blue flame demper het waard??

is een blue flame demper 220 pond waard?

  • ja

    Stemmen: 13 86,7%
  • nee

    Stemmen: 2 13,3%

  • Totaal aantal stemmers
    15

jurg

Die hard MF'er
16 feb 2004
356
0
veenendaal
ik ben bezig met een streetfighter en nou is me oog gevallen op een blue flame demper. deze zijn (zo ver ik weet) niet in nederland verkrijgbaar en moet ik dus uit engeland halen. dit is vrij prijzig + dat de demper zelf ook niet goed goedkoop is. 220 pond, das 320/330 euro zo ongeveer. omdat ik nou eenmaal weg ben van de demper denk ik wel dat ik het er voor over heb maar wil toch effe checken of er hier mensen zijn die er 1 hebben en wat hun er van vinden.
 
Laatst bewerkt:
http://www.blueflameperformance.com/bike/evo_race_cans.asp

dat zijn ze. het gaat mij met name om deze

2.jpg


en als ik ECHT te veel geld zou hebben, deze

7.jpg
 
kan je wel vertellen dat het een enorm pleuris lawaai opleverd!!

heb er een onder een gsx-r 750 gehoord


:9~ :}
 
Ideaal, je kunt rijden als een oma en toch de indruk wekken dat je zelden onder de 300 km/u komt. Je krijgt er zeker een stel voorgesleten knee-sliders bij? :P

en dat al met 25kw :)

ik meende dat iemand hier op mf een fireblade had met een blue flame demper, heb er ook 2 filmpjes van op me comp. dacht dat ik die hier vandaan had
 
ze zijn gewoon verkrijgbaar in ons kleine kikkerlandje hoor
Motoport Amsterdam heeft ze weet ik en anders gewoon rond bellen
 
Tja eerlijk gezegd ook niet mijn keuze maar goed smaken verschillen, ik denk dat je voor dat geld hier ook wel een leuke uitlaat krijgt.
Tis maar net wat je wilt.
 
Ziet ernaar uit dat ze in GB andere motor modellen benamingen hanteren, kan iemand me helpen? Ik was zelf al op zoek naar een mooie uitlaat, dze zien er errug gaaf uit. Ik heb een CBR 600 F uit 2000, (das een F4) Welk model zou dat daar zijn?

Ik zat eerst te denken aan een Remus, maar door negatief advies, ben ik weer aan het twijfelen geslagen. Wat geeft het mooiste geluit? Carbon? Alu? Tita? Ik wil graag een beetje een donker geluidje.

Cool man, deze zien dr echt gaaf uit!
 
ja ik vind het mooie dempers behalve dan die verkleurde,maar er zijn zoveel mooie dempers te koop,ik zou op dit moment niet kunnen kiezen uit het aanbod.
 
bleu flame heeft wel de aller geilste dempers die er bestaan jah, helaas vrij duur :(

Tsja wat is duur,... je boft nog dat je een viercilinder hebt en maar een demper nodig hebt. Voor mijn fiets ben ik al snel 1000 euri kwijt voor een paar degelijke slip-ons.
Maaruh, wel leuke dempers inderdaad. In iedergeval geen standaard leo of laser...
 
Ziet ernaar uit dat ze in GB andere motor modellen benamingen hanteren, kan iemand me helpen? Ik was zelf al op zoek naar een mooie uitlaat, dze zien er errug gaaf uit. Ik heb een CBR 600 F uit 2000, (das een F4) Welk model zou dat daar zijn?

Ik zat eerst te denken aan een Remus, maar door negatief advies, ben ik weer aan het twijfelen geslagen. Wat geeft het mooiste geluit? Carbon? Alu? Tita? Ik wil graag een beetje een donker geluidje.

Cool man, deze zien dr echt gaaf uit!


Sgop!

Niemand die het weet?
 
Sgop!

Niemand die het weet?

Met je vraag kan ik je helaas niet helpen, maar ikzelf heb onder de kawa zxr750 een remus innovation alu demper zitten. En ik vind het geluid echt mooi. Het is redelijk diep, goed de auto-alarmen gaan niet af in de straat maar toch acceptabele diepte en lekker donker. Hoog in de toeren gaat ie over tot gillen.
Ik vind dat er een perfect geluid af komt, niet te hard zodat het jezelf gaat irriteren en ook zeker niet te zacht })
Toen ik voor het eerst aan het testdraaien was in de garage stond er binnen 3 minuten een vrouwtje met er zoontje hoe lang ik nog bezig dacht te zijn, want het maakte toch wel heel veel herrie. Kijk dat vind ik dan weer een voldoening.

Goed het geluid kan niet tippen aan een acrapovich of hoe je dat ook schrijft, maarja die zijn ook weer een stuk duurder dacht ik.
Wat zijn dan de negatieve dingen die jij erover hoorde?
Die blue flames zien er trouwens wel heel verschrikkelijk mooi uit. Alleen dat logo'tje vind ik al mooi.
 
Laatst bewerkt:
Ontzettend mooie dempers, met een gruwelijk hard geluid :}

[me]chielmi mompelt iets over klinkers uit de straat rijden etc. ;)
[/me]



Heb ze afgelopen zomer in Engeland en op het Isle of Man wel vaak gezien. Hier in Nederland zie je ze nooit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan