Blubbertreffen, 2,3 en 4 sept

Waarschijnlijk ben je wel welkom, maar entree is er officieel wel, maar als je vroeg in de middag komt zullen ze (als je je motor niet mee het terrein op neemt) waarschijnlijk niet moeilijk doen. Het is zo wie zo leuk om ff te gaan zaterdag; er is dan gelijktijdig de Basser TT, 100 mtr van het Blubber terrein, allemaal oude racers, van solexen tot 'sigaar'zijspannen. Aanrader.

... en natuurlijk zijn wij er, vanaf een uur of 14.00, ook altijd leuk

O, begint het feest dan pas ? 'Ochtends had ik wel even tijd maar om een uurtje of 2,3 komt mijn oma uit de US of A en moet ik thuis zijn voor een BBQ. Is er voor 12-en al wat te doen in dat Basse dan? Anders hobbel ik wel even door naar een maatje in De Bult voor een bakkie.
 
Ben er dit jaar ook eindelijk een keer aanwezig.

Alle voor een motor belangrijke kabels zijn weer vervangen, dus ik denk dat het wel moet lukken om dat stuk te tuffen.
 
ow.......

Je klinkt anders wel erg gezellig!!!! :Y


:+




Maarre Blubber was weer errug geslaagd!! Ik zit er nog van bij te komen.... :P
Stonecoldheels speelde het dak van de feesttent af en de andere bands klonken ook lekker!
Binnenkort zal het verslag en de foto's bij ons wel op de website staan....
 
Dat was zeker een leuk feestje! Voelde me weer aardig zweverig.

Leuke races ook 's middags. Heb 's nachts nog even het rondje gereden :] , maar dat was toch niet zo'n succes moet ik zeggen. Een gebogen rem hendel en een hoop graspollen aan mijn motor waren het gevolg, maar toch hartelijk moeten lachen.

Lekkere bandjes, goed vuur, veel bier en plezier!

Op de terugweg nog even een bakkie gedaan bij de Highlands.
 
Terug
Bovenaan Onderaan