


Mazzel,

Roland
 
Jeetje wat een reacties zeg :r

Je kunt volgens mij echt nergens meer een topic over openen of er wordt alleen maar 'gemoraalridderd' :X

Zoals hier al zovaak gezegd, die CRX heeft te hard gereden dus is het zijn probleem dat ie een bon krijgt! En als je hem nu loopt uit te dagen dan is het wat anders maar daar is hier helemaal geen sprake van.

Volgens mij wordt er in alle topics over motorrijders die een bon hebben gekregen gezegd, 'te hard gereden dan moet je op de blaren zitten bla bla bla'.
Nou dat doet die CRX dus nu.

Zeg voorlopig maar niks meer :P
 
Jeetje wat een reacties zeg :r

Je kunt volgens mij echt nergens meer een topic over openen of er wordt alleen maar 'gemoraalridderd' :X

Zoals hier al zovaak gezegd, die CRX heeft te hard gereden dus is het zijn probleem dat ie een bon krijgt! En als je hem nu loopt uit te dagen dan is het wat anders maar daar is hier helemaal geen sprake van.

Volgens mij wordt er in alle topics over motorrijders die een bon hebben gekregen gezegd, 'te hard gereden dan moet je op de blaren zitten bla bla bla'.
Nou dat doet die CRX dus nu.
Zeg voorlopig maar niks meer :P

Jij hebt dus totaal niet begrepen waar het over gaat :Z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan