Blonde liftster

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jack be quick!!!

MF veteraan
10 nov 2003
2.425
1
Den Haag
Stond ik zondag op een parkeerplaats aan de A12 een chocomellight te drinken komt er opeens een mooie blonde meid, 1.80 lang ong., met motorpak, motorlaarzen met hoge hakken aan en a nice forest of wood before the door, cameltoe, naar me toelopen. Helm in de hand.
Mooie motor heb jij zegt ze, en effe later is het van mag ik achterop, begint ze een beetje aan me te plukken, ik moet naar Utrecht.
Dus ik zeg waar is je motor dan, komt er een vaag verhaal over ruzie met vriend en dat het nu uit was en haar vader die haar op zou komen halen maar opeens niet kon komen.
Ik vertrouwde het niet voor honderd procent dus ik heb maar nee gezegd en ben snel weggereden!
Je leest van die enge dingen in de krant, voor je het weet vinden ze je terug in twee sporttassen, en dan ben je je portemonnee ook nog eens kwijt, mij krijgen ze niet. :)
Zijn er nog andere MF ers aangesproken door haar? Het was dus afgelopen zondag, zondag.
 
Laatst bewerkt:
Stond ik zondag op een parkeerplaats aan de A12 een chocomel te drinken komt er opeens een mooie blonde meid met motorpak aan naar me toelopen. Helm in de hand.
Mooie motor heb jij zegt ze, en effe later is het van mag ik achterop, ik moet naar Utrecht
Dus ik zeg waar is je motor dan, komt er een vaag verhaal over ruzie met vriend en dat het nu uit was en haar vader die haar op zou komen halen maar opeens niet kon komen.
Ik vertrouwde het niet voor honderd procent dus ik heb maar nee gezegd en ben snel weggereden!
Je leest van die enge dingen in de krant, mij krijgen ze niet. :)
Zijn er nog andere MF ers aangesproken door haar? Het was dus afgelopen zondag.
Ik zou ook wantrouwend er tegenover staan, maar als ze echt mooi was, zou ik haar toch meenemen.....naar huis dan.... })
Alhoewel het natuurlijk ook een truuc kan zijn, om te weten te komen waar en hoe je je motor stalt....
 
Laatst bewerkt:
mooi verhaal, neuken voor een taxi :?

iets meer zere neus

En dan naar een achteraf straatje moeten waar ze woont. Waar je vriendelijk doch dwingend wordt verzocht ook je motor te laten staan.
 
Laatst bewerkt:
De vraag is wat er zou kunnen gebeuren als ze kwade bedoeling heeft...

Uhhhh van alles...

Misschien heeft ze een of andere compagnon ergens staan.
Als ze je daarnaartoe loodst en die gast(en) staan je op te wachten kan er natuurlijk van alles gebeuren.
Maja... daarvoor heb je natuurlijk een helm op en heb je handschoenen aan O-)

En dan nog... zulke dingen kunnen ook gebeuren als je zonder haar achterop rijdt
 
Laatst bewerkt:
Je leest van die enge dingen in de krant, voor je het weet vinden ze je terug in twee sporttassen, mij krijgen ze niet. :)
Zijn er nog andere MF ers aangesproken door haar? Het was dus afgelopen zondag.

:N

Ik zag wel twee sporttassen staan ergens :P



Erg vaag verhaal inderdaad. Liftje naar een treinstation of bushalte had ik haar misschien nog wel gegeven, want wie weet is haar verhaal wel waar. Maar mijn mooie motor op haar verzoek naar een onbekend adres rijden ... nee, dat klinkt niet goed.

(en als ze niet ingaat op het aanbod van het treinstation, dan weet je meteen dat het geen goed verhaal is)
 
Laatst bewerkt:
:N

Ik zag wel twee sporttassen staan ergens :P



Erg vaag verhaal inderdaad. Liftje naar een treinstation of bushalte had ik haar misschien nog wel gegeven, want wie weet is haar verhaal wel waar. Maar mijn mooie motor op haar verzoek naar een onbekend adres rijden ... nee, dat klinkt niet goed.

(en als ze niet ingaat op het aanbod van het treinstation, dan weet je meteen dat het geen goed verhaal is)

Slim, maak je toch een goede beurt.. bij die meid of je weet idd dat het niet in de haak is.

:+

Maar ontopic: heeel vreemd verhaal ja..
 
Tja een mooie vrouw in motorpak is al vreemd.
Dan nog een mooie vrouw in motorpak zonder motor is helemaal vreemd.
En dan ook nog eens een mooie vrouw in motorpak die zelf contact zoekt...

... nee, dat klinkt echt te mooi om waar te zijn.

Meestal zijn ze alleen mooi en moeten wij dat motorpak betalen. :+
 
Van mij had ze gemogen _O- , denk niet dat iemand zoveel moeite wil doen voor mijn zzr250 :+ , en ze gaat vast niet achterop om erachter te komen waar je motor thuis staat, want dat is in de veronderstelling dat je haar meteen naar huis neemt, en als dat zo makkelijk zou gaan dan heb je echt een reden om je ongerust te voelen. En idd. Je hebt eerder kans dat dit zou gebeuren zonder deze dame dan met. Want je weet hoe ze er uit ziet.

Waarschijnlijk klopte haar verhaal gewoon en heb jij een van de mooiste flirts (want waar heb je anders een motor voor :+ ) laten lopen.

hahahaha, sorry maar vind dit gewoon te grappig _O-

Ik zou nog even terug rijden om te kijken of ze er nog staat _O-
 
Stond ik zondag op een parkeerplaats aan de A12 een chocomel te drinken komt er opeens een mooie blonde meid met motorpak aan naar me toelopen. Helm in de hand.
Mooie motor heb jij zegt ze, en effe later is het van mag ik achterop, ik moet naar Utrecht
Dus ik zeg waar is je motor dan, komt er een vaag verhaal over ruzie met vriend en dat het nu uit was en haar vader die haar op zou komen halen maar opeens niet kon komen.
Ik vertrouwde het niet voor honderd procent dus ik heb maar nee gezegd en ben snel weggereden!
Je leest van die enge dingen in de krant, voor je het weet vinden ze je terug in twee sporttassen, en dan ben je je portemonnee ook nog eens kwijt, mij krijgen ze niet. :)
Zijn er nog andere MF ers aangesproken door haar? Het was dus afgelopen zondag.

Ik zeg niks, maar die tekst boven je avatar _O- O-)

Inderdaad een vaag verhaal.
We zullen het waarschijnlijk nooit weten.
 
Zoiets zou mij natuurlijk niet overkomen :(

Ik zou dr wel meenemen denk ik, als ik tenminste die richting op moet. Die griet zal wel met dr vriend zijn gaan rijden, ruzie hebben gekregen bij het tankstation en daar zijn achtergelaten. Ik zie niets vreemds in het verhaal.
 
De vraag is wat er zou kunnen gebeuren als ze kwade bedoeling heeft...

Hmm, zij stapt achterop, je wilt optrekken. Ineens een dikke 7-serie dwars op de weg, die bijvoorbeeld even verder voor een vrachtwagen stond. Zij grist op dat moment de sleutels uit contact. Twee pottige heren, stinkend naar knoflook tillen je van je fiets. Zij houdt fiets recht, schuif door, steekt sleutel weer in contact en sjeest weg. De beide heren nemen je portemonne mee (papieren geld cc en eventueel adres voor de rest) en sjezen achter de motor aan.

Of heb ik een iets te levendige fantasie....
 
Laatst bewerkt:
wat was precies het vage verhaal dan van die ruzie?

wat voor motor rij jij? diefstal waardig? en was het druk bij het station?

ik zou der mee nemen en ergens op een openbare plek in utrecht stoppen (neude) en gezellig wat gaan drinken en luisteren naar haar, weet je al vrij snel of ze een spelletje speelt of niet.

bovendien zie je wel of je achtervolgt word.
(1x gehad dat we in onze auto werden achtervolgd door een foute mercedes plus dito foute oostblokkers :S)
 
Je leest van die enge dingen in de krant, voor je het weet vinden ze je terug in twee sporttassen, en dan ben je je portemonnee ook nog eens kwijt, mij krijgen ze niet. :)


Ja, je hebt nog wat aan je portemonne als ze je in 2 delen terugvinden... _O-
 
sorry het kan aan mij liggen maar ik vind het een geloofwaardig verhaal.
ik zou even doorvragen, en als het verhaal standhoud dan zou ik dr meenemen.
het zal je maar gebeuren dat je ruzie krijgt en bij n tankstation achtergelaten word.
dan ben je de redder in nood toch heel dankbaar ;) :P
 
Vaag!!

T lijkt een beetje op de Amstel reclame; ging alles maar zo makkelijk

Je zou er bijna intrappen...

Jammer dat de maatschappij zo verrot is dat je tegenwoordig zelfs een mooie dame met het door jou beschreven nice forest of wood voor de deur niet meer kunt vertrouwen... -O- '(
 
Je leest van die enge dingen in de krant, voor je het weet vinden ze je terug in twee sporttassen, en dan ben je je portemonnee ook nog eens kwijt, mij krijgen ze niet. :)


Ja, je hebt nog wat aan je portemonne als ze je in 2 delen terugvinden... _O-
 
sorry het kan aan mij liggen maar ik vind het een geloofwaardig verhaal.
ik zou even doorvragen, en als het verhaal standhoud dan zou ik dr meenemen.
het zal je maar gebeuren dat je ruzie krijgt en bij n tankstation achtergelaten word.
dan ben je de redder in nood toch heel dankbaar ;) :P
Zo is het ook wel weer :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan