Blik genaait

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat slotje hangt al een hele tijd te wiebelen aan z'n haakje B|

Maar alleen Mods of TS hebben daar enige invloed op.

D'r zijn maar een paar mensen die iedere keer weer op elkaar reageren en daarmee idd dit topic verzieken. Je kan ook eens ervoor kiezen om gewoon de zaak te laten rusten en daarmee af en klaar.

Daar hoop ik nu nog op, gezond verstand en het besef dat je t niet altijd eens kunt worden en dat accepteren. Geld niet voor 1 iemand specifiek, van toepassing op meerderen in dit geval.

Alhoewel idd de eerstvolgende die op dezelfde stijl doorpost zichzelf verantwoordelijk kan houden voor het sluiten van dit topic. Genoeg = idd genoeg *D
 
Rot op met je slotje Slow... Je bent net zo'n puber als zij zijn.

84983


 
Laatst bewerkt:
@Baksteen, mag er dan NU aub een slotje op want ik word doodziek van dat gezeur op puberniveau. Dit is toch een motor-forum? Ik denk dat RolanT het ook wel gezien heeft zo.
doe je zelf lekker aan mee hoor vriend B|
 
Dat slotje hangt al een hele tijd te wiebelen aan z'n haakje B|

Maar alleen Mods of TS hebben daar enige invloed op.

D'r zijn maar een paar mensen die iedere keer weer op elkaar reageren en daarmee idd dit topic verzieken. Je kan ook eens ervoor kiezen om gewoon de zaak te laten rusten en daarmee af en klaar.

Daar hoop ik nu nog op, gezond verstand en het besef dat je t niet altijd eens kunt worden en dat accepteren. Geld niet voor 1 iemand specifiek, van toepassing op meerderen in dit geval.

Alhoewel idd de eerstvolgende die op dezelfde stijl doorpost zichzelf verantwoordelijk kan houden voor het sluiten van dit topic. Genoeg = idd genoeg *D

Baksteen,
Capito. Ik geef je geen ongelijk maar laat het duidelijk zijn dat ik niet diegene ben die hier met termen als "NSB-er" gooit.
Ik laat de zaak graag rusten ware het niet dat er altijd weer figuren zijn die even met hun ongefundeerde mening moeten naschoppen.

Doe ermee wat je wilt en stuur mij aub ook wat pillen!
Slow gaat rijden. Prettig weekend.
 
Als je het volgende blik nou in zijn hete uitlaat naait, zul je het hier niet melden en blijven wij van deze onzin verschoond.

:+
 
Roland, wat ben jij een enorme ziel.
Als je nog eens iets leuks meemaakt, houd het dan gerust voor jezelf.
Nog los van het feit dat je het spellingsvermogen hebt van een tiener, is het verhaal ook helemaal niet leuk (dat kan ook liggen aan de manier waarop je het brengt). Dan dat kinderachtige gedraai en gekronkel van je. Je lijkt wel een wijf! Ten slotte dat schijnheilige reageren op mensen die wel respect tonen voor andere weggebruikers (ik noem een Slow) en jou dat ook proberen bij te brengen. Je zou dankbaar moeten zijn voor het stukje nagekomen opvoeding, maar in plaats daarvan moeten we het doen met nog meer oninteressant gezeik van jouw kant.

Je bent een grote ZIEL.

Ik bejubel de dag dat jouw rijbewijs (en diploma) worden ingevorderd!

Hete Koplamp
 
Roland, wat ben jij een enorme ziel.
Als je nog eens iets leuks meemaakt, houd het dan gerust voor jezelf.
Nog los van het feit dat je het spellingsvermogen hebt van een tiener, is het verhaal ook helemaal niet leuk (dat kan ook liggen aan de manier waarop je het brengt). Dan dat kinderachtige gedraai en gekronkel van je. Je lijkt wel een wijf! Ten slotte dat schijnheilige reageren op mensen die wel respect tonen voor andere weggebruikers (ik noem een Slow) en jou dat ook proberen bij te brengen. Je zou dankbaar moeten zijn voor het stukje nagekomen opvoeding, maar in plaats daarvan moeten we het doen met nog meer oninteressant gezeik van jouw kant.

Je bent een grote ZIEL.

Ik bejubel de dag dat jouw rijbewijs (en diploma) worden ingevorderd!

