Blik op de weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harley

MF veteraan
6 jun 2001
7.377
3.449
Helmond
http://www.blikopdeweg.nl/afleveringen/aflevering_10.shtml

aanstaande dinsdag wordt er op de avro een speciale aflevering van blik op de weg aan de motor gewijd.
Nu is het zo dat iig mijn vader gefilmd is. Wij zijn die dag ook mee geweest maar of wij ook in beeld komen is mij niet bekend.


Was wel grappig want ze kwamen een item doen vanwege het verhaal achter de zijspan.
Wat ze niet weten is dat de bestuurder van het zijspan tijdens de surveilance niet mijn vader was :P we hebben het verhaaltje maar meegespeeld.

Later zijn ze dus thuis langs gekomen om een interview af te nemen en daarnaast wilde ze nog wat opnamen maken. Tijdens die opname werden we met zijn allen aan de kant gezet wegens niet goedgekeurde helmen. Ik al helemaal zweten want ik had toen nog mijn ingekorte jardine uitlaat die 10DB meer geluid maakt als mag. Maar het ging ze alleen om de helmen, en die had ik wel een goede op :+ Blijkt ook nog dat diegene die ons aan de kant zette vroeger altijd met blik op de weg mee op pad was maar sinds een paar jaar niet meer. soort van reunietje

210-1.jpg


210-2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan