Blik op de weg gezien?

Prikkie

MF veteraan
24 okt 2001
2.637
37
Het ging weer over alcohol.Het is erg triest dat er nog steeds mensen zijn die in benevelde toestant achter het stuur kruipen.Als 3vo nou echt iets nuttigs wil doen , laat dan een nul norm hanteren.Een nul norm ja!Ongeveer een jaar geleden kwam ik snachts een BMW tegen in Wijhe die tegen een boom geparkeerd was.Ik was net 15 seconden te laat anders had ik het zien gebeuren.De rookwolken hingen nog in de auto van de airbags.De bestuurder kroop uit de auto en ik vroeg of ik hem kon helpen.Dat wou die niet .Ik had allang door dat hij dronken en agressief was.Ben verderop gaan staan en heb politie ingelicht.De volgende dag stond het in de krant.Het was een acher volging te voet waarbij de man de politie bedreigde met een kapotte fles.Hij is wel gepakt.Zijn vriendin die naast hem zat, was zo dronken dat ze niet eens door had dat haar arm was gebroken!!Van mij mogen ze drankrijders het rijbewijs en voertuig in beslag nemen.Stelletje achterlijke idioten!Wil je helpen en wordt je ook nog bedreigt.Van mij mogen ze zichzelf dood rijden.Ik heb geen medelijden met hun. :j :j :j :j :j
 
Ehh juist ja, dit gaat meer over alcohol in het verkeer dan over blik op de weg geloof ik. :P

Maar ik ben het met je eens dat het niet kan, alcohol in het verkeer. |(
 
Ik heb geen medelijden met mensen die alcohol op hebben en gaan rijden. Gelijk de uit de verzekering gooien, ook door die figuren gaan de premies omhoog. Vaak pakken ze met een ongeluk de verkeerde onschuldige mensen. Kijk naar Marco Bakker.
 
Ik heb geen medelijden met mensen die alcohol op hebben en gaan rijden. Gelijk de uit de verzekering gooien, ook door die figuren gaan de premies omhoog. Vaak pakken ze met een ongeluk de verkeerde onschuldige mensen. Kijk naar Marco Bakker.

Ben ik volkomen met je eens. Die mensen zitten vaak zo zat als een K*T achter het stuur. Ze veroorzaken een ongeluk met dodelijke afloop en hebben zelf helemaal niets!!

Zulke mensen mogen ze van mij ook dood rijden.

Zo dat ben ik ff kwijt. |( |(
 
Ik ben er afgelopen herfst nog 1 tegen gekomen op de nieuwe Ijsselbrug in Zutphen. Die gast moest uit zn auto getild worden door anderen, omdat hij te dronken was om op zn benen te staan. En maar kijken hoe zn dure cabrio in de prak lag (hele voorkant weg). Nou de sukkel had van mij in de ijssel mogen storten met wagen en al. Maar had niet die onschuldige tegenligger geraakt. Na te hebben gezien dat die tegenliggers niets mankeerde ben ik ook doorgereden. Ik was toch geen getuigen kon niet langer aanzien dat die dronken gast daar zat.
 
Zelf ooit na 1 biertje op de motor gestapt, tijdens de spits. Bijna mezelf dood gereden. Nooit meer gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren een feestje geweest met volop bier. Vandaag nog een uurtje les gehad en ging evengoed (of even slecht) als ik me voelde. Dat :r was dus een keer en nooit meer.

Trouwens, die blik op de weg, was dat weer een herhaling met die dronken gsx600r-er die met een snelheid van richting 200km/u er vandoor ging? Heb \'m dus niet gezien.

Dronken rijden mag van mij, maar als je het doet rijd dan alleen jezelf dood!
 
Vaak pakken ze met een ongeluk de verkeerde onschuldige mensen. Kijk naar Marco Bakker.
Dat zie je verkeerd, bij Marco Bakker lag het aan de cruise-control ;) hij kreeg \'m niet goed ingesteld met z\'n zatte kop.
\"Verkeerde onschuldige mensen\", dus er zijn ook \'goede\'?
 
Laatst bewerkt:
Helaas lees je maar al te vaak dat de (dronken) veroorzaker van een dodelijk ongeval het zelf overleefd, terwijl de onschuldige (!!) tegenpartij het onderspit delft
crucified.gif
.

Dat soort mensen, dat alleen aan zichzelf en hun eigen rijvaardige supereuriteit denk, mogen ze van mij
hanged.gif
 
Ik ben het helemaal met je eens! Dat zijn criminelen die ze op moeten sluiten. Ik ben net terug van de carnaval. Mijn carnaval is voorbij!! 1 of andere dronke kerel vond het nodig om mijn naar de dokter te sturen om mijn lip te laten maken. Het is gewoon KUT!!!!!!!!!!! Ik deed dus helemaal niets. Die jongen heeft dus wel mijn hele carnaval verpest!!!!.
Ik heb zijn naam en ga morgen aangifte doen bij de politie. (hopelijk helpen ze nu wel!)
Maar ja dan ga ik mijn vrije dagen maar doorbrengen met het knutselen aan mijn motor. Ook mooi!


Nou de groeten,

Tjonge jonge het is dus echt niet leuk meer!!!

:(
 
Ik ben het helemaal met je eens! Dat zijn criminelen die ze op moeten sluiten. Ik ben net terug van de carnaval. Mijn carnaval is voorbij!! 1 of andere dronke kerel vond het nodig om mijn naar de dokter te sturen om mijn lip te laten maken. Het is gewoon KUT!!!!!!!!!!! Ik deed dus helemaal niets. Die jongen heeft dus wel mijn hele carnaval verpest!!!!.
Ik heb zijn naam en ga morgen aangifte doen bij de politie. (hopelijk helpen ze nu wel!)
Maar ja dan ga ik mijn vrije dagen maar doorbrengen met het knutselen aan mijn motor. Ook mooi!


Nou de groeten,

Tjonge jonge het is dus echt niet leuk meer!!!

:(

Beterschap kerel, bad drunks suck big time \ '(
 
100% score tegen nee met drank in het verkeer tot nu toe in dit topic :} . Maar helaas als ik bv mijn collega\'s zie blijkt toch dat 80% vrolijk met een borrel (of meerdere) achter het stuur kruipt. De pakkans is helaas te klein. Als ze je al controleren blijk je met 11 bier nog steeds onder de maximale norm te zitten (zie een of andere blik op de weg aflevering). :(

Gewoon op nul stellen die norm!
 
Op zaterdag 09 februari 2002 00:10 schreef rvh het volgende:
Trouwens, die blik op de weg, was dat weer een herhaling met die dronken gsx600r-er die met een snelheid van richting 200km/u er vandoor ging? Heb \'m dus niet gezien.
Nee er zijn een serie nieuwe afleveringen begonnen. Kijken dus!! Er zal er vast wel weer een tussen zitten die over motoren gaat (hoop ik)
 
Laatst bewerkt:
Gewoon 0 glaasjes op in het verkeer, daar pleit ik voor :) Als je wilt zuipen dan laat je je maar rijden. Op de fiets moet je ook niet gaan want dan gaan ze slingeren over de weg....

Maargoed, ze moeten gewoon weekelijkse controles uitvoeren, nu doen ze het al regelmatig op vrijdagmiddag bij industriegebieden. Goede zaak, maar het moet vaker. En gewoon 1 glas op ? Rijontzegging! })
 
Ben ook sterk voor de 0-norm. Pas als je motor rijd weet je wat 1 of 2 glazen bier doen met het reactievermogen. Voor mij was dat dus eens en nooit weer.

Wat je ook vaak ziet dat die 1 of 2 glaasjes er per ongeluk drie of meer worden. En ja, men moet toch op de een of andere manier thuis zien te komen.
 
Laatst bewerkt:
Het probleem met het alcohol in het verkeer gebeuren is dat er bijna nooit controles zijn. Ik heb dan ongeveer 9 jaar mijn rijbewijs en heb in al die tijd welgeteld 1 x moeten blazen. Veel mensen drinken dus wel als ze gaan rijden en nemen gewoon het risico omdat ze weten dat er toch nauwelijks controles zijn. :(
 
Veiligheid in het verkeer telt alleen als er geld te plukken valt.

Ik snap het niet, waarom kunnen ze wel onder het mom van verkeersveiligheid bobo\'s in een radarauto op pad sturen terwijl ze vrijwel nooit\ '( op alcohol controleren. Althans, ik zie ze nooit, en ik lees het ook vrijwel nooit. En dat terwijl ik in Rotterdam woon, waar laten we zeggen toch iets van een half miljoen mensen wonen.

De nulgrens, twijfelgevalletje. Een biertje moet kunnen, maar veel meer niet. Moeten ze gelijk afstraffen met hoge boetes. (En dan kunnen ze de boetes voor snelheid omlaag gooien :) )
 
Laten we hopen dat ze dit weekend flink overal gaan controleren op alcohol met dat achterlijke carnaval. feest voor de zotten. |(
 
Het probleem met het alcohol in het verkeer gebeuren is dat er bijna nooit controles zijn. Ik heb dan ongeveer 9 jaar mijn rijbewijs en heb in al die tijd welgeteld 1 x moeten blazen. Veel mensen drinken dus wel als ze gaan rijden en nemen gewoon het risico omdat ze weten dat er toch nauwelijks controles zijn. :(
:^

Ik heb 1x moeten blazen in de 3 jaar dat ik nu autorij. Veels te weinig eigenlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan