Blik op de weg III

Tex

pyromaan
18 mrt 2009
60.931
0
header.jpg


Wat hieraan vooraf ging:
Blik op de weg
Blik op de weg II
Blik op de weg III <-- *D

Interessante linkjes:
http://www.blikopdeweg.nl/blikopdeweg (Website blik op de weg)
http://www.handhavers.tv/handhavers/ (Website &#039;handhavers&#039;)



Have fun :W
 
Laatst bewerkt:
ik ben benieuwd wie er al is aangehouden door die helikopter? :+
Das toch vrij lastig met de bewijsvoering? of gaat ie dan ff landen om me de beelden terug te laten zien O-) :P
 
ik ben benieuwd wie er al is aangehouden door die helikopter? :+
Das toch vrij lastig met de bewijsvoering? of gaat ie dan ff landen om me de beelden terug te laten zien O-) :P


:W

Gaat gewoon mondeling en dat heb je te accepteren.

In ons geval werd er ook niet goed gecommuniceerd maar dat pakte in ons voordeel uit.
We hebben onze tickets in ontvangst genomen en zijn snel weer gegaan :W
 
ik ben benieuwd wie er al is aangehouden door die helikopter? :+
Das toch vrij lastig met de bewijsvoering? of gaat ie dan ff landen om me de beelden terug te laten zien O-) :P
Ze mogen je ook gewoon de acceptgiro toesturen zonder staandhouding :+
Beelden kan je dan altijd opvragen en als het erger is krijg je ze vanzelf wel te zien bij de rechter O-)

PS: In Zweden komt het wel voor dat ze je staande houden door de helikopter voor je op de snelweg te zetten :X
 
Krijgen ze de kosten eruit met zo'n heli?
Ik betwijfel het. Een paar jaar geleden is besloten alle vleugelvliegtuigen (300 euro/uur) er uit te werken en heli's aan te schaffen. Na eindeloos gezeik, gigantische kosten enz is er nu eindelijk een helivloot. Die dingen kosten zo'n 1200 euro/uur en dan vergeten we voor 't gemakt de kostenoverschreidingen maar ff.....
 
Laatst bewerkt:
Ik betwijfel het. Een paar jaar geleden is besloten alle vleugelvliegtuigen (300 euro/uur) er uit te werken en heli's aan te schaffen. Na eindeloos gezeik, gigantische kosten enz is er nu eindelijk een helivloot. Die dingen kosten zo'n 1200 euro/uur en dan vergeten we voor 't gemakt de kostenoverschreidingen maar ff.....
leuk feitje! bedankt!

Veder, leuke aflevering...heb je weer vermaakt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan