luuk
MF'er
motor sepcial.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ik vond overigens wel dat ze met dat weer en die zooi op de weg te hard reden, ik zou rustiger rijden.
Als je zelf niet rijdt lijkt het al snel erg eng. Je zou een video van jezelf terug moeten zien, dan schrik je je ook de pleuris.
Als je voorwiel een flink stuk wegglijdt dan schrik je ook wel (ik iig wel, achterwiel is iets beter controleerbaar)
en die radardetector op het einde: leuk detail![]()
Maargoed, het blijven boeren he![]()
Als je zelf niet rijdt lijkt het al snel erg eng. Je zou een video van jezelf terug moeten zien, dan schrik je je ook de pleuris.
Dat zou kunnen ja. Maar schrikt iedereen zich nou te pletter of zo als je achterwiel een slippertje maakt? Voor, oké, das minder!
Blokkerend voorwiel is veel leuker tochDat zou kunnen ja. Maar schrikt iedereen zich nou te pletter of zo als je achterwiel een slippertje maakt? Voor, oké, das minder!
Mwao.... maar wel snelle... boer\'n!! Gna, gna!!
jonas:
maar hogere snelheid op grote wegen en snelwegen hoeft niet altijd gevaarlijk te zijn!