blok 400f + onderdelen

Jasje

MF'er
17 apr 2003
138
0
Den Haag
Ik ben bezig m'n cb400 uit elkaar te halen. Kheb ff advies nodig hoe het blok uit het frame te wurmen. Moet ik perse de carterpan er onderuit halen om hem uit het frame te krijgen, of kan ik gewoon het blok kantelen o.i.d.? Bij de 350 kon ik het blok er zo uit krijgen namelijk! :?

Verder heb ik dan een hoop onderdelen over (zowel van de 350 als 400f):
blok 400f
2x carb sets 400
frame + kenteken 400
spatborden (met wat roest)
buddy 350 + 400
en allerhande klein grut

Dus als je nog wat nodig hebt? Voor het frame moet je rap zijn, want ik ben aan het opruimen en de grootste zooi moet gewoon weg. Framepje mag voor nop de deur uit.

gr. Jasper
 
he jasje...

zijn die buddy's nog zonder kleerscheuren ? Verders wil ik het frame met kenteken graag hebben...

laten we ff contacten..kan wel meer spul gebruiken (dacht dat je het spul al kwijt was ?)

groets

Tria...
 
je kunt beter de carterpan er onderuithalen kun je gelijk zien of er iets in licht en even filter schoonmaken en je kunt je blok netjes neerzetten om er aan te sleutelen
 
he jasje...

zijn die buddy's nog zonder kleerscheuren ? Verders wil ik het frame met kenteken graag hebben...

laten we ff contacten..kan wel meer spul gebruiken (dacht dat je het spul al kwijt was ?)

groets

Tria...

Hey Tria!

Ach, het spul stond onder een zeil, dus dan wil ik het nog wel eens vergeten (zeker in de winter). Sommige dingen heb ik ook al aan anderen beloofd, maar ik zal het frame voor je reserveren. Wil het wel binnen een maandje kwijt ofzo, is dat oke? Tja, de buddy's. Zien er allebei nog goed uit, in de zin van geen scheuren of slijtplekken. Alleen stoffig en van de 400 zijn de gespen aan vervanging toe. (Oftewel compleet doorgeroest)
Heb je m'n tel.nr. nog? Mail me anders ff.

grtz.
 
Jas..krijg foutmelding van je mailadres terug..mail anders mij even...empee1972@zonnet.nl...wil de buddy van de 350 wel hebben, spul van de 400 ff over faxen (m.n. de spatterts). Kortom ; ik kom snel ff buurten.

Ik ga Dirk vragen of ie een frame wil collecteren bij een mede-stadsgenoot :P
 
Laatst bewerkt:
@ natas, je hebt mail
@Tria, jij ook trouwens
...en voor de overigen die hebben gereageerd moet ik even afwachten wat Tria voor jullie overlaat als hij hier is geweest. Bij hem weet je het nooit! }) :+
 
@ natas, je hebt mail
@Tria, jij ook trouwens
...en voor de overigen die hebben gereageerd moet ik even afwachten wat Tria voor jullie overlaat als hij hier is geweest. Bij hem weet je het nooit! }) :+

O-)

tja..je gaat erheen voor een kop en komt aan het eidn van het liedje terug met een halve fiets...Komt goed Jas..
 
heej jasje ik had je net proberen terug te mailen maar dat lukte niet... was die rempomp niet lek? en had je eventueel ook nog een remklauw liggen??
 
He Jasper, eindelijk begonnen ? :) Succes met opknappen.
Ha Danny, opknappen? De tuin aan het opknappen bedoel je, door het oude spul weg te doen. Was geen opknappen meer aan bij nader inzien. Bovendien heb ik nu weer een magna voor de deur staan die ik ga "opknappen" door er enkele bussen matzwart overheen te spuiten.

Ach en voor de mensen die mij mailen: Ik heb een of andere k*tprovider die zegt dat m'n mailtjes niet aankomen. :? Dat doen ze echter wel, dus trek je er niets van aan. Ik ga binnenkort een andere zoeken. |(

Dus Roel, ik heb je mailtje gekregen. Rempomp lekt niet en een remklauw heb ik ook wel voor je. :+
 
wat wil je voor de rem-pomp+klauw en de duo-steuntjes samen hebben? stuur me ff 'n mailtje..
 
en gedaan...he jas..is die accu al afgevult ? Zoniet dan kan ik hemw el egbruiken, anders schien al te lang stilgestaan en verzuurd (tenzij je m lekker verwend hebt). De mijnes heeft nl vanavond de geest gegeven B|
 
Hoi

Ik ben nog op zoek naar een voorspatbord en achterspatbord voor een CB400F
Heb jij deze nog liggen?

Nog even dit: Mochten er mensen schema's/stappenplannen nodig hebben voor de 400F/550F, ik heb nog een oud werkplaatshandboek. Vraag wat je nodig heb en ik scan het in.

Ik heb zelf een forum lopen, bij zoeken onder starter "eidos"
 
Frame is er nog. Blok is weg, buddy400,remspul ook.
Natas wil je die carb's nou nog? Hoor niks van je, anders gaan ze naar iemand anders.
Spatborden heb ik nog, je moet ze alleen niet van chroom willen hebben. Tevens nog 2 sets wielen (sommige met goede banden)
 
jep, de rest is goed ontvangen :) ... zal nog ff over die carbs denken.. laat 't je maandag weten
 
Terug
Bovenaan Onderaan