Hete Koplamp

Euuuuuuuuuuuu, welkom ;)
 
Roland, wat ben jij een enorme ziel.
Als je nog eens iets leuks meemaakt, houd het dan gerust voor jezelf.
Nog los van het feit dat je het spellingsvermogen hebt van een tiener, is het verhaal ook helemaal niet leuk (dat kan ook liggen aan de manier waarop je het brengt). Dan dat kinderachtige gedraai en gekronkel van je. Je lijkt wel een wijf! Ten slotte dat schijnheilige reageren op mensen die wel respect tonen voor andere weggebruikers (ik noem een Slow) en jou dat ook proberen bij te brengen. Je zou dankbaar moeten zijn voor het stukje nagekomen opvoeding, maar in plaats daarvan moeten we het doen met nog meer oninteressant gezeik van jouw kant.

Je bent een grote ZIEL.

Ik bejubel de dag dat jouw rijbewijs (en diploma) worden ingevorderd!

Hete Koplamp
Welkom nieuweling,hoop dat ie je inseint als het zover is,wil dat wel eens zien een dansende milit eeee r nou soldaat. |(
 
vergeet niet dat die eikels in zo'n crx(of soortgelijk)wel vaker de bram uit willen hangen.elke automobilist die een motor uitdaagd weet dat hij gaat verliezen.dat de motorrijder er voor kiest zijn gas eerder dicht te draaien dan die autorijder is mischien wel slim.iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen snelheid.meestal probeert zo'n eilkel het bij een vrouwelijke motorrijdster.die kunnen niet zo hard(??)zijn niet zo zeker van de motor en van zichzelf(??)en als ze die in gevaar brengen door ze van de weg te drukken mocht ze toch sneller zijn dan loop hij gaan gevaar omdat ze je toch niet van de motor om hem op z'n bek te hengsten.en hij maakt natuurlijk heel veel indruk met zo'n actie bij de meiden.ik vind dat je een leuke actie hebt ondernomen.omdat ik bmw rijd vinden ze het ook vaak nodig om mij uit te dagen want zo'n bmw komt toch niet van z'n plek.wordt daar meestal zo moe van en soms laat ik me ook wel eens opkloten om de uitdaging(voor zover er die is)aan te nemen.wordt hij dan door de politie aangehouden of geflitst is dat mooi eigenschuld
 
hete koplamp.fijn he zo annoniem mensen uitschelden.ga toch en hobbie zoeken.maar wil wel ff medoen als je dat leuk vind.jij bent zeker te weten zo'n eikeltje die met een hele groep moedig genoeg is om een oude oma te overvallen,want alleen is veel te eng
 
Wat ben jij een smerige, roze moraalridder.
Zeker afgekeurd voor dienstplicht?
Ben niet zo'n trend volger geef 8>>>>>> |( hou ik niet zo van,maar da's ook een keuze. 8-) laat mensen graag in hun waarde ongeacht of ze nou wel of niet doen wat ik graag zou willen zien.het leven bestaat uit keuzen welke je het best zelf kan!doen zonder een opdracht van een meerdere<<<<<<<<<<< :) :) :)
 
Goh, zit met verbazing alle reacties door te lezen.

Ben benieuwd wanneer iedereen uitgeraasd is.........dan kunnen we ons bezig houden met leukere dingen.....
 
Roland, wat ben jij een enorme ziel.
Als je nog eens iets leuks meemaakt, houd het dan gerust voor jezelf.
Nog los van het feit dat je het spellingsvermogen hebt van een tiener, is het verhaal ook helemaal niet leuk (dat kan ook liggen aan de manier waarop je het brengt). Dan dat kinderachtige gedraai en gekronkel van je. Je lijkt wel een wijf! Ten slotte dat schijnheilige reageren op mensen die wel respect tonen voor andere weggebruikers (ik noem een Slow) en jou dat ook proberen bij te brengen. Je zou dankbaar moeten zijn voor het stukje nagekomen opvoeding, maar in plaats daarvan moeten we het doen met nog meer oninteressant gezeik van jouw kant.

Je bent een grote ZIEL.

Ik bejubel de dag dat jouw rijbewijs (en diploma) worden ingevorderd!

Hete Koplamp


Woehahah "ik noem een Slow" zegt'ie hahaha

Een tweede account aanmaken om jezelf goed te praten roelt! 8-)


Mazzel,

Roland
 
Goed, slotje dus, en Hete Koplamp moet maar eens nadenken hoe lang hij het hier vol wil houden....kon wel eens een korte carriere worden hier :Z

Oeps....Ban reeds een feit O-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan