blote vrouwen in motorbladen

Sushi

Die hard MF'er
16 mrt 2004
481
0
Schiphol
Je kent ze wel, blote vrouwen of minimaal erg schaars gekleed, die de voorpagina en middenpagina van meerdere motorbladen staan zoals de Streetfighter, Easyrider enz enz.
Hey, mij hoor je niet klagen en natuurlijk zeg ik tegen mijn ega dat het om de motoren gaat als ik zo'n blad koop O-) maar vandaag gebeurde het...

Daar stond ik dan, voor het rek met motortijdschriften, in een boekenwinkel, met aan mijn zij mijn 8 jarige dochter. In mijn hand de nieuwste Bigtwin.

-dochter: Papa, moet je nou weer motorblaadjes kopen?
-Sushi: Jep, alweer.
-dochter: Papa...?
-Sushi: Ja schat?
-dochter: Waarom staan er zoveel blote mevrouwen in die motorblaadjes???
-Sushi: euh....eeeh...ikkeuh..euh...ik...eh..tja...omdatteehhh...

Oke, we breath the air because we need the air,
not because we like it and not because it's just there.
Sommige dingen zijn nou eenmaal zoals ze zijn en sommige dingen moesten we ook maar zo houden, toch?

Ik kan wel 1001 redenen bedenken waarom deze vrouwen er van mij in mogen blijven staan, maar op dat ene moment kon ik zo snel geen 1 goede reden uit m'n strot krijgen om het mijn dochter duidelijk te maken... B|

Wie kan mij op een etisch verantwoorde manier :+ uitleggen waarom?
 
Omdat mannen graag willen geilenvisueel ingesteld zijn :? :P
Don't ask me voor een zinnige reden, van mij mogen ze weg :Y
 
haha, en als het dan nog mooie, leuke, lieve vrouwen waren was het allemaal niet zo erg! Nu staan er van die siliconenmutsen met IQ dood schaap in.





-O-






:W
 
Om de negatieve punten van een motor of auto weg te filteren door er een mooie dame bij te zetten. Dat trekt het oog weg van de slechte afwerking of negatieve opmerkingen over het voertuig. Immers kan je er een bloedgeile vrouw door krijgen volgens de foto's ;)


Ennuh Gilles, in de Playboy zie je ongeveer evenveel als die halfnaakte dames in motor- en autobladen ;)
 
*O* Dear Sushi, *O*
What`s on a man`s mind. Zo trekken ze de aandacht van "ons manne".
En dat is dan meteen de makke aan ons, het valt op en op die manier verkoopt het veel beter, denken de (dames) heren van motorbladen. Je bent jong en je wilt wat of je bent wild en je jongt wat, zo kan ik nog wel even doorgaan. Zijn trouwens niet alleen de bladen. Ik kan nog wel legio dingen opnoemen. Voor mij hoeft het ook niet en ik kan me voorstellen als er zo`n eva figuur je vanaf de voorpagina aanstaart en je dochter staat ernaar te kijken (mijn jongste is 15) dat die dan weleens "rare gedachten" krijgt.

Bladen van dat soort maar links laten liggen helpt ook niet. Lees zelf Autoweek en daar zaten een paar jaar geleden ook dezelfde dames in die bepaalde dingen cq bladen promoten. ( meestal in bad met een cilindertje bloot, je kent die pose`s wel. O-)
 
Kan aan mij liggen ,maar ik vindt een "knappe" dame in leren racecombi naast/op of onder een sporter over het algemeen mooier als wat er tegenwoordig in de Playboy staat :Y

er werdt hier al siliconenmutsen met IQ dood schaap genoemd

Nog één ding :

Spider ,hou je mond B|

:+
 
Laatst bewerkt:
Het arme kind zal het nog niet begrijpen :N , maar je kan zeggen dat het blad vol staat met naked bike`s :Y , en met zo`n blote vrouw kan je het aan de kaft zien. _O- _O-
 
Bladen van dat soort maar links laten liggen helpt ook niet. Lees zelf Autoweek en daar zaten een paar jaar geleden ook dezelfde dames in die bepaalde dingen cq bladen promoten. ( meestal in bad met een cilindertje bloot, je kent die pose`s wel. O-)
Autoweek, bloot? Ben nu al best een tijdje lid, maar misschien te kort.
Vind jij de kwaliteit v/h schrijfwerk ook achteruitgegaan?


@ Sushi: Gewoon omdat het verkoopt. Ik ben eerder geneigd ze níet te kopen, maar het schijnt te werken.
 
die dames hebben hun laatste stuiver uitgegeven aan een HEEEELLLLLL mooie motor, en hebben nu geen geld meer om kleren te kopen :W :W :W :W :W :W :W
 
Nou weer tegenvallend topic! Had gehoopt dat er nog wat bloots werd gepost!!!














:+ :+

zoiets

bloot-speed.jpg


:?
 
Terug
Bovenaan Onderaan