Blik op de weg III

Ik heb er nooit bij stilgestaan dat BodW van de buis gehaald is door externe invloeden. Ik dacht gewoon dat het hele productieteam en de publieke omroep er genoeg van hadden. Dat maakt meestal de weg vrij voor SBS en soortgenoten om het programma te rebooten met een sensationeler smaakje.

Dat Meneer de Haas alle afleveringen op YouTube had staan wist ik al een tijdje. Ik heb toen ik er achter kwam alle afleveringen gebinged. Ik stond verbaasd van de relevantie van de onderwerpen vandaag de dag. Er is eigenlijk bar weinig veranderd.
Ik ga hem wel weer toevoegen aan mijn favorieten en ook zijn vlogs eens proberen.
 
We zijn al bij de 8e terugblik. Wonderbaarlijk hoe één persoon met oude beelden een (vind ik) boeiender programma kan maken dan een commerciële omroep met een groter team en verse beelden.

Ja dat blijft idd bijzonder. Dat heeft met de nuchtere aanpak en blik van Leo te maken. En verder met de tenenkrommende en tendentieuze aanpak van die andere partij. En met de censuur van “meneer” Spee. Maar goed daar is al genoeg over gezegd en geschreven.
 
We zijn al bij de 8e terugblik. Wonderbaarlijk hoe één persoon met oude beelden een (vind ik) boeiender programma kan maken dan een commerciële omroep met een groter team en verse beelden.

En niet alleen de Terugblikken, maar ook zijn vlogs kan ik uren naar kijken. Lekker ongehaast, heerlijk droog, rustig en soms sarcastisch commentaar, perfect om even lekker voor te gaan zitten. Hij heeft een manier van presenteren/becommentariëren die je helaas tegenwoordig zelden nog ziet.
 
En niet alleen de Terugblikken, maar ook zijn vlogs kan ik uren naar kijken. Lekker ongehaast, heerlijk droog, rustig en soms sarcastisch commentaar, perfect om even lekker voor te gaan zitten. Hij heeft een manier van presenteren/becommentariëren die je helaas tegenwoordig zelden nog ziet.
Ooh, die vrachtwagenvlogs. Ja, heerlijk!
 
Martin Stoker he? Echt tof dat die gast dat gedaan heeft :t

't was weer een leuke video!
 
Pfft, zuur voor de beste man... De vrachtwagenvlogs vond ik zelfs nog leuker dan de Terugblikken. Hij hintte bij de laatste updates wel naar een paar wat grotere projecten die op stapel zouden staan, ik hoop voor hem dat hij daar nog genoeg mee kan uitbouwen om het verlies van z'n dagelijks brood op te vangen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loki
Wat heeft die beste man een pech zeg. Als je iemand dit niet gunt, dan is het Leo. En zijn Tweets teruglezend heeft hij al wat stille hints gegeven dat dit eraan zat te komen. Aan de andere kant vinden we het nu erg omdat hij weer even in de bekendheid was met zijn terugBlikken. Hoeveel mensen misten hem in de tijd daar voor? Dit topic was zo goed als dood. Hopelijk komt hij er (opnieuw) bovenop, veerkracht heeft hij zeker. Go Leo!
 
Wat heb ik gemist?
Ik zag totaal geen reden aankomen voor hem om te stoppen naast de corona. (Ik lees zijn tweets niet).
 
Net een trailer geleased die de komende (tijd die niemand weet) stil zou staan. En ergens liet hij vallen dat dat virus vanwege zijn leeftijd en zijn astma vooral bij hem uit de buurt moet blijven.

Ik was iig vroeger al fan, en keek voor zijn comeback ook geregeld de oude afleveringen op YouTube (die staan er nl allemaal). Was dan ook enorm blij met die comeback, en dan dit. Ik gun (nog steeds) het hem zo!
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Afwachten waar hij mee gaat komen. Zolang we maar mee mogen genieten van zijn avonturen! :t
 
Dat is het belangrijkste inderdaad, fijn ook om te horen dat hij in ieder geval nog de komende twee maanden het hoofd boven water kan houden. Ik moet zeggen dat ik de Mercedes-rit met Marco Hof ook heerlijk vond om naar te kijken, dus zolang er nog meer van dat soort zaken aan zitten te komen ben ik blij!
 
Terug
Bovenaan Onderaan