blik op de weg

Dreuzel

Die hard MF'er
11 sep 2002
984
0
breda
Heb je het gezien bij gevaar op de weg ???

Ikke niet, was net het einde wat ik zag (CRT) '(

Ad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die twee motorrijders, was volgens mij een herhaling. Maar ze pakken er weer twee snuggere uit, zeg |( Is zo makkelijk om motoren in een negatief daglicht te zetten zo. Media moet eens wakker worden.
 
2 vrienden die met hun motor goed aan het doorrijden waren, en dan steeds het commentaar erbij van: Nog een 'spannende wheelie' en dat soort droge opmerkingen :r

Jammer dat ik zon slecht geheugen heb, maar die commentator probeerde die gasten nogal belachelijk te maken.
 
Die twee motorrijders, was volgens mij een herhaling. Maar ze pakken er weer twee snuggere uit, zeg |( Is zo makkelijk om motoren in een negatief daglicht te zetten zo. Media moet eens wakker worden.
Media IS dus wakker geworden. Ze laten zich geheel leiden door die motorhatende Haagse politici. Dat levert namelijk lekker weer subsidies en/of smeergeld op.
Verder vraag ik me zo af......als je met meerdere camera's op je motor zo krankzinnig tekeer gaat, wordt je ervoor betaald om de motor in het algemeen in een kwaad daglicht te zetten. Dat zijn geen motorrijders, dat zijn matennaaiers ongetwijfeld betaald door de Haagse politiek dan wel door die omroep om zo tekeer te gaan. En dan nog die verwijzing maken van "er zijn er weer zat die ons niet hebben gezien of hebben willen zien". Gek hé, dat juist die opmerking momenteel zo'n hot item is door al die gevallen waarbij die linksafslaande koekblikken die rechtdoorgaande motorrijder niet gezien zouden hebben. :(
 
gevaar op de weg is zo'n dom programma. Ze zoeken altijd een stel mongolen die denken dat ze stoer zijn met hun domme gedrag en over het commentaar van Allard Kalff maar te zwijgen. :r
 
Ze reden langzaam en maakten heeeele slechte wheelies :(
 
Tuurlijk wel...Maar heb je gekeken ?

Ja, heb het zitten kijken.
Ben niet heel erg onder de indruk. Zijn niet echt dingen waarvan het nou echt link was. En als je die camera op je motor hebt zitten doe je natuurlijk extra je best om TE te gaan rijden dan normaal.
Ze reden alleen dom hard.

;) is trouwens een knipoog.
 
Ja, heb het zitten kijken.
Ben niet heel erg onder de indruk. Zijn niet echt dingen waarvan het nou echt link was. En als je die camera op je motor hebt zitten doe je natuurlijk extra je best om TE te gaan rijden dan normaal.
Ze reden alleen dom hard.

;) is trouwens een knipoog.
Inderdaad, dom hard.
Was al vaker op tv geweest ook, lekker oud nieuws dus.
 
Ik vond dat verpleegstertje eigenlijk erger dan die motorrijders. Geez, wat die deed vond ik zelfs eng. Inhalen in een bocht naar rechts (met doorgetrokken streep). :X
 
nah, die verpleegkundigde in opleiding zeg.. die zouden ze gelijk van d'r opleiding moeten schorsen.. wat een muts.

mijns inziens hoort die niet in de 'zorg' thuis. of ze houdt werk en prive wel heel erg gescheiden :-/
 
Ik vond dat verpleegstertje eigenlijk erger dan die motorrijders. Geez, wat die deed vond ik zelfs eng. Inhalen in een bocht naar rechts (met doorgetrokken streep). :X
Tsja...vrouwen achter het stuur hé :P Maar daar was al een topic over dacht ik O-)
 
Ik vond dat verpleegstertje eigenlijk erger dan die motorrijders. Geez, wat die deed vond ik zelfs eng. Inhalen in een bocht naar rechts (met doorgetrokken streep). :X
Soms zit je naast dat soort mensen. In een klein vrachtwagentje volgeladen op de rondweg van Enschede haalt ie dus een auto in in een flauwe bocht. Net op dat moment zie ik een tegenligger verschijnen. Ik denk nog, hij gaat wel terug, maar hij zet door. We zijn er voorbij, ik begin te vloeken, hij 'maar we hebben het toch gered?'. 'Ja, maar je weet niet hoe gvd hard die man heeft moeten remmen! :( '. Op de terugweg haalt ie in op de snelweg en ik hoor opeens toeteren links van ons. Dat kon niet want daar was vangrails. Een motorrijder dus. 'Heb je die niet gezien dan?', 'Ja, maar hij zat nog een stuk achter me'. 'Gvd, gvd, gvd! :( '. Ik ben wat jaren ouder geworden die dag....
 
Stomme herhalingen bij een gevaar op de weg... Zijn ook altijd domme mensen in die programma's trouwens... Echter PR-tjes
 
Erg slimme weggebruikers zijn het in elk geval niet.

Maar wees gerust, die motorrijders zijn van het type TRANSFORMEREN.

Zijn familie van de vlinder, eerst rups dan verpoppen en hups een vlinder.

Na genoeg stunts als deze veranderen ze van motorrijder hups in 1 klap verpoppen in een boomklever.

Sommige doen er erg luchtig over.
Maar erg goed en doordacht reden ze niet.
Kunnen ze wel mooi een wheelie maken en knietje aan de grond,maar dat zegt niets over hun inzicht in het verkeer dat erg onder peil was.
Zoals het minder dan een meter achter een auto zitten.
Er langs blazen voordat de auto opzij is.
Hard langs zijwegen blazen waarbij je niet kan zien of er verkeer vandaan komt.

Nee, dit zijn ECHTE DIE HARDS.
Deze jongens zijn al dood zonder dat ze er erg in hebben.
 
Erg slimme weggebruikers zijn het in elk geval niet.

Maar wees gerust, die motorrijders zijn van het type TRANSFORMEREN.

Zijn familie van de vlinder, eerst rups dan verpoppen en hups een vlinder.

Na genoeg stunts als deze veranderen ze van motorrijder hups in 1 klap verpoppen in een boomklever.

Sommige doen er erg luchtig over.
Maar erg goed en doordacht reden ze niet.
Kunnen ze wel mooi een wheelie maken en knietje aan de grond,maar dat zegt niets over hun inzicht in het verkeer dat erg onder peil was.
Zoals het minder dan een meter achter een auto zitten.
Er langs blazen voordat de auto opzij is.
Hard langs zijwegen blazen waarbij je niet kan zien of er verkeer vandaan komt.

Nee, dit zijn ECHTE DIE HARDS.
Deze jongens zijn al dood zonder dat ze er erg in hebben.

agree!!
 
Ik vond het allemaal niet zo schokkend (op de snelheden zo nu en dan na).

Maar in plaats dat ze die Adolf van de ANWB langskregen voor een preek mochten ze lekker rijden op Assen...dat begreep ik niet helemaal. Volgens mij werden ze alleen maar beloond..
 
Terug
Bovenaan Onderaan