Blik op de weg III

Dat bleek niet zo moeilijk want hij zit nu bij de Wereld draait door :-)
Alleen jammer hoe die dan geinterviewd wordt. Bij DWDD hebben ze altijd echt een lijstje van dit moet gezegd worden, we moeten lachen om deze filmpjes en weer doorrrr.

Ook jammer dan niemand ineens weet waarom blik op de weg goed was. En dat er wordt gezegd dat het een simpel programma is. Hetgeen wat goed was, was dat het een programma over verkeer was en alles bij komt kijken. Zo'n programma maken is niet makkelijk.
 
Het was inderdaad een heel slecht interview, maar dat is bij DWDD eigenlijk altijd het geval. Na al die jaren is Van Nieuwkerk een ouwe zeur geworden die doet alsof hij 30 is. Wat dat betreft het complete tegenvoorbeeld van Blik op de Weg.
 
Dat stukje waar Leo vertelde dat hij destijds met nieuwe programma's ook actief "tegengewerkt" werd door waarschijnlijk "de overheid", dat wist ik nog niet. Dat Blik weg moest was duidelijk, maar dit... :/B|
 
Ben bang dat het heel moeilijk wordt om Leo nog terug op tv te krijgen. Ene Koos Spee heeft er alles aan gedaan om het Leo moeilijk te maken. En Koos heeft blijkbaar nogal wat te zeggen in dit land, ook al is hij met pensioen. En we weten allemaal welke aflevering het begin van het einde van de samenwerking tussen de twee heren was: Die waarin de alcholtester getest werd. Bij elk biertje die bij de proefpersoon naar binnen ging en het apparaat weer niet aansloeg, zag je Koos zijn gezicht chagrijniger weg trekken _O- En later beschuldigde hij Leo ervan dat hij niet had mogen zeggen ooit veel te snel gereden te hebben. Want Leo had immers een voorbeeldfunctie volgens Koos. En weer jaren later biechtte dezelfde Koos op ook ooit een verkeersovertreding begaan te hebben met een caravan. De hypocriet! Het hele programmaconcept van Leo is gekopieerd en gejat. Maar dan op een hele goedkope en tendentieuze wijze voor de campingzender. Daar is iedere weggebruiker een wegmisbruiker. Bah! Ergens hoop ik nog steeds dat het nieuwe sbs de stekker uit dat ruk programma trekt. Maar de kijkcijfers zullen daarvoor te goed zijn.

Lang leve Leo de Haas en hopelijk komt hij wel terug!

Heb de herhaling van DWDD gekeken met good old Leo erin. En hij bevestigde bovenstaand verhaal nog maar eens: Leo de Haas (van Blik op de Weg) is nu vrachtwagenchauffeur

Dieptriest dat een figuur als Koos Spee dit voor elkaar krijgt. Ik zou me diep schamen in zijn plaats. Maar daar zal hij te narcistisch voor zijn.
 
Ik heb me inmiddels geabonneerd op Leo's youtube kanaal. Alle blikken van de weg staan er op, de nieuwe filmpjes die hij met zijn vrachtwagen maakt ook. Leo kan het toch niet laten de Journalistiek op te zoeken en voor mij als oud fan is het weer fijn om de aangename manier van presenteren weer te mogen horen en zien.
Wat ik me afvraag is: Zijn de Filmpjes van "Stop Politie" nou de originele Haas producties, gevoiceoverd op de SBS6 manier of isj dat volledig anders...
 
Nouja,om dat nou bij zo'n nog ongeorganiseerde nieuwe splinter onder te brengen...
Maar dat het niet terug komt is een feit alhoewel Leo wel weer met onuitgezonden materiaal afleveringen in elkaar wil zetten, Leo vind je hier


Tuurlijk ben ik abonnee.
 
Nouja,om dat nou bij zo'n nog ongeorganiseerde nieuwe splinter onder te brengen...
Maar dat het niet terug komt is een feit alhoewel Leo wel weer met onuitgezonden materiaal afleveringen in elkaar wil zetten, Leo vind je hier


Tuurlijk ben ik abonnee.
Nieuwe omroep brengt nieuwe kansen, en ik denk dat Leo stiekem wel wil
 
Maar dat het niet terug komt is een feit alhoewel Leo wel weer met onuitgezonden materiaal afleveringen in elkaar wil zetten
Heb je z'n laatste vlog gezien? Hij wil ook nieuwe content gaan maken! Zie hier (tijdstip waar het betreffende deel begint zit als service in het linkje verwerkt)

Op welke manier het tot me komt zal me worst wezen. Alleen internet is prima, al gun ik die man enorme TV inkomsten van harte.
 
En na 27 minuten ben ik weer terug, hele filmpje gekeken... juist omdat het zo simpel is is het zó leuk
 
Terug
Bovenaan Onderaan