Blok CB250 op een CB125T?

Wincake

MF'er
21 okt 2012
161
0
Wat is hier voor nodig? Ze zien er anders uit, maar de ophangpunten voor 't blok zijn toch redelijk hetzelfde?

 
Laatst bewerkt:
Stiekem word ik best nieuwsgierig van zulke plannetjes! Het klinkt te gek, zeker omdat het blok dan groter lijkt. Erg fijn blokje, moet ik toegeven. Na 30 jaar schakelt het nog even soepel als mijn lesmotor met 1000 km op de klok.
 
Mooie van die kleine twinnetjes is dat ze zo lekker degelijk zijn, en je ze tot in de eeuwigheid in de toeren kan blijven janken.

Plan van mij hou ik nog 'even' voor mezelf.

Gaat nog wel een aantal jaar duren voordat ik eraan kan/wil beginnen, aangezien ik nog genoeg andere projecten eerst wil doen.

Huidige project is een huis opknappen :P , zodra dat klaar is ga ik eerst de oude CB750 van me vader opknappen (1e motor waar ik op gereden heb 20jaar geleden :+ )

Maar het plan voor de CB50 + 125twin is in ieder geval iets lichts, snel, 'cafe-racer achtig', maar met een heel speciaal thema. En mooi thema ook, iets dat volgens mij nog nooit is gedaan.

Het zit al jaren in me hoofd, en zolang ik er nog niet aan begonnen ben blijft dat ook zo :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan