Blonde liftster

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of ze was echt verlaten door dr vriend, en wou eigenlijk sex met jouw. Ze had je willen meenemen naar een rustige plek in een bosrijke omgeving, en daar ..... Of heb ik nu teveel xxx films gekeken ?
 
Het klinkt wel als een vaag verhaal ;). Als meid laat je je toch niet van de motor afgooien? Laat dan die gast maar afstappen :P. En welke gast zet nou zo'n mooie meid eraf? Dus.. verleidelijk maar waarschijnlijk verstandig om het niet te doen ;)
 
Stond ik zondag op een parkeerplaats aan de A12 een chocomel te drinken komt er opeens een mooie blonde meid, 1.80 lang ong., met motorpak aan en a nice forest of wood before the door naar me toelopen. Helm in de hand.
Mooie motor heb jij zegt ze, en effe later is het van mag ik achterop, begint ze een beetje aan me te plukken, ik moet naar Utrecht.
Dus ik zeg waar is je motor dan, komt er een vaag verhaal over ruzie met vriend en dat het nu uit was en haar vader die haar op zou komen halen maar opeens niet kon komen.
Ik vertrouwde het niet voor honderd procent dus ik heb maar nee gezegd en ben snel weggereden!
Je leest van die enge dingen in de krant, voor je het weet vinden ze je terug in twee sporttassen, en dan ben je je portemonnee ook nog eens kwijt, mij krijgen ze niet. :)
Zijn er nog andere MF ers aangesproken door haar? Het was dus afgelopen zondag.


Wijs besluit dat je het NIET gedaan hebt want zeg nou zelf ze had ook een taxi kunnen bellen via de ANWB praatpaal kortom bij twijfel? NIET DOEN!
 
Tja een mooie vrouw in motorpak is al vreemd.
Meestal zijn ze alleen mooi en moeten wij dat motorpak betalen. :+

Datzelfde is te zeggen over de mannen! Ben 'soms toch blij dat 'n helm verplicht is.
Enne.. aan jullie de keus of ik al dan niet "mooi" ben.. maar heb m'n hele outfit zelf gekocht.
 
sorry het kan aan mij liggen maar ik vind het een geloofwaardig verhaal.
ik zou even doorvragen, en als het verhaal standhoud dan zou ik dr meenemen.
het zal je maar gebeuren dat je ruzie krijgt en bij n tankstation achtergelaten word.
dan ben je de redder in nood toch heel dankbaar ;) :P
idd, nederlanders zijn doemdenkers.

het kon ook anders.

het hevig onthutste meisje had de zoveelste ruzie met haar vriend die zich weer als een klootzak gedroeg.
ze d8 al bij zichzelf: "waarom tref ik zulke eikels iedere keer"
zelfs haar pa laat haar in de steek

dan ziet ze een andere motorrijder en uit pure wanhoop spreekt ze die jongen aan die zo schattig aan zijn chocomelk zit te nippen.

met behuilde ogen vraagt ze aan de jongen of ze een lift naar huis kan krijgen en verteld het verhaal.
de jongen slaat een arm om haar heen en zegt tuurlijk en geeft haar zijn beker choco om ff bij te komen.
dan brengt hij haar naar huis en komt aan bij een mooi appartement in de binnenstad.
de dame stapt af en wil de jongen bedanken maar barst in tranen uit.
de jongen brengt haar even naar binnen waar ze als een hoopje ellende op de bank in elkaar stort en snikkend haar hele verhaal doet.
de jongen maakt een kopje thee, pakt een reep chocolade en een dekentje en neemt haar knus in zijn armen waar het zielig hoopje ellende warmte en genegenheid zoekt.

dan maakt de jongen haar haar lievelingseten, download een zielige romantische film en blijft haar troosten.

door zoveel tederheid en lieve aandacht vergeet ze haar ex vriend en realiseert zich dat ze een leuke lieve jongen heeft ontmoet.
aangezien haar handjes nog onder de knusse deken zijn zoekt ze langzaam wrijvend het kruis op van die jongen.
al gauw voelt ze niet alleen haar liefde voor die jongen groeien maar ook iets anders.
dan verdwijnt ze met haar hoofd onder het dekentje om haar dankbaarheid te tonen terwijl ze haar topje los maakt en haar flinke jetsers de vrije lucht toevertrouwt.

etc.

dat was dus ook een mogelijk scenario, maar goed daar zul je dus nooit achterkomen ...
 
ligt het nou aan mij, is iedereen hier zo wantrouwig? of ben ik naief? Ik denk dat het een veel te opzichtige manier is om iemands motor te stelen. Bij een tankstation hangen camera's. Waarschijnlijk zou je dan via camera's toch wel achterhalen met welk voertuig ze daar gekomen is. En alsof daar op klaar lichte dag jij door een paar bomen van kerels van je motor af wordt gezet langs de snelweg. En zij moet maar net het geluk hebben dat jij heen rijdt waar zij dat vraagt. Vaak zet je iemand af in de richting waar die ongeveer heen moet.

Waar moet dat heen met Nederland, dat als je een lift vraagt iedereen bang wegrijdt omdat ze bang zijn dat je hun motor gaat stelen. :X , lijkt the U.S. wel met die bang-maak cultuur.
 
t*ring, als in een natte droom... wat kan je gebeuren op een snelle wendbare motor, je motor is goed verzekerd en dan beter gehyjacked worden door een mooie blonde met iets voor de deur dan door een gore stinkende roemeen. Je kan het ook omdraaien en zelf ervandoor gaan met die mooie meid naar een stil plekje en dan en dan...shit weer natte droom. Alhoewel ik twijfel aan het waarheids/juistheids-gehalte, eindelijk weer een leuk topic sinds tijden....
 
Laatst bewerkt:
t*ring, als in een natte droom... wat kan je gebeuren op een snelle wendbare motor, je motor is goed verzekerd en dan beter gehyjacked worden door een mooie blonde met iets voor de deur dan door een gore stinkende roemeen. Je kan het ook omdraaien en zelf ervandoor gaan met die mooie meid naar een stil plekje en dan en dan...shit weer natte droom.


idd, nu heeft die zo'n what if moment :')

je zult maar zo dom zijn als de ts :')
 
Mijn opa zei altijd, als je oud en roestig bent, en terug denkt aan de oude tijd, wat zou je dan doen?
Al was het een man, gewoon helpen.
 
Mijn opa zei altijd, als je oud en roestig bent, en terug denkt aan de oude tijd, wat zou je dan doen?
Al was het een man, gewoon helpen.

Nou echt never nooit niet!
Er zijn 100 andere manieren om thuis te komen. En als ze ruzie heeft gehad met d'r vriend dan komtie echt wel terug.

Besides.. hoe maak je in vredesnaam ruzie op 'n motor?
 
Nou echt never nooit niet!
Er zijn 100 andere manieren om thuis te komen. En als ze ruzie heeft gehad met d'r vriend dan komtie echt wel terug.

Besides.. hoe maak je in vredesnaam ruzie op 'n motor?

euh ze stond bij een tankstation.

misschien zei ze:
zullen we zo naar huis gaan, mijn moeder komt nog langs.
vent: komt die kuthoer weer langs.....

ruzie....
 
Enige reden die ik dan kan bedenken is dat het zo'n handtassen trut was, die perse ( 'n door haar vriend betaalde ) motorpak wilde omdat dat stoer is. En vervolgens begint te miepen dat hij te hard rijd.
 
GVd, ik heb net de hele A12 afgereden maar op geen enkele parkeerplaats staat ze nog, kun je iets preciezer zijn over de lokatie....?



In zo'n situatie gewoon naar je gevoel luisteren, ik probeer zoveel mogelijk te helpen en uit te gaan van het goede in de mens, tot nu toe nog altijd goed gegaan.

Maar voor de TS is dit het ergste, hij zal het nooit weten wat er allemaal had kunnen gebeuren als hij haar had meegenomen... _O-
 
Leuk verhaal he luitjes?

Luister, ik heb nog een mooi stuk moerasland te koop voor jullie, koopje!

Hahahahahahahahahahahahahaha!
 
ligt het nou aan mij, is iedereen hier zo wantrouwig? of ben ik naief? Ik denk dat het een veel te opzichtige manier is om iemands motor te stelen. Bij een tankstation hangen camera's. Waarschijnlijk zou je dan via camera's toch wel achterhalen met welk voertuig ze daar gekomen is. En alsof daar op klaar lichte dag jij door een paar bomen van kerels van je motor af wordt gezet langs de snelweg. En zij moet maar net het geluk hebben dat jij heen rijdt waar zij dat vraagt. Vaak zet je iemand af in de richting waar die ongeveer heen moet.

Waar moet dat heen met Nederland, dat als je een lift vraagt iedereen bang wegrijdt omdat ze bang zijn dat je hun motor gaat stelen. :X , lijkt the U.S. wel met die bang-maak cultuur.

Er zit ook nog een dame achterop, die nog een mes oid bij zich kan hebben.
Als ze achterop zit en die even onder je helm legt, dan ben je wel gehoorzaam. :)

En tuurlijk zijn het allemaal doomdenkende verhalen, maar je hoeft er maar 1 tegen te komen, tegenover die 100 anderen die je wel dankbaar waren en je met hun jetsers hebben laten spelen als dank. :+

Pas geleden had ik op de A16 ook zo'n geval;
Een lange donkere man stond met een auto langs de weg en stak zijn hand op om te stoppen.
Dat, terwijl er nog geen 150m verderop een truckerscentrum zit...
Ik zat samen met mijn vriendin in de auto en ben ook doorgereden. Daar kreeg ik zelfs nog even ruzie over, waarom ik vreemde mensen niet wil helpen in dit soort situaties. :X
Toen heb ik uitgelegd waarom;
Hoeveel mensen bestaan er nog, die geen mobieltje bij zich hebben?
Waarom loopt deze man niet gewoon even een stukje verder (duidelijk zichtbaar) naar het truckerscentrum, waar tientallen technische mannen aanwezig zijn met voldoende gereedschappen?
Als laatst, voor mij een belangrijke vraag maar ook een erg egoistische vraag;
Zelf schiet ik er niets mee op, maar ik breng wel mogelijk mij en mijn vriendin onnodig in gevaar. Bij doorrijden gaat de wereld gewoon door. Zo niet en je treft de verkeerde, dan zal je jezelf altijd voor je kop slaan dat je gestopt bent...

Gewetensvraag dus...
 
Laatst bewerkt:
Pictures or it didn't happen :+

Weet niet wat ik gedaan zou hebben, desnoods laat je haar even bellen met jou mobiele telefoon, zodat bijvoorbeeld een vriendin haar kan komen ophalen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan