Blonde liftster

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zit ook nog een dame achterop, die nog een mes oid bij zich kan hebben.
Als ze achterop zit en die even onder je helm legt, dan ben je wel gehoorzaam. :)

En tuurlijk zijn het allemaal doomdenkende verhalen, maar je hoeft er maar 1 tegen te komen, tegenover die 100 anderen die je wel dankbaar waren en je met hun jetsers hebben laten spelen als dank. :+

Pas geleden had ik op de A16 ook zo'n geval;
Een lange donkere man stond met een auto langs de weg en stak zijn hand op om te stoppen.
Dat, terwijl er nog geen 150m verderop een truckerscentrum zit...
Ik zat samen met mijn vriendin in de auto en ben ook doorgereden. Daar kreeg ik zelfs nog even ruzie over, waarom ik vreemde mensen niet wil helpen in dit soort situaties. :X
Toen heb ik uitgelegd waarom;
Hoeveel mensen bestaan er nog, die geen mobieltje bij zich hebben?
Waarom loopt deze man niet gewoon even een stukje verder (duidelijk zichtbaar) naar het truckerscentrum, waar tientallen technische mannen aanwezig zijn met voldoende gereedschappen?
Als laatst, voor mij een belangrijke vraag maar ook een erg egoistische vraag;
Zelf schiet ik er niets mee op, maar ik breng wel mogelijk mij en mijn vriendin onnodig in gevaar. Bij doorrijden gaat de wereld gewoon door. Zo niet en je treft de verkeerde, dan zal je jezelf altijd voor je kop slaan dat je gestopt bent...

Gewetensvraag dus...
Mooi ik heb geen geweten O-) Ik was dus ook lekker door gejakkert ...... kans als ik pech heb dat ze stoppen voor mij (met zo'n lelijke rotkop) is ook 0% :+
 
idd, nederlanders zijn doemdenkers.

het kon ook anders.

het hevig onthutste meisje had de zoveelste ruzie met haar vriend die zich weer als een klootzak gedroeg.
ze d8 al bij zichzelf: "waarom tref ik zulke eikels iedere keer"
zelfs haar pa laat haar in de steek

dan ziet ze een andere motorrijder en uit pure wanhoop spreekt ze die jongen aan die zo schattig aan zijn chocomelk zit te nippen.

met behuilde ogen vraagt ze aan de jongen of ze een lift naar huis kan krijgen en verteld het verhaal.
de jongen slaat een arm om haar heen en zegt tuurlijk en geeft haar zijn beker choco om ff bij te komen.
dan brengt hij haar naar huis en komt aan bij een mooi appartement in de binnenstad.
de dame stapt af en wil de jongen bedanken maar barst in tranen uit.
de jongen brengt haar even naar binnen waar ze als een hoopje ellende op de bank in elkaar stort en snikkend haar hele verhaal doet.
de jongen maakt een kopje thee, pakt een reep chocolade en een dekentje en neemt haar knus in zijn armen waar het zielig hoopje ellende warmte en genegenheid zoekt.

dan maakt de jongen haar haar lievelingseten, download een zielige romantische film en blijft haar troosten.

door zoveel tederheid en lieve aandacht vergeet ze haar ex vriend en realiseert zich dat ze een leuke lieve jongen heeft ontmoet.
aangezien haar handjes nog onder de knusse deken zijn zoekt ze langzaam wrijvend het kruis op van die jongen.
al gauw voelt ze niet alleen haar liefde voor die jongen groeien maar ook iets anders.
dan verdwijnt ze met haar hoofd onder het dekentje om haar dankbaarheid te tonen terwijl ze haar topje los maakt en haar flinke jetsers de vrije lucht toevertrouwt.

etc.

dat was dus ook een mogelijk scenario, maar goed daar zul je dus nooit achterkomen ...
:} _O-

Heb je daar lang over na moeten denken, of had je het verhaal al "af" na hhet lezen van de titel? :+
 
Je had toch gewoon kunnen vragen of ze wilde neuken. Had ze gelijk ja gezegd dan zou ik mijn bedenkingen hebben.
Had ze echter geen ja gezegd maar je een knal voor je harses gegeven dan zou ik overtuigd zijn van haar goede bedoelingen en haar hebben meegenomen. [ Als ze nog wilde daarna]
 
Nu ga je zo zeker vertellen dat JIJ haar wel een lift heb gegeven O-)
Ik heb geen plek Ruccie :N Ik had jou gebeld :Y

Hee lang Blondhaar ..lang ... hee je heb toch geen ruzie gemaakt met jou meisie B|

Denkt drum heh B|
Anders geen bier meer voor jou . :+
 
ligt het nou aan mij, is iedereen hier zo wantrouwig? of ben ik naief? Ik denk dat het een veel te opzichtige manier is om iemands motor te stelen. Bij een tankstation hangen camera's. Waarschijnlijk zou je dan via camera's toch wel achterhalen met welk voertuig ze daar gekomen is. En alsof daar op klaar lichte dag jij door een paar bomen van kerels van je motor af wordt gezet langs de snelweg. En zij moet maar net het geluk hebben dat jij heen rijdt waar zij dat vraagt. Vaak zet je iemand af in de richting waar die ongeveer heen moet.

Waar moet dat heen met Nederland, dat als je een lift vraagt iedereen bang wegrijdt omdat ze bang zijn dat je hun motor gaat stelen. :X , lijkt the U.S. wel met die bang-maak cultuur.

Welk voertuig? Een gejatte...

Mannen doen veel en vergeten nog meer bij het zien van jetsers...
Ene Heleen heeft er zelfs een boek over geschreven, na gedegen onderzoek...Was ook een hele schokkende uitkomst.........

Dat is nou ervaring.. je weet wel; de optelsom van je fouten..
 
Er zit ook nog een dame achterop, die nog een mes oid bij zich kan hebben.
Als ze achterop zit en die even onder je helm legt, dan ben je wel gehoorzaam. :)

En tuurlijk zijn het allemaal doomdenkende verhalen, maar je hoeft er maar 1 tegen te komen, tegenover die 100 anderen die je wel dankbaar waren en je met hun jetsers hebben laten spelen als dank. :+

Pas geleden had ik op de A16 ook zo'n geval;
Een lange donkere man stond met een auto langs de weg en stak zijn hand op om te stoppen.
Dat, terwijl er nog geen 150m verderop een truckerscentrum zit...
Ik zat samen met mijn vriendin in de auto en ben ook doorgereden. Daar kreeg ik zelfs nog even ruzie over, waarom ik vreemde mensen niet wil helpen in dit soort situaties. :X
Toen heb ik uitgelegd waarom;
Hoeveel mensen bestaan er nog, die geen mobieltje bij zich hebben?
Waarom loopt deze man niet gewoon even een stukje verder (duidelijk zichtbaar) naar het truckerscentrum, waar tientallen technische mannen aanwezig zijn met voldoende gereedschappen?
Als laatst, voor mij een belangrijke vraag maar ook een erg egoistische vraag;
Zelf schiet ik er niets mee op, maar ik breng wel mogelijk mij en mijn vriendin onnodig in gevaar. Bij doorrijden gaat de wereld gewoon door. Zo niet en je treft de verkeerde, dan zal je jezelf altijd voor je kop slaan dat je gestopt bent...

Gewetensvraag dus...

Dat je zo je vriendin wilt beschermen siert je, en dat meen ik serieus. En natuurlijk had die man ook kunnen lopen en is dat een andere en misschien ook duidelijkere situatie (om het bijv. niet te doen). Aan de andere kant, kan je altijd zo door rijden en zoals je zegt en veranderd er dan niets in je wereld. Ik vind dat soort situaties altijd aardig intressante gesprekken opleveren. En elke dag dat je iemand hebt kunnen helpen is een mooie toch? Iedereen bevindt zich wel eens in een lastig pakket. En als je dan anderen om hulp vraagt wil jij ook graag geholpen worden. Voor hetzelfde was die man niet lekker geworden en had hij geen mobiel bij zich. Mijn vader heeft bijv ook geen mobiel bij zich omdat hij anders geen privacy meer heeft. Nogmaals ik ken die situatie niet, en kan er niet over oordelen. Het is idd een gewetensvraag, maar daar komt wel bij dat er velen zijn die zo bang zijn tegenwoordig dat ze helemaal niemand meer durven helpen, want stel je eens voor wat er zou kunnen gebeuren.
 
Dat je zo je vriendin wilt beschermen siert je, en dat meen ik serieus. En natuurlijk had die man ook kunnen lopen en is dat een andere en misschien ook duidelijkere situatie (om het bijv. niet te doen). Aan de andere kant, kan je altijd zo door rijden en zoals je zegt en veranderd er dan niets in je wereld. Ik vind dat soort situaties altijd aardig intressante gesprekken opleveren. En elke dag dat je iemand hebt kunnen helpen is een mooie toch? Iedereen bevindt zich wel eens in een lastig pakket. En als je dan anderen om hulp vraagt wil jij ook graag geholpen worden. Voor hetzelfde was die man niet lekker geworden en had hij geen mobiel bij zich. Mijn vader heeft bijv ook geen mobiel bij zich omdat hij anders geen privacy meer heeft. Nogmaals ik ken die situatie niet, en kan er niet over oordelen. Het is idd een gewetensvraag, maar daar komt wel bij dat er velen zijn die zo bang zijn tegenwoordig dat ze helemaal niemand meer durven helpen, want stel je eens voor wat er zou kunnen gebeuren.

Helemaal waar. :Y
Het liefst zou ik dat ook doen, maar ook ik heb blijkbaar teveel cowboyverhalen meegekregen. Stiekem is 95% van de mensen zo.
Hetzelfde als het hulp bieden aan iemand die in nood is, bijv een oude dame die is gevallen. Totaal geen gevaar, maar weinigen nemen initiatief. Pas als 1 iemand initiatief neemt, dan staan er gelijk 10 man naast om te helpen. Maar eerst moet die ene persoon reageren.

Aard van het beestje.
Daar kan je een leuke studie van maken. :Y
 
Leuk verhaal he luitjes?

Luister, ik heb nog een mooi stuk moerasland te koop voor jullie, koopje!

Hahahahahahahahahahahahahaha!
OK, ik heb het wel eens echt meegemaakt met de auto, bij de grens met Spanje, laatste tolstation staat daar ineens een of ander meid te liften. Oldest trick in the book om spullen te smokkelen, dus ook nee gezegd en doorgereden.
 
euh ze stond bij een tankstation.

misschien zei ze:
zullen we zo naar huis gaan, mijn moeder komt nog langs.
vent: komt die kuthoer weer langs.....

ruzie....


hahah geweldig, ik mag jou wel XD

@ TS; toch jammer, er moeten ondertussen toch wel enige twijfels bij jou zijn opgekomen omwille je beslissing? :P

Heb je nu niet iets van had ik het toch maar gedaan en kijken wat eruit komt?
Ik zou niet weten wat ik zou doen, wss meenemen tho :P
 
Was ook de bedoeling dat het daar bleef :)
Daag je me nou uit om het hier neer te zetten?? :X

Maar goed...Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor, als ik je foto hier graag had willen posten was dat al in post nr. 1 gebeurd. :$

Maar Fubaar, fanatastische verhalen in dat sex en blundertopic hoor!! Kan ik wel om gniffelen. _O-
 
Helemaal waar. :Y
Het liefst zou ik dat ook doen, maar ook ik heb blijkbaar teveel cowboyverhalen meegekregen. Stiekem is 95% van de mensen zo.
Hetzelfde als het hulp bieden aan iemand die in nood is, bijv een oude dame die is gevallen. Totaal geen gevaar, maar weinigen nemen initiatief. Pas als 1 iemand initiatief neemt, dan staan er gelijk 10 man naast om te helpen. Maar eerst moet die ene persoon reageren.

Aard van het beestje.
Daar kan je een leuke studie van maken. :Y
Als het om een oud vrouwtje o.i.d. gaat die gevallen is, ben je wel triest als je doorloopt.
Lifters zit ik ook niet op te wachten... :N

2 vrienden van mij gaan ieder jaar liftend op vakantie, echt onvoorstelbaar hoe veel mensen er stoppen dan!
 
Daag je me nou uit om het hier neer te zetten?? :X

Maar goed...Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor, als ik je foto hier graag had willen posten was dat al in post nr. 1 gebeurd. :$

Maar Fubaar, fanatastische verhalen in dat sex en blundertopic hoor!! Kan ik wel om gniffelen. _O-

Hmm je zou niet origineel zijn als je dat doet. Er is al een mede MF'er geweest die dat idee heeft uitgevoerd..
 
Tja een mooie vrouw in motorpak is al vreemd.
Dan nog een mooie vrouw in motorpak zonder motor is helemaal vreemd.
En dan ook nog eens een mooie vrouw in motorpak die zelf contact zoekt...

... nee, dat klinkt echt te mooi om waar te zijn.

Meestal zijn ze alleen mooi en moeten wij dat motorpak betalen. :+

WIJ vrouwen lezen ook mee ja!
:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan