Blok van een xr600

Switch

Banned User
8 mrt 2003
4.442
0
r
Hey,

ik kan misschien voor weinig een xr600 supermotard kopen uit '87 met een volgens zeggen resvisie blok die niet start door kapotte ontsteking ...

nu ga ik er maar gewoon vanuit dat dat blok gaar is en dat er een nieuwe onder moet en/of moet reviseren ...

dus mijn vragen

1: blok vinden voor zo'n ding is dat goed te doen en wat voor kosten moet ik dan op rekenen ??
2: complete revisie van zo'n blok wat gaat dat ongeveer kosten als je het laat doen ??
3: zit er wel een beetje gang in zo'n ding uit 87' ???
4: stel dat het echt alleen de ontsteking is , is dat wel te vinden of te bestellen en wat mag dat ongeveer kosten ??

bedankt alvast })
 
ff vergeten hier een plaatje :)

full
 
ja :)
maar drijfstang was het niet hoor, was een stukje tandwiel. heb ik je ook laten zien :+

Maar motor die te koop staat is dus een 4kleps blok (zonder die irritante 5e mini-klep), heb ik nog niet open gehad of wat dan ook. Ik heb er dus geen schade in aangericht :+
 
welja, verklap jij het maar.. ik wou zeggen 750 :+
Nee hoor, 500 euro klopt. Kaal blok, met luchtfilterkast. De motor loopt sinds ik dat blok heb gekocht probleemloos, op wat afstelwerk en een gesleten gasschuif na dan. Maar dat is gedaan/vervangen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan