Blue devil

jaja...testje gelukt...heb inmiddels ook een icoontje van mijn (voor mij dan) hageltjenieuwe motor...kawa zx6r uit 2003...nu nog een bochtje zien te vinden voor mooie foto´s...ik woon in de buurt van Rotterdam(Barendrecht)
 
full
 
full

ff proberen plaatje te plakken...(dit was tijdens 1e sessie vorig jaar op circuitdag...bandjes helemaal aan gort gereden...BT020 :Z
 
Maar dit is nog mijn oude motorfiets...heb sinds dinsdag een kawa zx-6r uit 2003...in het blauw. 8-) :9~ En daar heb ik nog geen foto´s van. Heb namelijk wel wat beters te doen-> rijden met dat machien!!! :]
De motor stuurt goed, nu ik nog '( ...
ben volledig uit vorm na een jaar op slechte banden(aan gort gereden op circuit) en vering(kom ik nu pas achter, nu ik de blauwe heb)gereden te hebben.
Ik had totaal geen grip en wegligging...kortom ik durf amper meer wat :(
Dat wordt dus veel oefenen *D
 
ik heb een paar vragen:
Hoe kan ik contact krijgen met leden bij mij in de buurt?(ik woon in Barendrecht)
wat is een zogenaamd "schopje"??
en ik zie ook wel eens dat andere leden profielen door kunnen zoeken, klopt dit?
 
ik heb een paar vragen:
Hoe kan ik contact krijgen met leden bij mij in de buurt?(ik woon in Barendrecht)
wat is een zogenaamd "schopje"??
en ik zie ook wel eens dat andere leden profielen door kunnen zoeken, klopt dit?
Kijk eens hier voor MF-ers bij je in de buurt of kijk in waar is wat te doen

Een schop is niks meer dan een post plaatsen in een topic zodat het topic weer bovenaan in de lijst komt te staan.

Je kunt door op
profiel.gif
te klikken iemands profiel bekijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan