Blik Op De Weg Motorspecial 2006

techsolo

Die hard MF'er
23 apr 2006
997
0
Wie heeft er nog gekeken afgelopen avond?
Hij was weer geinig :+
Vooral die belg die aan het fucken was met die camerawagen: harder, zachter,harder, zachter etc :+
En daarna geen nederlands kunnen waarop de agent met een subtiel gebaar duidelijk maakte dattie zijn rijbewijs kwijt was; hij trok de sleutels uit t contact _O- _O- _O-
P.S. : Pluspuntje: er zaten op geen van de motoren MF stickers ...
( of is dit juist weer zonde ? ) :+ :+ :+
 
Laatst bewerkt:
Wie heeft er nog gekeken afgelopen avond?
Hij was weer geinig :+
Vooral die belg die aan het fucken was met die camerawagen: harder, zachter,harder, zachter etc :+
En daarna geen nederlands kunnen waarop de agent met een subtiel gebaar duidelijk maakte dattie zijn rijbewijs kwijt was; hij trok de sleutels uit t contact _O- _O- _O-

nou...wachten tot iemand em online zet ;)
 
B| 'k heb geen webspace meer ...
Maar 'k zet wel ff wat screenshots hier *D
 
full
 
Ik kan de uitzending ook zo gauw niet vinden op uitzendinggemist.nl :N
 
Was toch niet eens een wheely. Meer een hupje :P En ik geloof die gast best, als je gas/koppeling op een Busa niet goed voor elkaar hebt kan dat zich idd manifesteren in een klein hupje :)
 
Was toch niet eens een wheely. Meer een hupje :P En ik geloof die gast best, als je gas/koppeling op een Busa niet goed voor elkaar hebt kan dat zich idd manifesteren in een klein hupje :)


Hij had sinds '91 zijn motorrijbewijs. Ik kan me best voorstellen dat als je dan nu pas weer een ritje gaat maken dat je wat ruzie hebt met de koppeling van zo'n monster.
 
Terug
Bovenaan Onderaan