Blik genaait

Status
Niet open voor verdere reacties.

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.491
178
Oss
Ha,

Ik kom dus gisteren bij Rosmalen de A2 af richting nijmegen. Ik kom aan met een lekkere vaart van 150 Km/h ofzo want dat is een lekkere bocht (vanuit utrecht gezien). Enfin ik zie een politiewagen rijden dus ik rem af en duik erachter. De politiewagen rijd zo'n 70 want er zijn daar wegwerkzaamheden. Ik zie de agenten kijken, druk spiegelen en vervolgens vertraagt de politieauto dus ik ga er voorbij. 75 Km/h natuurlijk. De politieauto sluit aan achter me en ik denk dat ze m'n gegevens aan het natrekken waren. Stiekum maakte ik me druk over m'n MF-kentekenplaatsticker, want eigenlijk mag dat niet natuurlijk! Enfin we stoppen voor de eerste stoplichten (Rosmalen/maliskamp) en ik sta vooraan. Toen het groen werd ben ik volgas opgetrokken tot aan de 75 Km/h. Zo volgden nog twee stoplichten (Rosmalen/autotron en Nuland/Vinkeloord). Steeds zelfde verhaal maar ik raakte ze niet kwijt.

Bij motel-nuland echter stonden al wat auto's dus ik ga er tussendoor en ga vooraan staan. Ik kom schuin naast een Honda CRX te staan en die kerel (<25 jaar) geeft speels een dot gas. Ik beantwoord met een dot gas en toen het groen was spoot ik weer naar de 75 Km/h. De CRX, die de politieauto nooit gezien heeft, komt me gillend voorbij tot een rot gang van (gokje) zo'n 160 Km/h. Ik kijk in m'n spiegel en ja hoor: de politieauto komt met een noodgang aan, zwaailichten aan en ze pikken de crx van de weg. Ik kwam niet meer bij van het lachen! Toen ik het stel passeerde, ze stonden bij een bushalte ofzo, zag ik de agent kijken en maakte ik nog een speelse slinger over de weg om mijn vreugde te tonen, en versnelde vervolgens weer naar een lekkere snelheid...

echt, ik heb zitten bulderen in m'n helm tot ik thuis was!

Overigens, ik heb de crx niet bewust een oor aangenaait want immer hij begon, maar laat duidelijk zijn: was het een motor geweest dan had ik 'm gewaarschuwd....


Mazzel,

Roland
 
Snap het nog steeds niet, waarom sommige mensen in een (sport)auto denken dat ze toch sneller zijn dan een motor... :]

en ach...hij rijd zelf 160...
 
Hhahaha :} :} 100 punten :} :} moet je maar op een ander letten en niet de stoere jongen uithangen.......crx'je heeft een slechte dag :( :( ben het met je eens zoiets doe je niet met opzet .Het gebeurd gewoon }) }) }) })
 
Als je dit grappig vind...




Kan je misschien wel solliciteren als 'flitser' bij de politie... Kan je de hele dag mensen naaien..!


:+
 
Als je dit grappig vind...




Kan je misschien wel solliciteren als 'flitser' bij de politie... Kan je de hele dag mensen naaien..!


:+


Je snapt het niet he? Dit gebeurde gewoon. Ik was er echt niet op uit.
 
Zo heb ik ooit een petjesfiguur in een foute Kadett GSI te pakken gehad. Ik kwam in Den Bosch van het station af zeg maar, langs het pliesiebureau. Daar staan graaipalen.

Kadettje was zo irritant aan het kleven en duwen dat ik 45 ging rijden, en zodanig in de weg dat hij er niet langskon. Slopel naar links, ik ook. Slopel naar rechts, ik ook. 25 meter voor de graaipaal stuur ik opzij. Petjesmannetje was blij met het ontstane gat, geeft flink gas en duikt er langs.

*FLITS*

})
 
Groot gelijk.. als je zo dom bent om te gaan gassen zonder eerst je omgeving goed te hebben gecontroleerd op blauwe mannekes, dan mag je een prent krijgen.

Hetzelfde is mij bijna overkomen toen ik op de N44 voor een stoplicht stond en een Audi wel even met mij wilde spelen. Gelukkig zag ik de lasercontrole al ver van te voren staan en reed ik netjes met 70 op de heaumeaux af..
 
Nee maar als het een motorrijder was had je m gewaarschuwd.......


Een motorrijder had ik op VOORHAND gewaarschuwd voor de politieauto omdat de gemiddelde motorrijder stevig rijd zeg maar. Van een auto verwacht je niet direct dat ze zo hard wegscheuren. Bovendien praat het wat makkelijker met een motorrijder naast je dan met een ingeblikt persoon. Hoe gebaar je dat er een politieauto staat?

MAzzel,

Roland
 
Een motorrijder had ik op VOORHAND gewaarschuwd voor de politieauto omdat de gemiddelde motorrijder stevig rijd zeg maar. Van een auto verwacht je niet direct dat ze zo hard wegscheuren. Bovendien praat het wat makkelijker met een motorrijder naast je dan met een ingeblikt persoon. Hoe gebaar je dat er een politieauto staat?
MAzzel,
Roland

En die auto kon je niet op voorhand waarschuwen? je verwacht niet dat hij hard zou wegscheuren, maar je zegt dat hij je aan het uitdagen was en dat jij dat beantwoordde met gas geven. En je was er niet op uit, vandaar de topic titel zeker en het feit dat je er heel de weg heel hard om moest lachen...
 
"Het gebeurde"

Ok,tot hier is de CRX dom..hij let niet op.

"blik genaait" , "Vreugde slinger toen ik hen voorbij reed" , "Bulderen in helm"

Tja... als dit jou manier van humor is.... :X B|
 
Juist ja, en als die CRX weer weg mag rijden komt ie mij tegen als argeloze motor rijder. Gaat ie mij zieken om die k*t-motor rijders eens een lesje te leren.

Dank je wel hoor, graag de volgende keer iets harder nadenken over de mogelijke gevolgen.
 
mooie actie, risico van het vak, Had het koekblik maar uit moeten kijken. Andersom gebeurd het ook dus niet mieren. en Roland deed toch niks :? hij gaf gas tot de 75, dat dat koekblik nou ff wil patseren, is zijn probleem }) :Z
 
Vind het een beetje overdreven om de topic starter hier de schuld van te geven...die gozer in die CRX wil sporten en rijd toch echt zelf te hard...

Hoor altijd iedereen roepen, rij je te hard en moet je lappen, dan ook niet zeiken!

Tuurlijk had je hem misschien kunnen waarschuwen, maar 160 waar je 80 mag terwijl je ehhh tegenstander 75 rijd |(

In sommige opzichten lijkt het er wel op alsof het express is gedaan, maar ik denk dat ik stiekem ook wel zou lachen als iemand mij uitdaagt, vervolgens te hard rijd en aangehouden wordt...

En iemand een oor aannaaien, omdat hij jou zit te sarren...ach, moet hij maar beter opletten...hij rijd toch zelf weer te hard...

En nadenken voor de gevolgen bij zo'n soort actie |( |( voor andere motorrijders :?
 
Goeie bak man, heb ook wel eens last van die kutpubers met boinkboinkstereo, een te groot ego en dito rechterpoot.
Echt waar een giller :} :} :} :}



8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan