blok r6 2005 saveko

hendre

MF'er
27 jun 2006
175
0
balkbrug
ik kan de onk supersport motor van saveko kopen maar ik heb liever een standaard blok. Het blok heeft zijn onderhoud altijd gehad bij Hartelman.Het aantal a.w. pk's weet ik zo niet maar hoor ik dinsdag
Heeft iemand intresse om dit getunde blok te ruilen tegen een standaard blok met een kleine bijbetaling van jou kant?
 
Laatst bewerkt:
ik kan de onk supersport motor van saveko kopen maar ik heb liever een standaard blok. Het blok heeft zijn onderhoud altijd gehad bij Hartelman.Het aantal a.w. pk's weet ik zo niet maar hoor ik dinsdag
Heeft iemand intresse om dit getunde blok te ruilen tegen een standaard blok met een kleine bijbetaling van jou kant?


gewoon blok eronder houden jo als je dat niet doet sla je jezelf over een halfjaar tegen je kop want dan wil je meer pk's. ps er zitten 137 achterwiel pk's in heb ik uit betrouwbare bron en dat is zeer lekker mmmmmmmmmmmm en is hij wel eens uitgevallen door het blok neeeeee !!!! dus niet zeuren kopen en maar gassen ha ha ha :9~ :9~ :Y *O* :W

gr van een collega
 
Laatst bewerkt:
gewoon blok eronder houden jo als je dat niet doet sla je jezelf over een halfjaar tegen je kop want dan wil je meer pk's. ps er zitten 137 achterwiel pk's in heb ik uit betrouwbare bron en dat is zeer lekker mmmmmmmmmmmm en is hij wel eens uitgevallen door het blok neeeeee !!!! dus niet zeuren kopen en maar gassen ha ha ha :9~ :9~ :Y *O* :W

gr van een collega


Hoe is het met mijn collega ? alweer mobiel?
 
Hoe is het met mijn collega ? alweer mobiel?


ja hoor gaat stukken beter, vandaag het ziekenhuis gebeld en het gips gaat er 6 dagen eerder af ben nu bezig de motor op te bouwen moet alleen nog een boven en onderkuip bestellen en spuiten dan is hij weer klaar

ga denk ik toch wel effe 24 aug rijden ZAC kan het niet laten ben wel gestopt en zet hem ook wel te koop maar eerst zelf nog even rijden kan ik ook gelijk zien of alles weer goed is ha ha wat een smoes he }) :W


maar gewoon het blok eronder laten jo stel je hem eerst maar half gas af ha ha :9~ :9~ is wel een mooie fiets man :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan