blik (rijbewijs) op de weg

Draadman

Die hard MF'er
18 feb 2002
810
0
Burgerbrug
Zit je op je gemak blik op de weg te kijken
en wat zie je !! worden er eerst twee motoren
aangehouden :j :j die lekker ontspannen aan
:] het toeren zijn zonder rare kapperioolen
word er nog een groep gepakt met veel
toeters en bellen waar er wel drie vandoor
gaan :} :} en dat is blijkbaar nog niet genoeg :j :j
zie je ToT groote verbaazing dat de volgende
GROEP binnen gebracht word :j :j :j :j
kan je dan nergens meer lekker rijden ZONDER
dat je dwars gezeeten word door de juten
word hier wel een beetje ;( ;( van als het zo
door gaat kan je beter weer de zundap of je
kreidler weer van zolder haalen !!!
 
Laatst bewerkt:
Och, als je 180 rijd waar je 80 mag vind ik het niet verkeerd dat ze worden aangehouden. Eigen schuld dikke bult. Houd je spiegels maar in de gaten.
 
Op zaterdag 11 mei 2002 10:24 schreef jandemaijer het volgende:

worden er eerst twee motoren aangehouden :j :j die lekker ontspannen aan :] het toeren zijn
die twee werden terecht aangehouden omdat ze als oude wijven door de bocht gingen

en je leert ook dat het dom is om met een grote groep te gaan jakkeren (oeps, wat zeg ik hier nu }) )... want mocht de achterste (stom genoeg vaak ook de traagste) doorhebben dat ie wat aan zijn staart heeft hangen, hoe laat ie dat aan de voorste weten???
 
en je leert ook dat het dom is om met een grote groep te gaan jakkeren (oeps, wat zeg ik hier nu }) )... want mocht de achterste (stom genoeg vaak ook de traagste) doorhebben dat ie wat aan zijn staart heeft hangen, hoe laat ie dat aan de voorste weten???

En dan is een portofoon toch wel handig. Maargoed, als je toch aan het jakkeren bent boven de 100 hoor je toch al niets meer.

Opa was ook link met z'n 60km/u op de provinciale weg. Wat een belg ook he, als ie nou op die parallelbaan ging rijden. Deed ik in elk geval wel als ik problemen met m'n motor zou hebben. Of als dat er niet was maar wel een fietspad, dan maar rustig over het fietspad.
 
Zit je op je gemak blik op de weg te kijken
en wat zie je !! worden er eerst twee motoren
aangehouden :j :j die lekker ontspannen aan
:] het toeren zijn zonder rare kapperioolen
word er nog een groep gepakt met veel
toeters en bellen waar er wel drie vandoor
gaan :} :} en dat is blijkbaar nog niet genoeg :j :j
zie je ToT groote verbaazing dat de volgende
GROEP binnen gebracht word :j :j :j :j
kan je dan nergens meer lekker rijden ZONDER
dat je dwars gezeeten word door de juten
word hier wel een beetje ;( ;( van als het zo
door gaat kan je beter weer de zundap of je
kreidler weer van zolder haalen !!!

"Blik op de weg" Bestaat dat nog? Ik word altijd misselijk van dit soort opvoedkundige programma's. Ga je je alleen maar aan ergeren en aan de topic te zien ben ik niet de enige. :)
 
"Blik op de weg" Bestaat dat nog? Ik word altijd misselijk van dit soort opvoedkundige programma's. Ga je je alleen maar aan ergeren en aan de topic te zien ben ik niet de enige. :)
Ik krijg er ruzie met mijn vriendin door. K*Tprogramma.
 
Blik op de weg" Bestaat dat nog? Ik word altijd misselijk van dit soort opvoedkundige programma's.

Ik kan die irritante de Haas wel schieten... toch kijk ik stiekum wel es ;)

meneer gaat een beetje popi doen als het bochten werk niet hard genoeg gaat...
 
Laatst bewerkt:
Ik kan die irritante de Haas wel schieten... toch kijk ik stiekum wel es ;)

meneer gaat een beetje popi doen als het bochten werk niet hard genoeg gaat...

Ik kijk het als ik het niet vergeet, maar vind de filmpjes altijd wel leuk. Wat voor eikels er wel niet zijn. MAar dat gelul over 'als oude wijven door de bocht', laat 'm inderdaad eerst zelf maar zien wat ie kan op z'n lompe bmw.

Blijf het mooi vinden dat van die grote groep 3 man weg reden. Ik had hetzelfde gedaan. Rijbewijs behouden (als je kenteken niet is genoteerd) of rijbewijs kwijt als je stopt, geen lastige keuze ;)
 
Op maandag 13 mei 2002 09:13 schreef JK het volgende:
Blijf het mooi vinden dat van die grote groep 3 man weg reden. Ik had hetzelfde gedaan. Rijbewijs behouden (als je kenteken niet is genoteerd) of rijbewijs kwijt als je stopt, geen lastige keuze ;)
Dat risico is best te nemen volgens mij. Ze moeten toch opletten op de rest van de groep of die wel stil gaan staan. En als je vooraan hebt gereden, dan hebben ze alleen je kenteken kunnen zien tijdens het inhalen om er voor te komen om je te laten stoppen.
 
MAar dat gelul over 'als oude wijven door de bocht', laat 'm inderdaad eerst zelf maar zien wat ie kan op z'n lompe bmw.

Duidelijk niet naar de MFCD geweest waar politie-agenten de MF-ers euh... "lieten zien dat het niet aan je motor ligt..."
 
op de mfcd werd meenig een op zn r1 r6 yzf cbr gsx enz de oren gewassen door de instructeur op zn bmw k1100lt die met de koffers over de grond de bocht doorging!

Ik weet nu wel dat ik niet meer weg ga rijden!

Rescpect voor deze coppers!!

Heb nu ook een hele andere kijk op deze soort politie mannen, waren ze allemaal maar zo!
 
Ik vond het ook triest dat de Haas een beetje 'stoer' ging doen door die motorrijders die als oude wijven de bocht door gingen op TV af te kraken. Ik denk gewoon dat het zelf oude wijven zijn, want als er een groepje is dat wel strak de bochten doorstuurt en het gas opentrekken op rechte stukken, dat ze het zelf (= politie en Blik op de Weg) niet bij kunnen houden... stelletje stumpers. Gelukkig woon ik aan de duitse grens.... }) ... het paradijs voor motorrijders
 
Duidelijk niet naar de MFCD geweest waar politie-agenten de MF-ers euh... "lieten zien dat het niet aan je motor ligt..."

Ik doelde op de Haas zelf :

MAar dat gelul over 'als oude wijven door de bocht', laat 'm inderdaad eerst zelf maar zien wat ie kan op z'n lompe bmw.

Want ik weet ook wel dat je met zo'n BMW met de koffers aan de grond kan. Maar een bmw is wel lomper dan een supersport. Maar ik wil Leo de Haas zelf een keer met de koffers door de bocht zien op z'n camera BMW :)
 
en je leert ook dat het dom is om met een grote groep te gaan jakkeren (oeps, wat zeg ik hier nu }) )... want mocht de achterste (stom genoeg vaak ook de traagste) doorhebben dat ie wat aan zijn staart heeft hangen, hoe laat ie dat aan de voorste weten???
Als achterste houd je het verkeer achter de groep toch op, zodat de rest even lekker het beest los kan laten? En voor het geval er in een keer een volvo/bora opdoemt een brul over de pmr446 te geven?
 
Laatst bewerkt:
op de mfcd werd meenig een op zn r1 r6 yzf cbr gsx enz de oren gewassen door de instructeur op zn bmw k1100lt die met de koffers over de grond de bocht doorging!

Ik weet nu wel dat ik niet meer weg ga rijden!

Respect voor deze coppers!!

Heb nu ook een hele andere kijk op deze soort politie mannen, waren ze allemaal maar zo!
Pleurt op, kheb 'onze' instructeur wel degelijk zitten opduwen... 8-)

Als ik door wegrijden mijn rijbewijs kan behouden, zal ik ECHT NIET stoppen.

Geen enkel respect voor coppers :j Ze naaien je toch als puntje bij paaltje komt.
 
hehehe, ik had m'n licht uitgedaan omdat telkens starten genoeg van de accu vraagd...

Aan het einde kon een instructeur het niet laten om me te vertellen dat m'n licht aan moet...

:j
 
Zit je op je gemak blik op de weg te kijken
en wat zie je !! worden er eerst twee motoren
aangehouden :j :j die lekker ontspannen aan
:] het toeren zijn zonder rare kapperioolen
word er nog een groep gepakt met veel
toeters en bellen waar er wel drie vandoor
gaan :} :} en dat is blijkbaar nog niet genoeg :j :j
zie je ToT groote verbaazing dat de volgende
GROEP binnen gebracht word :j :j :j :j
kan je dan nergens meer lekker rijden ZONDER
dat je dwars gezeeten word door de juten
word hier wel een beetje ;( ;( van als het zo
door gaat kan je beter weer de zundap of je
kreidler weer van zolder haalen !!!


Heb je die Kriedler en die Zündap dan nog op zolder staan *D ...
Ik zou er maar zuinig op zijn :] :]
 
Die motoragent die een grote groep binnenbracht. Die agent kan ze echt niet allemaal pakken als ze uit elkaar gaan.
Ze reden er als makke schapen achteraan. |(
 
Geen enkel respect voor coppers http://images/smilies/fuckyou.gif ((Afbeelding)) Ze naaien je toch als puntje bij paaltje komt.
Als je er niet van houdt om mensen er aan te naaien wordt je geen politieagent. ;-)
 
Ik vond het ook triest dat de Haas een beetje 'stoer' ging doen door die motorrijders die als oude wijven de bocht door gingen op TV af te kraken. Ik denk gewoon dat het zelf oude wijven zijn, want als er een groepje is dat wel strak de bochten doorstuurt en het gas opentrekken op rechte stukken, dat ze het zelf (= politie en Blik op de Weg) niet bij kunnen houden... stelletje stumpers. Gelukkig woon ik aan de duitse grens.... }) ... het paradijs voor motorrijders

Hoeveel duitsers heb jij al..ik kan ze niet meer tellen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan