Blik op de weg III


De politie probeert het nu zelf maar. Die agent loopt al jaren mee, en was destijds ook te zien in Blik. Doet nu een poging tot Leo-imitatie in de voiceover (vanaf 1.20 ongeveer).
En dan zie je toch maar weer dat het maken van filmpjes een vak is.
 
Goede ideeën worden nu eenmaal altijd gejat ;)
Tegenwoordig probeert men liever succes te halen met na-apen, dan originaliteit.
Leo hoefde tenminste niemand te imiteren om blik te maken :)
 
Hij is volgens mij druk aan het klussen geslagen, zag laatst filmpje dat hij zijn hele werkruimte gerenoveerd had :)
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Hij is volgens mij druk aan het klussen geslagen, zag laatst filmpje dat hij zijn hele werkruimte gerenoveerd had :)
Ik hoop dat hij een dikke uitkering vangt al is het alleen maar om een dikke middelvinger naar Koos te trekken. Maar ben bang dat Leo een zelfstandige was.
 
Ik hoop dat hij een dikke uitkering vangt al is het alleen maar om een dikke middelvinger naar Koos te trekken. Maar ben bang dat Leo een zelfstandige was.
Dat is/was hij.
Begreep via via dat hij nu ergens werkt als filmpjes editor. Maar goed, we zien wel (of niet).
 
Te koop: de onopvallende, snelle Volvo uit tv-programma Blik op de Weg

1609344865940.png
 
Laatst bewerkt:
De edit, de rustige voice over met droge humor en de neutrale insteek v an Blik op de Weg, het staat allemaal in schril contrast met de sensatiezucht en bagger kwaliteit van de opvolgers. Raar dat ze dat bij de publieke omroep en politie niet begrijpen. Er is volgens mij een flink publiek voor een nieuwe serie.
 
De edit, de rustige voice over met droge humor en de neutrale insteek v an Blik op de Weg, het staat allemaal in schril contrast met de sensatiezucht en bagger kwaliteit van de opvolgers. Raar dat ze dat bij de publieke omroep en politie niet begrijpen. Er is volgens mij een flink publiek voor een nieuwe serie.
Precies, en daarom gaan schreeuwlelijke programma’s bij ons er gelijk eraf....
 
Volgens mij heeft zijn vrouw ook een goede baan (advocaat), dus het zal allemaal (hopelijk) wel wat loslopen. Ik blijf persoonlijk ook hoop houden op een comeback van De Haas op TV, maar zal waarschijnlijk tevergeefs zijn.
 
Wegmisbruikers is er in ieder geval mee gestopt dus daar zal hij geen last meer van hebben. Maar hij had volgens mij al eerder aangegeven geen zin meer te hebben in een "echt" tv-programma. Nu kan hij gewoon de fragmenten uitzoeken die-ie leuk vindt :9
 
De edit, de rustige voice over met droge humor en de neutrale insteek v an Blik op de Weg, het staat allemaal in schril contrast met de sensatiezucht en bagger kwaliteit van de opvolgers. Raar dat ze dat bij de publieke omroep en politie niet begrijpen. Er is volgens mij een flink publiek voor een nieuwe serie.
Tjah de wil bij het publiek kan er zijn. Maar als 1 sujet in dit land zelfs na zijn pensioen nog steeds de macht heeft om je uit Hilversum te verbannen, dan houdt het echt op.
 
Tjah de wil bij het publiek kan er zijn. Maar als 1 sujet in dit land zelfs na zijn pensioen nog steeds de macht heeft om je uit Hilversum te verbannen, dan houdt het echt op.
Ik denk dat de boodschap van Leo beter overkwam dan het zeer matig geacteerde en gescripte 1-2tje van Koos en de Schreeuwkabouter, met hun infantiele badinerende toontje. Maar dat kan Koos niet toegeven, die heeft liever geen tegenspraak of kritiek.
 
Ik denk dat de boodschap van Leo beter overkwam dan het zeer matig geacteerde en gescripte 1-2tje van Koos en de Schreeuwkabouter, met hun infantiele badinerende toontje. Maar dat kan Koos niet toegeven, die heeft liever geen tegenspraak of kritiek.
Precies. Triest figuur die Koos. Zal ook wel last van compensatiedrang hebben, kan niet anders.
 
Ik denk dat de boodschap van Leo beter overkwam dan het zeer matig geacteerde en gescripte 1-2tje van Koos en de Schreeuwkabouter, met hun infantiele badinerende toontje. Maar dat kan Koos niet toegeven, die heeft liever geen tegenspraak of kritiek.
Ik denk ook, dat het meer representatief was voor hoe de meeste politiemensen hun werk aanpakken. Hier en daar een waarschuwing, en vaak pas een boete bij een flinke overtreding. En alleen meerdere boetes als je het echt bont maakt. Ook zelden een echt belerende toon. Dat alles i.t.t. het team dat meewerkte aan Wegmisbruikers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan