Blond zijn en lief lachen kan helpen

Seven of Nine

MF veteraan
20 aug 2003
43.539
3
Almere....
Vanavond op weg naar huis beetje laat dus wilde snel naar huis. Rij vanaf het Amstelstation naar de A9 en heb zonder dat ik er erg in heb redelijk het gas erop. Totdat ik op een gegeven moment naar rechts wil en er een zwarte polo naast me het gas erop blijft houden, ik laat me terugzakken om achter hem in te voegen zakt hij ook terug. Ik dacht wat een eikel zeg :( , dus geef gas en schiet voor hem en ga naar de rechter rijbaan. Op dat moment schiet ie me links voorbij geeft extra gas en komt voor me rijden en ja hoor bordje "politie". :X

Ik stop en hij vraagt "mag ik U rijbewijs even zien", ik ja, natuurlijk meneer! Hij kijkt erin en zegt U rijdt veels te hard, dus ik "zou kunnen heb er echt niet op gelet" en glimlach naar hem. Waarop ie antwoordt 'U mag hier maar 80km en U reedt 120 O-) '. Waarop ik antwoord, oeps U heeft helemaal gelijk dat is te hard, sorry en glimlach weer naar hem! Waarop ie weer zegt, zult u dat nooit meer doen :? waarop ik natuurlijk gelijk antwoordt :N :N nee, zal erop letten meneer ;) .

Prettige avond nog en doe rustig aan, gaat lukken meneer en U ook nog een prettige avond....... :W



Pffffff....dat was duidelijk een agent die al in de kerstfeer was, goed mazzel gehad 40km pu te hard in de bebouwde kom..... *D of zouden mijn blauwe ogen en blonde haren me gered hebben deze keer ;)
 
post eens een piccie van die blauwe ogen en blonde haren,
dan kunnen we antwoord geven op de vraag of het daaraan ligt.


;)
 
Ik denk niet dat je blauwe ogen en je blonde haren je hebben gered deze keer. :X :X

Zal de kerststemming van die agent wel geweest zijn :Y O-) :Y
 
Ik denk niet dat je blauwe ogen en je blonde haren je hebben gered deze keer. :X :X

Zal de kerststemming van die agent wel geweest zijn :Y O-) :Y


Stuk na de afrit s112 net voor het Amstelstation.


Dit ter verduidelijking voor de niet blonde onder ons... ;)
 
ze stonden er vanmorgen ook weer te controleren, dus vandaag zowiezo maar rustig aan gedaan op de S112 :)
Dacht de vorige keer ook even lekker op het gas te gaan, stonden ze ook de andere kant op te controleren (uurtje later dan de heenweg) bij het benzine station, waar ik gelukkig zelf benzine moest halen :P
 
[me]Goudlokje heeft ook blauwe ogen en blonde haren[/me]

Misschien was dat dan wel de reden dat de politie vanavond bij de alcoholcontrole niets zeiden over m'n Devil en m'n MF sticker *O*

Alleen ik ben een mannetje ...

Meneer agent reed zelf ook motor, misschien was dat het
 
heb geen haar, blauwgroene ogen en geen t**ten maar bij mij werd pas bij een algehele controlle ook niets over mijn MF stikker gezegd hoor.

Had wel een verdomd vieze smaak in mijn mond daarna
 
Da's een NTV, geen CBR :?



Dit is wel een cbr die andere foto is nog van voor de oorlog en de operaties :P

full



:+
 
Laatst bewerkt:
ze stonden er vanmorgen ook weer te controleren, dus vandaag zowiezo maar rustig aan gedaan op de S112 :)
Dacht de vorige keer ook even lekker op het gas te gaan, stonden ze ook de andere kant op te controleren (uurtje later dan de heenweg) bij het benzine station, waar ik gelukkig zelf benzine moest halen :P


Idd die had ik ook gezien vanmorgen, maar vanavond stonden ze niet meer te controleren....
 
Laatst bewerkt:
Vanavond op weg naar huis beetje laat dus wilde snel naar huis. Rij vanaf het Amstelstation naar de A9 en heb zonder dat ik er erg in heb redelijk het gas erop. Totdat ik op een gegeven moment naar rechts wil en er een zwarte polo naast me het gas erop blijft houden, ik laat me terugzakken om achter hem in te voegen zakt hij ook terug. Ik dacht wat een eikel zeg :( , dus geef gas en schiet voor hem en ga naar de rechter rijbaan. Op dat moment schiet ie me links voorbij geeft extra gas en komt voor me rijden en ja hoor bordje "politie". :X

Ik stop en hij vraagt "mag ik U rijbewijs even zien", ik ja, natuurlijk meneer! Hij kijkt erin en zegt U rijdt veels te hard, dus ik "zou kunnen heb er echt niet op gelet" en glimlach naar hem. Waarop ie antwoordt 'U mag hier maar 80km en U reedt 120 O-) '. Waarop ik antwoord, oeps U heeft helemaal gelijk dat is te hard, sorry en glimlach weer naar hem! Waarop ie weer zegt, zult u dat nooit meer doen :? waarop ik natuurlijk gelijk antwoordt :N :N nee, zal erop letten meneer ;) .

Prettige avond nog en doe rustig aan, gaat lukken meneer en U ook nog een prettige avond....... :W



Pffffff....dat was duidelijk een agent die al in de kerstfeer was, goed mazzel gehad 40km pu te hard in de bebouwde kom..... *D of zouden mijn blauwe ogen en blonde haren me gered hebben deze keer ;)

Politie is hier fout, ze hadden je METEEN aan de kant moeten zetten, en niet zo lang op die toch volgens hun gevaarlijke snelheid moeten laten rijden, toen je qua snelheid afzakte kreeg je géén stopbord terwijl toen de ultieme (lees veilige) kans hiervoor was, in plaats daarvan lieten ze je weer een riskante maouvre uitvoeren, en daarna moesten ze er zélf ook nog een maken om je te laten stoppen, dit in niet echt verkeersveilig te noemen, als mijn kind hier toevallig net wilde oversteken znder al te goed op te letten was hij misschien dood geweest vanwege het niet tijdig en kordaat optreden van de politie.
Immers de aandacht was niet meer 100% op de weg en het verkeer gericht, maar voor een gedeelte op de interactie tussen jullie twee.
 
Vanavond op weg naar huis beetje laat dus wilde snel naar huis. Rij vanaf het Amstelstation naar de A9 en heb zonder dat ik er erg in heb redelijk het gas erop. Totdat ik op een gegeven moment naar rechts wil en er een zwarte polo naast me het gas erop blijft houden, ik laat me terugzakken om achter hem in te voegen zakt hij ook terug. Ik dacht wat een eikel zeg :( , dus geef gas en schiet voor hem en ga naar de rechter rijbaan. Op dat moment schiet ie me links voorbij geeft extra gas en komt voor me rijden en ja hoor bordje "politie". :X

Ik stop en hij vraagt "mag ik U rijbewijs even zien", ik ja, natuurlijk meneer! Hij kijkt erin en zegt U rijdt veels te hard, dus ik "zou kunnen heb er echt niet op gelet" en glimlach naar hem. Waarop ie antwoordt 'U mag hier maar 80km en U reedt 120 O-) '. Waarop ik antwoord, oeps U heeft helemaal gelijk dat is te hard, sorry en glimlach weer naar hem! Waarop ie weer zegt, zult u dat nooit meer doen :? waarop ik natuurlijk gelijk antwoordt :N :N nee, zal erop letten meneer ;) .

Prettige avond nog en doe rustig aan, gaat lukken meneer en U ook nog een prettige avond....... :W



Pffffff....dat was duidelijk een agent die al in de kerstfeer was, goed mazzel gehad 40km pu te hard in de bebouwde kom..... *D of zouden mijn blauwe ogen en blonde haren me gered hebben deze keer ;)


Als je het hebt moet je er gebruik van maken..




Ik heb ook zoiets maar dan in bruikleen van mn schoonpa :9
 
Vanavond op weg naar huis beetje laat dus wilde snel naar huis. Rij vanaf het Amstelstation naar de A9 en heb zonder dat ik er erg in heb redelijk het gas erop. Totdat ik op een gegeven moment naar rechts wil en er een zwarte polo naast me het gas erop blijft houden, ik laat me terugzakken om achter hem in te voegen zakt hij ook terug. Ik dacht wat een eikel zeg :( , dus geef gas en schiet voor hem en ga naar de rechter rijbaan. Op dat moment schiet ie me links voorbij geeft extra gas en komt voor me rijden en ja hoor bordje "politie". :X

Ik stop en hij vraagt "mag ik U rijbewijs even zien", ik ja, natuurlijk meneer! Hij kijkt erin en zegt U rijdt veels te hard, dus ik "zou kunnen heb er echt niet op gelet" en glimlach naar hem. Waarop ie antwoordt 'U mag hier maar 80km en U reedt 120 O-) '. Waarop ik antwoord, oeps U heeft helemaal gelijk dat is te hard, sorry en glimlach weer naar hem! Waarop ie weer zegt, zult u dat nooit meer doen :? waarop ik natuurlijk gelijk antwoordt :N :N nee, zal erop letten meneer ;) .

Prettige avond nog en doe rustig aan, gaat lukken meneer en U ook nog een prettige avond....... :W



Pffffff....dat was duidelijk een agent die al in de kerstfeer was, goed mazzel gehad 40km pu te hard in de bebouwde kom..... *D of zouden mijn blauwe ogen en blonde haren me gered hebben deze keer ;)




Das mooi mazzel hebben, meid *O* *O*

Maarre, foei toch, zoveel te hard te rijden ;)
 
inderdaad mazzels gehad..

[me]joeltje gaat op zoek naar die smileys met de tekst "this threat is worthless without pictures"[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan