Blik op de weg wannabe motorrijders gezemel

ValeRossi

Die hard MF'er
2 mrt 2004
548
0
Barendrecht
Zag dit plaatje op de BodW site. Stond erbij 'inhaalfout'

full

Ik kan me dan een beetje ergeren. En wel om het feit dat die motorrijder goed om zich heen kijkt en in de spiegels en ook verder vooruit en op een gegeven moment gaat inhalen omdat het (op dat moment) kan en veilig is.

Ja en dan kan er weleens wat veranderen ja. Maar had dit met een auto niet kunnen gebeuren dan?

Echt weer zo'n vooroordeel van motorrijders rijden gevaarlijk etc. etc. BLA BLA BLA! JECH!!!! :(

Ja ben boos... :(

tis wel in een bocht O-)

[me]Viccie heeft een keer een uitstapje naar de linkerkant van de weg gemaakt omdat ie wel dacht in te kunnen halen in een bocht :X [/me]

Kan aan mij liggen, maar ik zie het probleem niet :? . Juits hier waar je het overzicht hebt van hier tot tokio (bijna letterlijk)

Stond er niet meer info bij deze foto ?

Als de afslaande auto namelijk al ruim van te voren richting aangaf is het idd een "kijkfout" van de motorrijder. Ook is niet op de foto te zien wat voor snelheid de motor heeft.

voldoende zicht lijkt me toch.
Maar gaat die auto daar voor niet rechtsaf ofzo. Lijkt dat hij zijn knipper uit heeft en aan het remmen is.
Maar verder is de bocht goed te overzien toch.

yup.. best wel overzichtelijk... als je stilstaat...

als je daar met een gangetje van 100+ aan komt kachelen (en nou niet komen zeuren dat ie braaf 80 reed, je weet net zo goed als ik dat je daar zelf ook geen 80 zou rijden :P ) dan wordt die bocht toch al een stuk minder overzichtelijk. ;)

Niet dat ik er een probleem mee heb, doe wat je niet laten kunt. Maar ik heb m'n lesje wel geleerd. Ik dacht ook dat ie mooi overzichtelijk was.. totdat ik ineens recht in de grill van een auto keek :P

Als je goed kijkt zie je die auto zijn knipperlicht aan hebben, dus ja, het is WEL gevaarlijk.

Ik had gedacht dat iedereen dat wel gezien had :?

Kijken jullie op de motor ook zo goed jongens :P

[me]Sjoske gaat nu ff schuilen[/me]

Moment is niet optimaal maar houd je scherp. Om het nou inhaalFOUT te noemen vind ik een beetje overdreven.

inhaal fout ivm auto die gaat afslaan...zie ze knipper staat aan....

vraag is alleen wie was eerder :p
het blik dat wil afslaan of de motrrijder die aan het inhalen is .

Iig als het fout gaat trekt de motorrijder aan het kortste eind :X

Echt niet gevaarlijk, maar goed meningen verschillen. Gewoon even bijremmen en naar de rechter zijde van de rechter weghelft gaan. NO PROBLEM!!!

Heb je onderwerpen voor topic opgespaard of zo ???

Stuk of 10 topics geopend in een paar dagen tijd ???

Zeker vakantie ofzo :X :X :X

In mijn vakantie doe ik hele andere dingen. Begrijp dat jij een agent bent? Tja dan moet je wel, want agenten hebben geen vrienden! Jij toch een fijne vakantie toegewenst! ;) *D

In mijn vakantie doe ik hele andere dingen. Begrijp dat jij een agent bent? Tja dan moet je wel, want agenten hebben geen vrienden! Jij toch een fijne vakantie toegewenst! ;) *D

Zo...da's een sterk antwoord ???
ik heb voorlopig nog geen vakantie trouwens, maar toch bedankt ;)

Is deze fijne, maar toch wat domme, opmerking te wijten aan de opmerking die ik laatst maakte over de eventuele kloon die je zou zijn????
Of is dit een standaard reactie als iemand een opmerking maakt die je niet bevalt???

Terug
Bovenaan Onderaan