Blue Mistic

Blue Mistic

Rookie
4 sep 2004
4
0
Deurne - Antwerpen
Hey dudes,

Zonet geregistreerd op het forum.
Staat wel echt boordevol met nuttige info.

Een hoop gelijkgestelde zielen blijkbaar.

Wie ben ik ?

Ik kom uit het Deurne, nabij Antwerpen en heb een maand geleden terug een moto aangeschaft, nl een Bandit 12OON

Tot voor 3 jaar reed ik met de moto, waarbij ik er al verschillende in m'n bezit heb gehad, gaande van m'n eerste moto, een Yamaha Maxim 550, over een Kawa VN 800 Drifter tot toen men laatste een Bandit 1200N.
Echter, wegens het grote tijdsgebrek en toen het bezit van een bedijfswagen, werd er op het laatste nog héél weinig met gereden (geboorte van een kindje etc) en heb dus drie jaar geleden de zeer pijnlijke beslissing genomen om men motorfiets te verkopen.

Maar zoals jullie allen wel zullen weten, eens gebeten door het bikervirus...
Dus een maand geleden de knoop terug doorgehakt en nu ben ik opnieuw een biker in hart en nieren. De moto wordt gebruikt voor het dagelijkse woon-werk verkeer alsook voor de fun. Woon-werk kom ik aan een goei 12.000 km/jaar en dan nog de losse ritjes erbij.

Op m'n nieuwe werk zijn er gelukkig ook een paar motofreaks, m'n baas heeft drie ducati's, één 998, één monster 900 en ééntje als verzamelobject in z'n living.
M'n chef rijdt op een Buel Lighting én nog een derde collega met een Thunderrace. Spijtig genoeg zijn ze 'slechts' goed weer rijders.

'Hou 'm recht' zoals wij het hier zeggen.

Hierbij een fotootje zoals de mijne, op uitzondering van het dubbele koplampje. Zodra ik m'n eigen moto op foto heb, wordt hij hier wel gepost.

Afbeeldingen%2FZoals%20mijn%20moto2.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan